4. Bileet

600 15 1
                                    

Jo viikko on kulunut tylypahkaan tulosta ja kaikki on mennyt mallikkaasti, vaikka en Malfoyn kanssa niin hyvin tulekkaan toimeen. Tänään saimme kuitenkin tietää, että meidän pitäisi mennä toistemme huispausharkkoja katsomaan. Itse aloitan pelaamaan vasta tänä vuonna sillä minut ns "löydettiin lajiin". Minun oli tarkoitus olla joukkueemme salainen ase, mutta nyt se selviää. Luutani on Nibus 2000 ja no sain sen lahjaksi, ei minulla olisi sellaiseenkaan varaa.
Olen menossa nyt Kalkaroksen liemitunnille, missä on myös ainakin Luna ja Neville (mitä tuuria). Saavun luokkaan hieman myöhässä, voi ei ajattelen.
-Viimein neiti Kettleburn viitsi saapua tunnille, mene Malfoyn viereen, hän sanoo.
-Anteeksi, sanon ja menen hänen osoittamalleen paikalle.
-Tänään teemme nukkujuomaa, avatkaa sivu 137, Kalkaros ilmoittaa. Teemme työtä käskettynä ja haemme ainekset. Samalla kun teemme lientä sanon Malfoylle:
-Meidän pitää nähdä 18.55 illallisen jälkeen kirjaston edessä.
-Ööö okeei, mitä sillon tapahtuu "fritsukaula"? Hän kysyy minulta.
-Saat nähdä sitten, sanon ja hymyilen hänelle hänen omaa virnistystään. Leikkaamme aineksia liemeen kun huomaan Kalkaroksen tuijotuksen.
-10 pistettä pois rohkelikolta pukukoodin rikkomisesta, hän pamautti. Kaikki kääntyivät minuun päin ja huomaan hiukseni olevan auki.
-Anteeksi, mutisen samalla kun laitan hiuksiani sotkuiselle niskanutturalle. Draco tirskahti minulle, kun en onnistunut samaan etusuortuviani mukaan ponnariin, joten lopulta annoin niiden vaan roikkua.
-Noniin jatketaanko, hän kysyy minulta.
-Joo, vastaan. Tunti menee nopeasti ja kun liemet ovat valmiita lähdemme kävelemään päin tupiemme oleskeluhuoneita kunnes Seamus ja Dean tulevat huutamaan:
-Nelosilla bileet tänään 22:00 eteenpäin, ei alkoholia, tarvehuoneessa. Kuului "jees" huutoja ilmeisesti moni on tulossa. Illalliseksi oli lihapataa uuniperunoilla namm. Menin pikaisesti vaihtamaan huispausvarusteeni, hain luutani ja lähdin kirjastolle päin jossa näkisin Malfoyn.

Dracon nk:
Kello oli 18.54, olin etuajoissa. En voimut lakata miettimästä, miksi tapaamme. Sitten portaita alas kävelee Sigrid punaisessa huispauskaavussaan pidellen Nibus 2000, hiukset tiukalla niskanutturalla. Tunnen leukani putuoavan lattiaan, tätä en osannut olettaa.
-Hei, hän sanoi minulle katsoen silmiini. -Pidetään kiirettä harkat alkaa tasalta, hän sanoo ja vetää minua käytävällä eteenpäin.
Saavuimme kentälle.
-En olisi uskonut, että sä pelaat ja vielä ainoana tyttönä koko joukkueessa.
-Sä yllätyt kohta vielä lisää, mutta mee nyt istumaan, hän sanoo. Menen istumaan yhden puun alle ja jään katsomaan kun Matami Huiski saapui.
-Kuten me kaikki tiedämme Harry halusi lähteä etsijän paikalta, joten löysimme uuden etsijän, Matami sanoi. -Joten tässä meidän uusi etsijämme, hän sanoi ja esitteli SIGRIDIN kaikille. Nyt en kyllä olisi osannut aavistaa tätä.

Sigridin nk:
Hahahah tuo ilme Dracon kasvoilla oli voittamaton. Hän oli niin hämmentynyt. Kaikki tiesivät ettei Harry kestänyt enään etsijän painetta joten hänen paikka vaihtui ja nyt pelasin ensimmäistä kertaa!! Harjoitukset menivät ohi ja nyt menin kentältä Dracon luo.
-Noo..., sanoin kysyvästi.
-Wou en olis susta olettanut, hän sanoi. -Mutta ei susta oo vastusta mulle, hän sanoi omahyväisesti. "Niinpä tietenkin" mietin itsekseni.
-Tuutsä sinne bileisii, kysyn häneltä.
-Kaikkihan sinne menee, hän vastaa.
-No jep, vastaan ja erkaannumme oleskeluhuoneisiimme.

