6.Jälki-istunto

527 12 0
                                    

Herään aamulla hirveään nälkään ja nään, että kaikki muut nukkuvat vielä. Kello oli vasta 6:30. Odotan, että Hermione herää ja lähdemme yhdessä syömään kello 7 aikoihin. Lähdemme kävelemään käytävälle ja kohtaan monenlaisia katseita ja reaktioita. Enimmikseen nappaan sääliviä kasteita ja kuulen paljon kommentteja:
-Oon niin pahoillani, tai:
-Ootsä okei?
Vastaan vaan kaikille nopeasti, että olen ihan ok.

Sitten nään Cormacin ystäviä syvennöksessä, joiden seurassa oli myös Blaise. Tunnen kuinka, joku ottaa minua olkapäästä kiinni ja vetää päin seinää. Lyön selkäni siihen kipeästi ja katson ylös nähden Blaisen ilkikurisen virneen.
-Mitä te haluutte? Kysyn tylsistyneesti.
-Me halutaan jatkaa mihin Cormac jäi, joku Cormacin kavereista vastaa. Sitten Blaise tulee ihan kiinni minuun ja tuo huulensa huulieni luo ja painaa käteni seinään. Nään Hermionen ottavan sauvansa esiin, mutta joku otti sen pois häneltä ja painoi hänet maahan. Silloin minuun pamahtaa adrenaliini ja potkaisen polveni niin kovaa kun pystyn Blaisen haaroväliin, jonka seurauksen hän irtaantuu minusta.
-Aih, hän vaikeroi. Koska tämä ei minulle riittänyt löin häntä vielä nyrkillä kasvoille ja nään kuinka vihainen hän on.
-Nyt irti Hermionesta tai muuten, sanon ja kohotan sauvani.
-Eikö enää fyysisyys onnistu? Kysyy Blaise ja ottaa hiuksistani takaata kiinni.
-Vitun paskiaisia ootte kaikki! Huudan jolloin Blaisella pimahtaa ja hän heittää minut päin holvikaarta. Naamani päin kaarta Blaise ottaa vyötäröstäni kiinni toisella kädellä ja toisella kaulastani.
-Sä vitun kuraverinen ämmä oisit ansainnu tulla raiskatuks, sulla ei ole mitään arvoa tässä maailmassa, sun ei edes kuuluis olla täällä, jos sä haluat pärjätä hankkisit edes jonkun joka ostaa sulle kaiken, hän sihisee korvani juuressa. Silloin se meni yli ja päätin lyhyen mielenjohteen jälkeen potkaista itseni irti seinästä Blaise mukanani ja kaadumme keskelle käytävää minä hänen päällään.
-Ai nyt sä haluut olla päällä? Hän kysyy yllätyneenä kiusoitellen.
-Mikä vittu teitä riivaa, te ootte säälittäviä, te yritätte tehä rikosta vaan sen takia, että ootte puutteessa!! Huudan ja huomaan paikalle kerääntyneen väkeä. Nousen ylös ja tallon Blaisen jalalle.
-Hups, sanon ja katson häntä mukamas anteeksi pyytävästi. Sitten lyön poikaa naamaan, joka pitelee Hermiä ja autan hänet ylös ja katson tätä sarkastisesti hymyillen ja otan hänen sauvan Cormacin kaverilta ja annan sen Hermille. Kävelen pois keskisormet pystyssä ihailevien katseiden ympäröimänä. Tunnen olevani maailman huipulla kunnes Kalkaros tulee vastaan minua ja vie minut ja Blaisen hänen luokkaansa.

-Miksi Sigrid löit Blaisea ja hänen ystäviään?! Kalkaros kysyy ihmetellen käytöstäni.
-No ne alotti ne alkoi ahdis-, aloitan, mutta Kalkaros keskeyttää minut.
-Ei kommentteja pitäisi ottaa itseesi pienestä kommetista, hän sanoo.
-Mutta siis mitä? Kysyn ja älyän, että Blaise selitti hänelle puutaheinää juuri sekuntti ennen tuloani.
-Niin no määrään sinut jälki-istuntoon viikoksi, hän sanoo nauttien.
-Ja otan 50 pistettä pois rohkelikolta, hän jatkaa. Murahdan hiljaa ja katson ulos ikkunasta.
-Jälki-istunto alkaa tänään minun luokassa 18:00, huomenna sitä ei ole tylyahon takia, mutta jatkuu taas keskiviikkona, hän sanoo ja lähettää meidät pois luokasta.
-Sä hankit mut ihan tahallas ongelmiin, jotka sä alotit, huudahdan.
-No sä mut ja Davidin hakkasit, hän vastaa häikäilemättömästi. Menen Hermionen luo ja menemme syömään.
-Ootsä okei Hermi? Kysyn ja katson tätä.
-Mäkö, mä olin vaan sivussa, sun pitäisi kysyä tota itseltäs, hän naurahtaa hermostuneesti. Pyyhkäisin huultani ja huomaan sen vuotavan verta. Sitten aamiaiselle saapuu myös Ron ja Harry.
-Ootsä tosissas, sä HAKKASIT Blaisen ja jonkun Cormacin kavereista!! Keuhkoaa Ron.
-Mä oisin niin halunnu nähä! Sanoo puolestaan Harry.
-Ömm joo kyl mä taisin, mut se alko kiusaamal eilisellä ja alko lähentelemään kiusallaan, puollustaudun ja jatkan:
-Mut tuntu hyvältä purkaa mun vihaa ja vähän haukkua niitä jopa, sanon. Mutusta leipää tyytyväisenä, kunnes nään Blaisen tuijotuksen. Hän nilkuttaa, hänen silmänsä on turvottut ja leiuassaan on naarmu. Hänen vieressään kävelee tuo platinanblondi poika ja Pansy. Kaikki kolme katsovat minua murhaavasti ja alan kikattamaan tuolle näylle. Sitten muistan, että minulla on koko päivän tunnit heidän kanssaan ja pamautan pääni pöytään.

Ps: pidetään tää meidän välilläTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang