•on iki•

812 85 67
                                    

Rüzgâr "Ne bakıyorsunuz aval aval? Üstünüzü giysenize!" dedi elleriyle gözlerimi oymak istercesine kapatırken.

Bir yandan Rüzgâr'ın ellerini gözlerimden çekmeye çalışırken bir yandan da ofluyordum. "Ya Rüzgâr, çeksene şu pis ellerini! Sanki hiç görmediğim şey. Dizilerde sizden daha kaslı ve seksi erkekleri kesiyorum ben, arkadaşlarına sulanmam merak etme."

Netflix kaslı bebelerle doluydu sonuçta ve evet, hepsini ağzımın suyunu akıta akıta kesiyordum. Önüme gelmiş kas açarlarken gözümü kapatıp "hiii çok ayıp" diyecek halim yoktu ya?

"O dizilerdeki adamlar bizimle yarışamaz." diye bir ses geldi. Gözlerim kapalı olduğu için kim olduğunu anlayamamıştım ama yine de göz devirdim. Her kimse kafatasının içi boş olduğu kesindi.

"Aynen canım aynen, onlardaki baklavaysa sizdeki şekerpare falandır ancak."

Rüzgâr ellerini gözümden çekip elimi tuttu. "Hadi," dedi beni peşinden sürüklerken. "Sen mutfakta takıl kendi kendine. İçeri gelme. Bir şeye ihtiyacın olursa bana seslen. Mutfağa biri gelip sana bir şey söylerse ne olursa olsun konuşma. Rüzgâr kalp krizi geçiriyor deseler bile gelme. Anlaştık mı?"

Yok daha neler. Oldu olacak ağzımla gözlerimi bezle kaptıp beni sandalyeye de bağlasaydı.

"Ya çişim gelirse?" dedim dalga geçercesine.

Rüzgâr duraksayıp etrafına bakındı. Sanırım en yakın tuvaletin nerede olduğunu düşünüyordu.

Aklına bir şey gelmişçesine yüzü aydınlansa da tekrar soldu. "Sen şişeye işeyemiyordun değil mi?" dedi kendi kendine. Kaşları çatıldı. "Tut o zaman. İki saat dayanabilirsin."

"Rüzgâr, biraz abartmıyor musun?" dedim kollarımı göğsümde birleştirerek.

Cenk ufak bir kahkaha attı. "Biraz mı? Kızım valla senin sevgilin olacak çocuğa çok acıyorum. Beyaz atına atlayıp hapsedildiğin kuleye tırmanarak seni kurtarması falan gerek." Ayağıyla Rüzgâr'ı dürttü. "Üstüne üstlük bu ejderhayla da dövüşmesi lazım ki kazanabilir mi orası da tam bir muamma."

"Ne boş yaptın." dedi Rüzgâr Cenk'e gözlerini devirerek. "Bir daha Nehir'in yanına erkek yaklaştırmak gibi bir hata yapmam ben. Gökalp'e göz yumayım dedim ama sonucunu gördük."

Ha ha ha! Ne kadar komik şakaymış, siz de gülmekten ölmediniz mi arkadaşlar?

"Şimdi de sen boş yaptın." dedim Rüzgâr'a dönüp. Kollarımı göğsümde bağladım. "Özel hayatım seni ilgilendirmez."

Evet, doğru bildiniz. Bu öğlen yürek yemiştim. Yoksa eve gidince ağzıma oklavayla vurup kafamı duvara sürte sürte kıvılcım çıkartacağını bile bile arkadaşlarının önünde onunla böyle rahatça konuşamazdım.

"Ben senin abinim Nehir, tabii ki de özel hayatın beni ilgilendirir. Artık şu mutfağa girer misin? Bu tartışmayı takım arkadaşlarımın önünde devam ettirmek istemiyorum."

Arkamı dönüp bıkkınca mutfağa girdim. Şimdilik uzatmanın anlamı yoktu. Nasılsa eve gidince uzatmalar oynanacaktı.

Mutfağa girip kapıyı arkamdan kapatıp tezgahın yanındaki sandalyeye oturdum ve telefonumda boş boş gezinmeye başladım.

Başta aklıma Ecrin'i aramak gelse de şimdi derste olduğunu hatırlayınca vazgeçtim ve oflayarak telefonu tezgâha bıraktım.

Ördek sesini duymamla bakışlarımı telefonuma çevirdim. Bildirim gelmişti.

Çölde vaha bulmuş gibi elime aldım telefonumu. Öyle sıkılmıştım ki!

Ama mesaj maalesef ki bilinmeyen numaradandı. Ne yazdığını görmek için whatsapp'a girdim.

Bilinmeyen numara: Demek dizideki adamların kaslarını kesiyorsun, hah?

Bilinmeyen numara: Onlarınki baklavaysa bizimkiler şekerpare, öyle mi?

Bilinmeyen numara: Güzelim sen bizi iyi inceleyemedin galiba, onlarınki baklavaysa bizimki şöbiyettir

Nehir: Bi dakka ya

Nehir: Sen burda mısın?

Bilinmeyen numara: Evet

Nehir: Tam olarak burda?

Bilinmeyen numara: Aynen

Nehir: Şu şu mutfak kapısının hemen ardında?

Bilinmeyen numara: Evet dedik ya kızım

Nehir: E basketbol takımındasın o zaman sen

Bilinmeyen numara: Müthiş bi çıkarım

Bilinmeyen numara: Nesin sen, dahi falan mı?

Bilinmeyen numara: Bu zeka ağırlık yapmıyor mu sana hiç?

Nehir: 😒😒😒😒😒

Nehir: Bak sana burdan taaaa ebenin amına kadar göz devirdim, gördün mü?

Bilinmeyen numara: Krdş naptın ya kafama geldi

Nehir: Hacı boş yapma yine

Nehir: Şu anda çıkıp seni bulabilirim

Bilinmeyen numara: Denesene bi

Bilinmeyen numara: Bakalım bulabilecek misin

Nehir: Beni hafife alma derim

Nehir: Tüm dedektiflik dizilerini izledim

Nehir: Ayrıca polisiye kitaplarının büyük hayranıyımdır

Nehir: Hiç korkmuyor musun?

Bilinmeyen numara: Korkmuyorum güzelim

Bilinmeyen numara: Aksine

Bilinmeyen numara: Beni bulmanı istiyorum

Nehir: Saklambaç mı oynuyoruz burda?

Nehir: Niye direkt sen karşıma çıkmıyorsun?

Bilinmeyen numara: Beni bu şekilde tanımanı istiyorum, böyle daha keyifli

Nehir: Seni tanıdığımda ne olacak?

Nehir: Üzgünüm ama senin hislerine karşılık vermeyeceğim

Bilinmeyen numara: Bu kadar emin konuşma derim güzelim

Bilinmeyen numara: Çünkü beni bulacağın güne kadar

Bilinmeyen numara: Sen bana çoktan aşık olmuş olacaksın

***

Wowowowow ne düşünüyorsunuzzz?

Bilinmeyen fazla iddialı değil mi?

Hayat nasıl gidiyor arkiler?

Veeee bana şöyle sağlam bi şarkı önerir misiniz valla güzel bi şarkı bulamadım kaç gündür.

Yeni bölümü yarın paylaşmayı düşünüyorum.

Kendine iyi bakııınn. Sizleri seviyoreee❤️

Sen Güldüğünde || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin