5. Cormac

560 14 0
                                    

Herään aikaisin aamulla ja suuntaan aamupalalle, jossa on jo Harry ja Hermione, Weaslyt ilmeisesti nukkuvat vielä.
-Moi, sanon heille ja he naurahtavat minulle.
-Mitä? Kysyn ja katsoin vaatteitani. Päälläni oli toppini ja silkkihousuni, enkä edes muistanut harjata hiuksiani kaan. Voi ei kauhistun ja säntään oleskeluhuonetta kohti, mutta jokin pysäyttää juoksuni. Kaadun ja liukastun niin, että lähden vierimään portaita alas. Luihuispoika lähti juoksemaan edelleni ja pysäytti vauhtini. Käännyn kasvot ylöspäin ja nään Dracon ristiriitaisen katseen. Hän näyttää huolestuneelle, mutta pidättää samalla naurua.
-Kaikki okei? Hän kysyy.
-Joo on, vastaan.
-Kahdessa asiassa sä et sitte millään onnistu, hän naurahtaa minulle.
-No? Kysyn.
-Pukukoodin noudattamisessa ja musta erossa pysymisessä, hän naurahtaa.
-Haha, vastaan ja yritän nousta, mutta päässäni pyörii niin että olen kaaduta uudelleen. Silloin Draco ottaa minut kiinni nostaen minut takaisin ylös.
-Mitäsmitäs nuorta rakkautta täällä, McGarmiwa sanoo.
-T-tää ei oo sitä miltä näyttää, sanon.
-Kannattaisi vaihtaa vaatteet neiti Kettleburn, hän huomauttaa ja lähtee. Rämähdämme nauruun ja lähden tuvalleni.
-Sigrid muuten, Draco aloittaa. Käännyn häntä päin kysyvästi.
-Hyvät tissit, hän sanoo vitsillisesti.
-Mä tiedän, vastaan leikkisästi ja näytän hänelle keskaria. Hän esittää loukkantuntta todella huonosti ylireagoiden. Naurahdan ja jatkan matkaa.

Käyn vaihtamassa kaapuni ja laitan hiukseni suttuiselle niskanutturalle niinkuin aina. Sitten nään Cormacin, joka tulee minua vastaan.
-Hei Sigrid, mulla ois kysymys, hän sanoo.
-No? Kysyn.
-Voisitsä auttaa mua yhen kouluprojektin kans? Hän kysyy.
-Järvellä kello 16:00? Hän jatkaa.
-Okeei, mutta mun pitää mennä luihuisten huispaustreeneihin viideltä, vastaan ja lähden syömään aamupalaa. Syön nopeasti jugurttini ja leipäni, jonka jälkeen juoksen Lipettien loitsutunnille. Kaatuan epäonnistuneen jarrutuksen takia ja nousen ylös ovensuusta kuin mitään ei olisi käynyt ja kävelen sisään luokkaan.
-Varovaisuutta Kettleburn, Lipetit sanoo.
-Juu, vastaan pudätellen naurua ja menin Dracon viereen istumaan, joka nauraa minulle.
-Sä oot kyllä aika koheltaja, hän sanoo.
-Jep, sanoo Pansy. -No ei kuraverisistä voi muuta olettaakkaan, tyttö jatkaa omahyväisesti. Draco katsoo minua jotenki säälivästi.

Tuplatunti sujui hujauksessa, jonka jälkeen menin syömään lounasta seuranani Ginny ja Hermione, pojat olivat vielä jossain.
-Sä menet järvelle CORMACIN kanssa, Ginny huutaa.
-Vaan auttamaan jossain koulujutussa, sanon tyynesti.
-Cormac taitaa tykätä susta, Hermioni sanoo.
-No mä en siitä, mutta tietenkin mä autan jos joku pyytää, vastaan.

Järvellä

-Hei sä tulit, Cormac sanoo.
-Tietenkin, vastaan.
-Mun pitää kirjottaa kaks jalkaa monijuomaliemestä, ja Cholla on jotain muuta, mutta hän kirjoittaa puolet myöhemmin.
-Okei, sanon ja aloitamme tekemään esitelmää. Ensimmäiset puolituntia sujui mainiosti, mutta sitten huomaan miten Cormac siirtyy kokoajan lähemmäs minua. Hymyilen hänelle kiusaantuneesti.
-Kai sä tiedät, että sä olet kaunis, hän pamauttaa.
-S-s-siis hä? Kysyn.
-Mä en ikinä ois uskonu että tykkät musta takas, hän sanoo ja tulee kiinni minuun.
-Siis mitä enhän, sanon hämmentyneenä.
-Et sä muuten olis tullut, hän sanoo ja painaa huulensa omilleni. Käännän pääni pois ja työnnän hänet pois.
-Sulla on aikas hyvät muodot, näin sut bileissä, ehkä voisit pitää ihan private shoun mulle, hän sanoo. Olen nousemassa, mutta hän painaa minut selälleni maata vasten ja alkaa suudella kaulaani.
-Hei lopeta!! Nyt heti irti LOPETA, huudan.
Mitään ei tapahtunut ja hän pistää kätensä paitani alle, yritän riuhtoa pois hänen otteestaan onnistumatta. Hän avaa paitani samalla painamalla minua maahan painollaan.
-Apua APUAAA!! Huudan.
-Ei kukaan kuule sua tänne muru, hän sanoo.
Kyyneleet nousevat silmiini kun hän painaa käsiäni maahan suudellen koko kroppaani kokoajan alemmas. Sitten nään kaukana, jonkun oppilaan joka selvästi on nähnyt meidät.
-APUA, APUAA!! Huutoitken ja huudan Cormacia lopettamaan. Silloin oppilas kuuli huutoni ja lähti juoksemaan järvelle meitä päin. Cormac ei huomaa häntä ja alkaa laskemaan hamettani ja pistää kätensä hameeseeni ja alkaa liikuttamaan kättään siellä. Kiljahdan ja alan itkeä kovempaa ja anelen häntä lopettamaan. Rimpuloin kuitenkin hänen otteestaan ylös potkaisten häntä.
-Mitä täällä tapahtuu! Huutaa Draco nyt ihan lähellä. Otan paitani ja kaapuni ja lähden juoksemaan häntä kohti itkien. Cormac tiesi jääneensä kiinni.
-Auta mua! Huudan itkuisena ja juoksen hänen halaukseen päälläni vain urheiluliivini ja hame melkein kokonaan auki napitettuna.
-Mennän sisälle, hän hyssytteli minulle ja kietoi kaapuni ympärilleni peitoksi.

Ps: pidetään tää meidän välilläWhere stories live. Discover now