🔥🆘SPICEYYY🆘🔥
Kävelen loitsutunnilta hieman paremman olon kera. Päätäni kuitenkin särkee ja kovat äänet vihlovat pääni sisällä. Päätän suunnata ulos etsimään Cedricin. Hän istuu hänen kaveriporukan kanssa. Kävelen heidän luo ja sanon:
-Ömm Cedric mulla on vähän asiaa eilisest.
-Joo mennää vähä tonne sivummalle, hän sanoo ja viittoo sillalle päin. Kävelemme sinne ja keräilen rohkeutta sanoa asiani.
-Siis joo eilinen, nii mulla ei oo siitä mitää muistikuvaa ja sitte mä sain vaa kuulla, et mä olin antanu sulle sylitanssin, nii haluisitsä vähän valaista mua täs asias, sanon.
-Joo ihmeessä no siis sä varmaan joit kaikkei eniten nii en ihmettele, Cedric sanoi hieman virnistäen.
-Mut joo me siis pelattiin pelii, hän jatkaa.
-Huh mä jo luulin, että mä olin ihan vaa omasta halusta, sanon nauraen.
-Mut joo musta tuntuu et me alotettiin väärällä jalalla, mä oon Cedric Diggory, hän sanoo ja ojentaa kätensä.
-Sigrid Kettleburn, sanon kätellen tätä.
-Sigrid musta tuntuu vielä, että meistä tulee hyviä kavereita, hän sanoo hymyillen ja lähtee takaisin kavereitaan päin.••••
Perjantai aamu:
Otan lautaselleni munakokkelia ja paahtoleipää ja alan syömään.
-Kunhan olette syöneet menkäähän pakkaamaan teille mukavia ja lämpimiä vaatteita, niin että pärjäätte sunnuntai iltapäivään asti telttailemassa. Olin unohtanut telttaretken kokonaan.
-Kuulitteks te et me nukutaan KAHESTAAN meijän parien kanssa, Ginny sanoo.
-Mä luulin, että me nukutaan tyyliin kolme paria samassa teltas, mut ei sitten, sanon.
Lähden syömästä makuusaliin pakkaamaan vaatteitani. Pakkaan oranssin neulepaidan, tumman vihreän kollegepaidan, parit kollegehousut ja Dracon t-paidan. Pakkaan mukaan myös oranssin scrunchien ja hiusharjani. Laitan kaikki selkäreppuuni, joka on kirkkaan keltainen. Kävelen ulos jossa onkin jo osa oppilaista. Odotamme, että loputkin tulevat ja lähdemme matkaan.
-Matkaamme noin kahden tunnin ajan jalan ja sen jälkeen menemme porttiavaimella, sanoo McGarmiwa. Kävelemme kukkulan huipulle, jossa meitä odottaa pieni vesikannu.
-Tulkaas tänne ympärille ja ottakaa käsistä kiinni, sanoo Mc Garmiwa. Otan Ginnyä ja Ronia kädestä, koska olen heidän välissä. Kun kaikki ovat kiinni lähdemme porttiavaimella ja ilmiinnymme vuoren rinteelle. Pikin rinnettä on telttoja ja niiden edessä lyhtyjä illemmalle.
-Noniin etsikää oma telttanne ja asettukaa sinne, seuraava tapahtuma siitä on illallinen ja se on kolmen tunnin päästä, sanoo McGarmiwa. Lähden etsimään telttaa ystävieni seurassa.
-No mä taidan jäädä tässä, sanon teltan kohdalla, jonka kyltissä on nimeni.
-Pärjäile, sanoo Hermione ja menen sisälle. Teltta näyttää kotoisalle, se on kaksihuoneinen. Isompi huone on syksyisen näköinen ja siinä on sänky, jonka molemmilla puolilla on yöpöydät. Toinen huone on pieni vessa suihkulla. Luen ja käyn illallisella ja ilta on jo pimeä. Sisään astelee pitkä platinan blondi poika ja hän tutkailee huonetta katseellaan.
-Aika halvan näköinen läävä, hän sanoo.
-Ootsä ikinä kuullu teltoista ja telttailusta? Kysyn sarkastisesti.
-Pitääkö mun oikeasti jakaa sänky sun kanssa, kuraverinen, hän sanoo.
-Miks sä just sanoit mua? Sanon uhkaavalla äänensävyllä.
