Barryho zrychlený metabolismus se tentokrát pro něj stal trestem oproti běžné výhodě, neboť ho vztek sžíral zevnitř pomalu, nenápadně a tiše, aniž by si toho všiml. Podlézavě a dychtivě se šířil každým pórem, až to rychlíka nakonec semlelo v nesprávnou chvíli.
A pak už to všechno šlo ráz naráz z kopce. Nesmyslně vyjel po kapitánu Singhovi, dost nevybíravě si podal Joea a nakonec dokonce napadl Eddieho Thawna v přítomnosti Iris, která se Flashe vždy zastávala. S brutálním nasazením ho doslova za jízdy protáhl oknem auta, a to v podstatě bezdůvodně. A jen tím přikrmil další zášť, kterou v sobě mladý detektiv vůči Flashovi nosil.
Nebýt zásahu Arrowa, celá situace mohla dopadnout daleko hůř, i tak se dostatečně vymkla z rukou. Barryho rozzuřenost se stále stupňovala.
Zdrsnělý hlas lučištníka, který Flashe šípem uvěznil do lana, se prohnal ulicí, „Musíš se uklidnit!"
„A ty se musíš držet," zahřměl druhý muž, a zatímco se Oliver snažil Barryho zpacifikovat, mladík využil situace a trhl. V mžiku oka se situace obrátila a Oliver byl tak nucený čelit dost nepěkné jízdě zády po silnici.
Ale nakonec ho pustil.
A když se k němu Barry snažil znovu přiblížit, zeleně maskovaný muž vystřelil jeho směrem šíp.
„Netrefils," vysmál se mu.
„Ale trefil."
Šíp ve zdi za rychlíkem vybuchl a on na okamžik ztratil kontrolu nad situací. Než se stačil zorientovat, trefil ho do ramene další ze zelených šípů napěchovaný jakousi látkou.
„Během chvíle bys měl pocítit dva tisíce miligramů koňského sedativa," oznámil mu samozvanec. Ale ani tak to nedopadlo podle jeho očekávání, neboť Flashovi stačilo pár vteřin na to, aby rozvibroval tělo a sedativa dostal ze svého systému pryč.
Jejich souboj pokračoval ještě dobrých pár minut, ve kterých se doslova a do písmene pokusil Barry Olivera zabít, když ho shodil z budovy. Nebýt reflexů a zkušeností staršího hrdiny, situace by se vyhrotila daleko hůř. Oliver Queen vyslal k budově vzhůru šíp, který mu pomohl dopadnout pevně nohama na zem, a Barry při té příležitosti seběhl hned dolů k němu.
„To bylo všechno?" rychlíkův výraz připomínal jeden z těch, který obvykle na tváři nosili samozvancovi protivníci. Sebevědomý úškleb byl něco, co nebylo u něj běžné a co působilo doslova nepatřičně.
Kdyby Oliver Barryho neznal a nevěděl, že je to v jádru milý a hodný kluk, považoval by ho v daný moment za nebezpečného padoucha. Ne snad, že by v daný moment nebyl nebezpečný, ale rozhodně to nebyl padouch. Byl to Barry. Jeho Barry.
Díky rychlosti uřknutého mladíka byl jejich další boj nepřiměřený, ale nakonec se i přes všechny přijaté rány a pošramocené ego Arrowovi přece jen podařilo dostat Barryho takříkajíc na kolena, když na něj použil nedávnou fintu s kušemi obohacenou o nový šíp, který prosvištěl mladíkovým lýtkem.
„Pořád v tebe věřím, Barry. A odmítám tě ztratit."
Když se mu ho konečně podařilo zadržet, Joe s Harrisonem Wellsem udeřili. Teorie barev a emocí prodiskutovaná Caitlin a Felicity se zdála být pravdivá, když otevřenými dveřmi auta k páru dolehla blikající světlohra.
ČTEŠ
Masky, které nosíme - OLIVARRY ✔
FanficSLASH | Olivarry | Flarrow 18+. Svět je místo, kde je každý polovinou z části, která tvoří celek. Říká se tomu spřízněnost duší. Barry Allen tu svou nechce poznat, protože mu velkou část života způsobuje jenom bolest. Ale co když jeho druhá polovina...