Saavumme suureen saliin ja menemme pöytiimme odottamaan lajittelua.
-Miksi sulla on tollainen punainen läntti sun kaulassa? Ginny kysyi ihmetellen.
-Poltin sen suoristusrautaan, sanon hätäisesti ja kadun sitä heti kun katson luonnonkiharoitani. Ginny katsoo minua sellaisella ilmeellä, että tietäisi sen oleva FRITSU!!
-Kuka teki sen, Ginny kysyi heti. Onneksi Dumbeldoren puhe alkoi ja uusia ykkösiä meni eteen hatun alle. Lajittelu loppui ja rohkelikkoon saatiin 10 uutta oppilasta.
-Tänä vuonna on erikoinen muutos normaaleihin vuosiin verrattuna, McGarmiwa sanoi.
-Teidät jaetaan pareihin joiden kanssa käytte tunneilla vanhemman lukujärjestyksen mukaan, käytte myös ainakin tanssiaisten pakolliset tanssit heidän kanssaan ja telttaretken joka on jo lokakuussa, jatkoi Dumbeldore.
-Salin oville on tuotu nimilistat, jotka arvottiin juuri ennen saapumistanne, parit ovat tyttö-poika-parit, joten toivomme että osaatte olla ihmisiksi. Kaikki säntäävät oville katsomaan listoja me mukaanlukien.
-Mä olen Colin Creeveyn kanssa, Ginny hihkuu onnesta saadessaan hyvän parin. Tutkin listaa ja sitten nään nimet Sigrid Ivy Kettleburn ja Draco Lucius Malfoy, voihittovoihittovoihitto, mietin mielessäni. Malfoy saapuu ystävien kanssaan listalle ja katsoo sitä järkyttyneenä. Hän huomasi nimemme ja kääntyi minuun päin jo valmiiksi turhautuneena.
-Kettleburn, hän sanoi katsoen minuun. -Malfoy, vastaan hänelle samalla äänensävyllä.
-Missä kuussa kuraverinen on syntyny, hän kysyi minulta ivallisesti ystäviensä edessä.
-Joulukuussa, vastaan tuhahtaen tietäen, että menemme hänen lukkarin mukaan.
-Haha mä kesäkuus, hän naurahtaa. -No tuon sulle mun lukkarin iltapalal, hän jatkaa ja on lähtemäisillään kunnes Pansy avaa suunsa:
-Mitä hittoa sulla on kaulassa, kuka sulle antais fritsun tollaselle kuraveriselle, varmaa joku jästi sieltä kotiseuduilta säälistä, kukaan ei koskis suhun pitkällä tikullakaan, tai no ehkä säälistä äitisi takia, ainiin ja muuten älä pidä enää vapaa-ajalla toppeja ja sortseja tai joku voisi luulla sua jopa huoraks, kun vissii teit pari kyykkyä ja sait tissit, hän laukoo päin naamaani.
-M-m-mä ömm, yritän sanoa jotain, mutta kyyneleet virtasivat silmistäni. Pansy hyppäsi Dracon kaulaan, mutta Draco työnsi hänet pois.
-Toi meni kyllä vähän liian pitkälle, hän sanoi Pansylle. He lähtevät kävelemään pois kun kuulen Blaisen kommentin Pansylle:
-Ei sullekaan ne pari kyykkyä pahaa tekisi. Juoksen itkien rohkelikkojen oleskeluhuoneen läpi keräten ihmetteleviä katseita suoraan makuukammariin sänkyyni itkemään. Taas äitini oli vedetty mukaan kiusaamiseen ja mä muka huora, eikö kukaan haluaisi koskea muhun. Rauhotun hieman ja menen oleskeluhuoneeseen räjähtäneen näköisenä, itkuisena ja hiukset sutussa. Ron, Harry ja Hermione juoksee luokseni ja vievät minut kirjastoon jossa kerron heille mitä kävi.
-Hirveää porukkaa, mutta pakko antaa pisteet Blaiselle tuollaisesta heitosta, Pansy varmasti tappaa hänet, Ron sanoo samalla halaten minua. Saman tekee myös Harry ja jään nyyhkyttämään heidän käsivarsiinsa samalla kun Hermione pitää minulle kannustuspuhetta. Lähdemme iltapalalle pitkän juttelun jälkeen ja syömme. Lähden kaikkia hieman aikaisemmin salista ja nään miten luihuispoika lähtee perässäni.
-Tässä tää lukkari Kettleburn, hän sanoo.
-Kiitos, vastaan vaisusti ottaen sen hänen kädestään hipaisten hänen lämmintä kättään.
-Pansy sano päivemmällä sulle tosi ilkeesti, sori sen puolesta, toivottavast kaikki on jo paremmin "fritsukaula", hän sanoi leikitellen tietäen mistä se oli peräisin.Sori vähän lyhyempi 477 sanaa💕 lisää illalla
DU LIEST GERADE
Ps: pidetään tää meidän välillä
FanfictionEli aattelin alkaa kirjottaa tällasta tarinaa, jonka keskiössä on Sigrid Kettleburn (omakeksimä) ja Draco Malfoy. Toivottavasti tykkäätte✌️(kesken & aloitettu 27.7) jossain kohtaa myös k-15 (smutteja ja alkoholia)