On kulunut jo viikko Dracon tapaturmasta ja hän on kunnossa. Herään kello 6:30 ja lähden suoraan syömään muiden huispausjoukkueemme jäseneiden kanssa.
-No miltä tuntuu, eka peli Sig? Kysyy Fred.
-Iha mahtavalta, me rökitetää ne niin pahasti, sanon innostuneesti. Joukkueemme on tällähetkellä todella vahvoilla sillä olen meidän etsijä, Ron on pitäjä, Fred ja George lyöjinä, Harry, Oliver ja Jack Slope jahtaajina. Oliver on edelleen joukkueen kapteeni.
-Käytetään samaa taktiikkaa kuin viimevuoden vikassa pelissä eli Sig sä oot koko pelin alhaalla ja härnäät pelaajia, George sä keskityt enemmän Sigridin takaamiseen ja Fred no sä tiiät jo mitä sä teet. Meille muille hommat on selvät, Oliver sanoo. Nyökkään samalla kun mutustan paahtoleipää.Menemme pukuhuoneisiin ja vaihdamme huispauskaavut pukuhuoneissa. Vaihdan vuorollani kaavun ja alan säätämään hiuksiani tiukalle niskanutturalle.
-Hei mikä kestää! Huutaa Oliver paukuttaen ovea.
-Oota nyt sä et varmaan haluu että mä en nää sieppiä jos mun hiuksen on mun silmien edessä, vastaan tälle samalla tullen huoneesta.
-Mitkä viimehetken fiilikset? Kysyy Harry.
-Mä vaan haluun rökittää Chon, vastaan tälle. Otan luutani ylös ja lähdemme kentälle joukkueena. Menemme sinne aurana, minä kärkenä.
-Tänään kauden ensimmäinen peli, rohkelikko vastaan korpinkynsi. Joukkueet saapuvat kentälle, mutta mitä onko rohkelikolla uusi etsijä? Se taitaa olla Sigrid Kettleburn! Vauhkoaa Lee Jordan mikkiin. Vilkutan yleisölle hymyillen. Nään Mionen ja Ginnyn ihmettyneet ilmeet, he taputtavat. Nousemme ilmaan ja peli alkaa heti vauhdikkaasti. Peliä kerkesi mennä puoli minuuttia kun Ron teki jo ensimmäiset kymmenen pistettä. Roger Davies tulee kaadon kanssa lähelle salkoja joten päätän lentää hänen eteensä. Hän tekee äkkipysähdyksen ja melkein tiputtaa kaadon. Jos hän olisi ollut luihuinen hän olisi vain tuupannut minut luudalta.
-Hyvin harhautettu, sanoo Fred.
-Kiitti, vastaan.Peliä on kulunut jo 20 minuuttia ja tilanne on 80-30 rohkelikolle. Sitten nään alhaalla siepin kimmalluksen ja lähden heti syöksymään maata kohti. Chokin huomaa sen ja lähtee perääni. Lennän mahdollisimman kiinni luutaani, jotta voittaisin Chon uuden nibus 2001 nopeuden. Sieppi lähtee lentämään vauhdilla eteenpäin. Cho tulee takaantani viereeni tuuppaisten hieman luutaani. Nään ryhmyn sivusilmästä ja väistän sen niukasti. Yleisöstä kuuluu hurrauksia ja kannustuksia. Sieppi on jo meillä molemmilla ihan lähellä, melkein käden ulottuvilla. Se on kokoajan nostanut korkeutta ja olemme jo noin kymmenen metrin korkeudesta. Siepin nappaamisesta ei tule oikein mitään joten päätän hitaasti nousta luudalleni seisomaan. Cho katsoo minua kuin tärähtänyttä ja yrittää saada luuta nopeammaksi, mutta onneksi vastatuuli on puolellani. En pääse mitenkään lähemmäs sieppiä joten hetken mielijohteesta päätän hypätä. Nappaan siepin nyrkkiini, mutta lähden tippumaan alas. Kuulen huutoa ja hätääntyneitä kirkaisuja. Laitan silmäni kiinni valmiiksi pelkäen maahan tippumista. Juuri ennen maata tunnen jotkin nappaavan minut vyötäisiltäni ylös. Katson eteeni ja nään Georgen ottaneen minut kiinni. Laskeudumme maahan. Ihmiset rynnivät katsomoista alas kentälle.
-Ja peli päättyy läheltä-piti-tilanteeseen 230-30 rohkelikolle!!! Huutaa Lee Jordan. Nään kuin muutkin rohkelikotkin laskeutuvat alas.
-Hemmetin hyvä koppi, molemmilta!! Huuta Ron onnellisena minulle ja Georgelle.
-Me voitettiin just kauden eka peli ja tää oli sunkin eka peli Sig, sä pelasit mahtavast! Kannustaa Oliver.
-Jack sä teit ihan sika hyvän kaadon, tosi hyvin harhautettu! Sanon Jackille.
-Aa kiitti, mut sä kyl olit tän pelin kingi, hän vastaa minulle.
-Mut hei mä rökitin Chon wuhuu! Huudan innosta soikeana.Kävelemme kentän keskelle kättelemään vastustajat.
-Hyvä peli, sanon käteltäville ja lähdemme ihmisjoukkoon. Tuli ihan sellainen olo kuin olisi ollut leffassa hidastetussa kävelykohtauksesta. Kaikki taputtavat ja tulevat kehumaan. Se tuntuu niin oudolle. Kiittelen kaikkia ja kerron miten minua jännitti.Dracon nk:
Kävelemme keskemmälle kenttää muiden ihmisten seassa. Olin säikähtänyt niin pahasti, kun Sigrid tippui luudaltaan, mutta onneksi Weaslyn toinen kaksonen nappasi hänet juuri ja juuri ajoissa. Kaikki onnittelevat heitä nyt keskellä kenttää. McGarmiwa on selvästi tyytyväinen heidän voittoon. Pansy näyttää närkästyneelle. Kävelemme keskelle.
-Ei huonompi koppi, kuraverinen, heittää Pansy.
-Kuuluiko teidän suunnitelmaan myös pelaajan tapattaminen? Kysyy Blaise Oliverilta.
-Ei, mä tein sen ihan omasta tahosta, ainakin voitettiin enkä tyytyny vähempään! Kiivastuu Sig.
-Ihan hyvä peli, mut ette te meitä voita, oon mä kuitenki edellee parempi etsijä, kun joku ekakertalainen, totean.
-Ootko muuten varma? Änkee Potter väliin.
-No te näätte sen viimestään meijän pelissä, ärisen takaisin.
-Noniin menkääs nyt sisälle nuoret hyvät, sanoo Dumbledore. Lähden kävelemään sisälle Blaise ja Pansy rinnallani. Hymyilen pienesti Sigridille ja hän virnistää takaisin.
ESTÁS LEYENDO
Ps: pidetään tää meidän välillä
FanficEli aattelin alkaa kirjottaa tällasta tarinaa, jonka keskiössä on Sigrid Kettleburn (omakeksimä) ja Draco Malfoy. Toivottavasti tykkäätte✌️(kesken & aloitettu 27.7) jossain kohtaa myös k-15 (smutteja ja alkoholia)