Jimin ve Jungkook bütün günü birlikte geçirmişti. Nedense bütün gün oturup birbirlerine sarılmalarına rağmen yorgun hissediyorlardı. Hava yeni yeni kararmaya başlarken hazırladıkları masaya oturmuşlardı.
Masadayken bile birbirlerini öpüp, yemek yediriyorlardı.
"Çok güzel olmuş bebeğim."
Jungkook, Jimin'in yaptığı rameni afiyetle yerken söylemişti.
"Sadece üstüne sıcak su koydum Kookie. Abartıyorsun."
Jungkook omuz silkip yemeğe devam etti. Yemek bitimine doğru Jimin masayı toplamaya başlamıştı. Jungkook da midesini tutarak Jimin'i izliyordu. Masa tamamen toplandığında Jungkook ayağa kalkıp Jimin'i kollarıyla sarıp, başını omzuna koydu.
"Acilen evlenmemiz gereken konular var Jimin."
Jimin kıkırdadığında Jungkook tekrar öptü.
"Daha erken değil mi?"
İkili gülüşürken evde kapı zilinin sesi yankılandı. İkisi de misafir beklemiyordu. Hyungları olduğunu düşündüler.
"Ben bakarım!"
Jimin kollarını Jungkook'dan ayırıp kapıya koşarken, Jungkook peşinden gitti. Bu saatte kim gelebilir ki? Diye düşündü.
Jimin kapıyı hızla açtı. Merakla incelemişti önündekini. Karşısındaki manzara hiç de hoş değildi.
Elinde bir bavulu, aynı zamanda bir eli hafif şişik karnında Minseo karşılamıştı onu. Bu görüntüden ne çıkarmalıydı?
"Buyrun?"
Arkasından Jungkook geldiğinde bakakalmıştı önündeki kadına. Bu da neydi şimdi?
"Senin ne işin var burada?"
Sinirli sesiyle sorduğunda, Minseo somurtup şişik karnını okşadı. Çok iyi oynuyordu.
"Bebeğimin babasını ziyarete geldim."
Gözlerini sinsice Jimin'e dikti. Jimin büyüttüğü gözleriyle Minseo' nun karnına takılı kaldı.
"Ne?"
Jungkook şaşkın yüzünü gizleyememişti. Ne yani? Çocuk onun muydu?
"Doğru duydun Jeon. Aylar önceki geceyi hatırlıyorsundur umarım. Bir oğlumuz olacak."
Minseo gülerek karşısındaki adama baktı. Jungkook kendini şoktan hala çıkaramamışken, Jimin'in dili tutulmuştu. Söyleyecek kelime dahi bulamıyordu. Jungkook ve Minseo'nun o görüntülerini aklında canlandırınca delirecek gibi oluyordu.
Yıllardır sevgilisi olan Jeon Jungkook'un başka bir kadından çocuğu vardı."Buraya kalacak bir yerim olmadığı için geldim. Hem oğlumuza iyi bakmamız gerek. Değil mi?"
Minseo, Jungkook ve Jimin'in arasından geçerek- özellikle Jimin'e omuz atmaya dikkat ederek- içeri girdi. Jungkook ve Jimin o kapının önünde birbirlerine bakakalmışlardı.
Jungkook buna inanmak istemiyordu ama kızın karnı bariz şişti. Aylar önce olmuştu, evet ama korunduklarından emindi. Jimin gözündeki yaşı silerek kırgınlıkla yatak odasına gitti. Konuşursa Jungkook'un kalbini kırmaktan korkuyordu. Jungkook'un bunda kesinlikle bir suçu yoktu. Sonuçta aylar öncesiydi ve onu hatırlamıyordu. Doğal olarak sevgilisiyle birlikte olma hakkı da vardı.
Yine de yediremiyordu. Jungkook şu an kendi sevgilisiydi ve hamile olan eski sevgilisi şu an evlerindeydi!
"Jimin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I like you 2 ~jikook texting
Fiksi Penggemar[Tamamlandı] Jimin ve Jungkook'un gayet iyi giden ilişkileri nasıl bu hale geldi? . . . . . . [ I like you' nun devamı ] [02.07.2020] [17.08.2020]