1/9

365 48 7
                                    

Merhaba yüreği acıya bulanmış insan,

Ben ölü kadın. Şuan tuhaf gözlerle bu mektubu okumaya devam ettiğini tahmin edebiliyorum.

Ama zaten bu mektubu bir umut aradığın için açıp okumaya başlamadın mı? Umut her tarafta kalbi acıya bulanmış insan... Umut her yerde. Onu yakalamak senin elinde. Ben umudumu bir adamda yakaladım. Yaralarla dolu bir adamda.

Yaralarla dolu iki insan nasıl birlikte olabilirdi? Nasıl birbirlerinin yaralarını sarabilirlerdi ki? Bizde pek beceremedik bunu.

Yaralarımızı saramadık ama birbirimizi sarabildik. Öyle sıkı sardık ki birbirimizi, yaralarımız bile pes etti, sevgimiz karşısında.

Ne o prensti, ne de ben beyaz atlı prensini bekleyen prenses...

Biz sadece o ve bendik işte. Biz olmayı bile başaramayan iki aptal. Kelimelerimiz yoktu bizim gözlerimiz vardı. Bakışlarımız, kalbimiz, ruhlarımız vardı.

Annesi yoktu. Anne sevgisiyle sardım onu.

Ailem yoktu. Hiç görmediğim aile sevgisini bana öğretti.

Ölmem gerekiyordu. Nefesimi ona verebilmem için nefesimi kesmem gerekiyordu. Bir kere bile düşünmeden kestim nefesimi.

Kanlar, ruhuma işlerken gülümseyemedim bile.

Ölürken gülümsemek, en güzel şeydi.

Gülümse olur mu?

Ben yapamadım. Ama sen mutlaka yap.

Güçlü görünmek istediğin için değil, birileri istediği için değil, kalbinin buna ihtiyacı olduğu için gülümse.

Gökyüzüne bak şimdi. Nerede olursan ol. Şimdi kafanı kaldır ve gökyüzüne bak.

Derin bir nefes al.

Gökyüzü güzel.
Gülümsemek güzel.
Yaşamak güzel, değil mi?

Yaşamakta güzel, acı dolu kalp.
Yaşamasaydık eğer, gökyüzünü görebilir miydik? Göremezdik.

Şimdi mesela, en sevdiğin şey ne?

Gökyüzü?

Gülümsemek?

Ailen veya da arkadaşın...

Fark etmez.

Herkesin sevdiği bir şeyler vardır. İyi düşün.

Eğer sen yaşamasaydın o şeyi görebilir miydin? Göremezdin.

Hayatta illa ki mutlu olduğun bir an olmuştur. Güzel anılar, mutlu anlar her zaman vardır. Onları yaşayamamış olmak sencede korkunç değil mi?

Gülümse.

Gülümsemen her şeyden değerli.

Ben ölü kadın.

Bugün yaralı bir adamın dudaklarına bıraktığım nefesle beraber sonsuzlukta kaybolacağım.

Ölüm tarihi: 22.06.2018
Ölü kadının, yaralı adamı için kendinden  vazgeçiş hikayesi...

Gülümse.
Gülümsemek güzel değil mi?

Aslında çok farklı bir bölüm yazmayı planlıyordum fakat bu sonun daha özel olduğunu fark ettim :')

Ölü •TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin