çocuklar için gülümseyin çünkü onların buna ihtiyacı var, çocukların gülmeyi öğrenmeye ihtiyacı var.
2 ay sonra
"Bakar mısınız?"
Elimde ki sipariş defterini sıkıca tutarak yeni müşteriye yol aldım . o hastaneden bir anne olarak çıktıktan sonra bir işe girip alışmaya başlamıştım . Dedim ya hayat zordu bunun için daha dikişlerim alınmadan taşımak zorunda olduğum ağırlıkları örnek gösterebilirdim ya da Barlas'ın ihtiyaçlarını karşılayabilmek için yarı aç yattığım akşamları. Tabi sonrasında zar zorda olsa bir lokantada çalışmaya başlamıştım ama bu bile beni çok zorlamıştı.
Siparişini aldığım kadına hafifçe gülümseyip kasaya yol aldım . Mutfaktan Barlas'ın kıkırdamalarını duyunca dünyamda güneşi keşfetmişim gibi hissetmiştim . Evet onu evde yalnız bırakamayacağım daha doğrusu bırakmayacağım için onu da kendimle getiriyordum . Çalıştığım yer elit bir kesimde olduğu için pek homofobiklede karşılaşmamıştım o yüzden rahattım açıkçası .
Çıkış saatimde geldiği için kasaya listeyi verdikten sonra hazır olmasını beklemeden bebeğime koştum . O benim üç temel ihtiyaçlarımdandı , onsuz ne yapardım bilmiyordum açıkçası.
Bebeğimin etrafında ki insanlara kısaca teşekkür edip onu dışardaki soğuğa hazır hale getirdim . Kucağımda ki kundağa iyice sardıktan sonra adımlarımı çıkışa yönelttim.
Kapıdan çıktığımda yüzüme vuran serin rüzgar irkilip iliklerime kadar titrememe sebep oldu.
Hafif alıştıktan sonra yavaş adımlarla evime adımlamaya başladım , doğrusu yarım bırakılmış inşaat demek daha doğru olurdu. Ucuz diye daha sıvası yapılmamış bir evi kiralamak zorunda kalmıştım .
Evime bir iki adım kala arkamdan hızla yaklaşan bir şeyi hissettim. Daha arkamı dönemeden burun deliklerimden sızan keskin kokuyu ardından bedenimin yığılışına şahit oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nale bxb
Жіночі романиbir gece yarısı başlamıştı her şey , bir gece yarısı yara almıştı kimsesiz ruhlar ve yine bir gece yarısı kalmıştı kimsesiz, çocuklar . Ay tepemizde en sevdiği ruhlarla cirit atarken ve takmaz iken ölü yıldızları bir çocuk açmıştı gözünü kirli düny...