-Kuraveriseks, hän sanoo takaisin samalla äänensävyllä. Katson tätä vihaisesti silmiin. Ei hän voinut olla tosissaan kaiken tämän jälkeen. Ei vaan voinut. Tunnen kuinka silmäni kostuvat, mutta vain hiukan.
-Mikä vittu sua vaivaa! Huudan tälle. Onneksi teltoissa on äänieristysloitsu.
-Sä luotit mulle sun salaisuutes ja sä myönsit, et sä tykkäät musta, mikä vittu sun päätä vaivaa! Jatkan huutamista ja kävelen tätä kohti.
-No ehkä joku sai mut tajuamaan et tässä ei oo mitään järkeä ja minne kuraveriset kuuluu, hän sanoo minulle takaisin. Kävelen niin, että olen ihan tässä kiinni.
-Tiedätsä kuinka paljon sun sanat satuttaa kaiken tän jälkeen, syljen sanat tätä päin.
-Joo sehän on se tarkotus, hän sanoo virnistäen.
-Sä puhdasverinen rotta, mä luulin et sä olit muuttunu, ainoo asia näköjää mikä sua kiinnostaa on veri, sanon nostaen käteni ylös läpsäistäkseni häntä.
-Älä yritäkkään, hän sähähtää napatessaan käteni. Hän nostaa minut olalleen ja heittää minut sängylle.
-Mitä helvettiä! Huudan hänelle ja yritän päästä ylös, jolloin hän tuo kasvonsa korvani luo.
-Shh, älä huuda, hän kuiskaa samalla kun kuiskaa loitsun jolloin käteni sitoutuvat kiinni sängyn päätyyn. Kauhun tunne valtaa kehoni.
-Mitä sä teet, päästä mut irti, anelen häneltä. Ääneni värisee, vaikka yritänkin peitellä sitä.
-Mulle ei huudeta noin vain ellei se oo mun nimi jota sä huudat koko yön, hän kuiskuttaa korvaani.Tunnen kylmien väreiden virtaavan kroppani läpi. Katson häntä silmiin, jolloin näen hänen halun. Hän katsoo minua ylös ja alas hitaasti ja varmasti. Hän hyökkää huulilleni ja suutelee minua agressiivisesti. Vastaan suudelmaan vastahakoista esittäen. Hän on päälläni minun maatessa selälläni kädet ylhäällä.
-Nyt sä kuraverinen lutka saat rangaistukses eilisestä, hän sanoo minulle hänen repiessään toppini auki keskeltä ja heittäen sen teltan nurkkaan.
-Hei! Huudahdan hänen peittäessään suuni kädellään. Hän vetää shortsini pois jalastani niin, että jäljelle jää vain viininpunaiset pitsiset rintaliivit ja stringit.
-Kokeilisit joskus vihreää, hän sanoo katsellen minua virne kasvoillaan. Hän vetää hupparinsa pois jolloin näen hänen treenatun yläkropan, rintalihakset, vatsalihakset, v-linja...
-Päästä mut irti Malfoy, sanon silti.
-Äh sä nautit täst, hän sanoo. Hän heittää harmaat collegehousunsa pois jaloistaan, jolloin näen hänen suuruden nousseena vatsaansa vasten. Nielaisen ja yritän näyttää väliinpitämättömältä. Silloin hän syöksyy kaulalleni ja alkaa suudella sitä. Hän puree hellästi solisluutani. Hän nousee ylös.
-Avaa jalat, hän komentaa ja teen niin. Hän sivelee reittäni ylöspäin ja vie kätensä stringieni kankaalle. Hän alkaa tehdä pyörivää liikettä sormillaan herkimmällä kohdallani.
-Mmh, huokaisen nautinnosta. Hän alkaa laskea alushousujani ja hän pistää ne housujensa taskuun lattialle.
-Sä et saa noita enään takaisin, hän sanoo minulle virnistäen. Avaan suuni sanoakseni jotain, mutta hän työntää kaksi sormea sisälleni.
-Aaah, huudahdan yllätyksestä.
-Hitto sä oot märkä, hän sanoo ja jatkaa sormiensa pumppaamista sisälläni. Hän jatkaa tätä minuutteja.
-Mmh mä tuun ihan kohta, sanon hänelle purien huultani.
-Draco! Huudahdan pettymyksestä kun hän vetää sormensa pois.
-Mä kerron sulle millon sä tulet ja millon et, hän sanoo määrätietoisesti. Hän ottaa boxerinsa pois jolloin näen hänet kokonaisuudessaan.
