Srednja skola.

242 15 1
                                    

Krenula sam u srednju skolu, i vec je mrzim. Razmisljam o tome da se ispisem,ali mi Veljko i Nikola ne dozvoljavaju to.

Prolazim hodnikom do svog ormarica,koji je bio pored ormarica jednog prelepog decka. On se zove Marko. Pricala sam s njim,on ima devojku. Njegova devojka je najpopularnija devojka u skoli, a znam i zasto.

Prolazila sam pored Ane,Markove devojke, a ona je prosula svoj sok po meni. Marko je stajao sa strane i smejao mi se,zasto ne bi?  Veljko i Nikola su to videli i dotrcali do mene da me odvedu u ostavu da ne bih napala nekoga.

-"Smiri se,sve je ok. Kamere su je snimile i direktor ce videti sta je uradila."

Rekao je Nikola, dok me je Veljko drzao da ne bih pobegla.

-"Ne zanima me!! Onda ce videti i kako me moli za zivot! "- rekla sam,pokusavajuci da se otrgnem Veljku.

Kad sam se smirila izasli smo iz ostave i otisli na casove. Veljko mi je obecao da cemo ici u sumu da trcimo. A poznavajuci Veljka znala sa da cemo otici. I otisli smo.

Bezala sam od njega da me ne bi nasao,ali bi me brzo nasao jer on uvek prati miris.

___________________________________________________________________________
Nastavak cu pisati kada budem imala vremena.
:) volim vas sve :))) <3

Emma's secret lifeWhere stories live. Discover now