Kello alkoi jo lähennellä kymmentä ja lähdin juhliin Ginny ja Hermionen kanssa sillä pojat lähtivät jo aiemmin. Minulla oli päällä valkoinen kauluspaita ja punaruutuinen alle polveen ylettyvä hame. Päätin laittaa hieman meikkiä sillä yleensä en käytä sitä ollenkaan ja laitoin hiuksen auki. Saavumme tarvehuoneelle, jossa porukalla on jo bileet käynnissä. Nään Ronin ja Harryn juttelemassa muille rohkelikon pojille ja toisessa sivussa nään Malfoyn. Hänellä on päällään vihreät ruutuhousut ja valkoinen paita. Hänen platinanblodit hiukset näytti hyvälle niin kuin aina. Ei kulu aikaakaan kun Deanilla on idea.
-Hei! Pelataan never have i everiä, hän sanoo.
-Panoksen on yks vaatekappale pois per. asia joka pätee tai on tehnyt, Seamus täydentää.
Kaikki kerääntyvät rinkiin ja jokainen sanoo väittämän kerrallaan.
-Okei ömm juonut alkoholia, sanoo Luna.
Nonni sinne meni eka kenkä, mietin ja nään Draconkin tekevän samaa. Kaverini katsovat mua yllättyneenä.
-Lintsanut, hihkaisee Neville.
Toinenkin kenkä lähti nyt, tällä vauhdilla mä tuun olemaan alasti pelin loppuun mennessä.
-Pussannut, sanoo Ron. Sinne meni eka sukka ja heti perään toinen kun Harry sanoo: -Varastanut. Sitten oli Malfoyn vuoro sanoa ja hän päräytti:
-Luntannut, hän sanoi ja katsoi kun vain muutama mukaanlukien hän riisui vaatekappalleen. Aloin riisumaan paitaani, jonka alta paljastui valkoiset pitsiset rintaliivini. Olin ainoa tyttö kenellä tämä väittämä päti ja toiseksi ainoa ilman paitaa ja toinen meistä oli Draco tietenkin hänen vatsalihaksineen.
-Pelataanko totee? Kysyn lopettaakseni pelin, ettei tarvitsisi stringeissä olla kaikkien katsottavana.
-Okei no totuus vai tehtävä, Ginny kysyy.
-Hmm mä otan tehtävän, vastaan.
-Pussaa Malfoyta, hän sanoo hymyillen. Hymyilen hänelle sarkastisesti ja nousen seisomaan tyynyltäni ja kävelen toiselle puolelle rinkiä. Katson platinanblondia poikaa niin feikillä hymyllä, että kaikki varmasti ymmärtää miten vastenmielistä tämä on. Kumarrun ja katson tätä silmiin.

Dracon nk:
Katson Sigridin tummansinisiä silmiä samalla kun hän tuo huulensa omilleni. Ne olivat lämpimät ja hän selvästi osasi hommansa. Sitten hän vain lopetti ja katsoi minua silmiin taas mutta hymyille oikeasti tällä kertaa. Hän istui vielä sekunnin sadasosan edessäni ilman paitaa ja sitten lähti napittamaan paitansa. Hän oli niin kaunis. En voi ajatella noin. Voi ei, ajattelen kun huomaan mitä tapahtui

Sigridin nk:
Nään kun Draco yhtäkkiä ristii jalkansa ja nostaa tyynynsä päällensä. Hetken kerkesin miettiä mitä hän sääti, kunnes älysin ja aloin nauramaan katsoen häntä. Hänellä alkoi seisomaan MINUN takia. Kukaan muu ei huomannut asiaa, mutta Draco katsoi minua loppuillan nolostuneesti. -Okei Draco totuus vai tehtävä? Kysyy Dean.
-Totuus, hän vastaa.
-Kumpi on paremman näkönen Pansy vai Sigrid? Hän kysyy. Huoneeseen laskeutui hetken hiljaisuus, kunnes hän vastasi:
-Sigrid. Katson häntä yllättyneenä ja hän katsoo minua kiusaantuneena samalla kun Pansy katsoo häntä murhaavasti.

893 sanaa sry k-virheet✌️Ainii ja halusin vähä muuttaa huispausjoukkuetta ja pelipaikkoja🤪

Ps: pidetään tää meidän välilläDonde viven las historias. Descúbrelo ahora