-D-draco, sanon epävarmasti.
-No? Hän kysyy.
-Toi ei tuu mahtumaan ja t-tää on mun eka kerta, sanon.
-No sitten me mennään hitaasti.. alkuun, hän sanoo ja nyökkään.Hän tulee jalkojeni väliin ja liikuttaa kättänsä ylös alas kalullaan pari kertaa.
-Hitto mä oon halunnu tehä tän jo jonki aikaa, hän sanoo ihaillen kehoani. Hän tulee matalemmalle ja asettaa kalunsa pään suuaukolleni.
-Jos sä pidät yhtään ääntä nii täst seuraa rangaistus, hän uhoaa minulle ja nyökkään. Hän työntää pään hitaasti sisälleni ja puren huultani yrittäen pidätellä ääniä.
-Ei hitto sä oot nii tiukka, hän huokaisee työntyessään muutamia senttejä pidemmälle.
-Ehmh, päästän äänen kivusta.
-Toi ei ollut fiksu veto Sigrid, Draco sanoo minulle suurella virneellä.
-Sä et mahdu kokonaan, sanon hoiperoisesti yrittäen estää häntä käsilläni, jotka ovat kuitenkin edelleen sidottuna taakse sängynpäätyyn.
-Ssh muru et sä tästä rikki mee, hän sanoo ja työntää itsensä äkillisesti kokonaan sisääni. Sihahdan kivusta kyynelten tullessa silmiini.
-Lopeta toi sattuu, sanon hänelle kiemurrellen.
-Hiljaa! Hän sihahtaa minulle vihaisesti ja alkaa liikkua edes takaisin nopeasti.
-Mee hitaammin, anelen häneltä, jolloin hän alkaa liikkua vielä nopeammin ja kovempaa.
-Aah, huudahdan nautinnosta. Kipu on hälvennyt ja tunnen vain orgasmin kasvavan sisälläni.
-Mä en kestä enää kauaa Sigrid, sä oot niin tiukka, hän sanoo minulle huokaillen. Hän laskee laiskoja suukkoja rintakehälleni.
-Syvemmälle, mummerran hänelle, jolloin hän nostaa jalkani olkapäillensä ja työntyy vielä sisemmälle. Teltta täyttyy huudahduksista ja huokauksista.
-Mä tuun ihan-, aloitan, mutta laukean ennenkö kerkeän lopettaa. Draco tulee sisältäni ja laskee lastinsa vatsalleni. Hän laittaa hiukseni korvani taakse ja lausuu loitsun jolla käteni avautuvat sängynpäädystä.-Sä pelaat vaan vai mitä? Kysyn häneltä ottaessani pyyhettä lattialta.
-Tai mä en vaan pysty olla erossa susta, hän sanoo minulle.
-Jos joku kuulee tai saa tietää täst niin sulle ei käy hyvin, hän sanoo nostaessaan leukaani, jotta katson häntä silmiin. Punastun ja leikin tämän hiuksilla.
-Mä näin järven päivällä, sanon hänelle.
-Me voitais käydä uimas, jatkan. Laitan jalkaani toiset stringit ja otan tätä kädestä. Ulkona on pimeää ja kaikki ovat nukkumassa. Juoksemme sivupolulle ja sieltä metsään. Hän nauraa ja minä kikatan saapuessamme järvelle. Kuun valo loistaa järven pintaan ja lumpeen lehdet hohtavat.
-Tuu jo nynny! Huudan tälle jo vyötäröä asti vedessä. Vesi on viileää ja kuulen pojan hiljaiset kiroamiset hänen mennessä veteen.
-Tää paikka on upee, sanon onnellisena.
-No ei tää oo yhtä upee ku s-, hän aloittaa, mutta painan huuleni hänen omilleen ja kaadumme veteen.1309 sanaa✨ öö sori et en oo kirjottanu tätä 3kk🤭 mut joo puspus teille lukijoille💖
KAMU SEDANG MEMBACA
Ps: pidetään tää meidän välillä
Fiksi PenggemarEli aattelin alkaa kirjottaa tällasta tarinaa, jonka keskiössä on Sigrid Kettleburn (omakeksimä) ja Draco Malfoy. Toivottavasti tykkäätte✌️(kesken & aloitettu 27.7) jossain kohtaa myös k-15 (smutteja ja alkoholia)