Elérkezett a szombat. A diákok egytől-egyig nagyon későn keltek fel.
Ma volt idén először, hogy a diákok Roxmortsba látogassanak. De idén különleges volt, ugyanis a másik két iskola diákjai is részt vettek a kiránduláson.
Mivel nem akartak a tanárok nagy tumultust, ezért csak az első illetve a másodéveseket kísérték el egy megadott időben. A többi évfolyam diákjai akkor mentek le amikor akartak a napfolyamán (természetesen sötétedés előtt vissza kellett érniük).
Pansy, Hermione, Ron és Blaise megbeszélték, hogy akkor fognak lemenni, mikor már tanárok nem nagyon tartózkodnak a városban. Így csak délután 1kor tudnak majd elindulni.
Pansy amint elindultak Dracoval és Blaisel, küldött egy baglyot Hermionénak, hogy fél óra múlva ők is legyenek ott.
Mikor Dracoék megérkeztek a Három Seprűbe leültek egy eldugottabb sarokba (Pansy tanácsára). Pansy és Blaise csak vajsört kértek, de Dracot annyira meghatották a történtek, hogy ő inkább egy Lángnyelv Whiskyvel indított.
Dracot Blaise két pohár után leállította, mondván, hogy így is megárt neki az alkohol, nem kell túlzásba esni.
Az idő gyorsan telt. Egyszer csak megszólalt a kocsma csengője jelezvén, hogy újabb vendégek tértek be. És azok nem voltak más mint az "Arany Trió".
Mikor beléptek Hermione szemével elkezdte keresni Parkinsonékat, és mikor megtalálta nem engedte Harrynek, hogy észrevegye őket.
Leültek egy asztalhoz és kértek mind a hárman egy-egy vajsört. Hermione és Pansy egy kis idő után váltottak egy szemkontaktust, majd Parkinson Zabinivel együtt bólintott, hogy indulhat a terv. Granger oldalba lökte Ront, aki egyből észrevette a másik hármast, így értette a jelzést.
- Nézzétek ott vannak Pansy-ék. Menjünk oda! - szólt barátainak Hermione.
- Miért akarsz te odaülni Parkinsonékhoz? - kapta fel a fejét Harry.
- Tudod, hogy jóba lettünk velük egy ideje. Kérlek...
- "Jóba lettünk velük", kivel? - értetlenkedett Potter.
- Ron, Blaise, Pansy és én egy ideje nagyon jóba lettünk, csak ugye te és Draco veszekedtek egyfolytában, így jobbnak láttuk, ha nem is tudtok róla. - kezdett bele Granger.
- Pontosan. Nem azért mert ki akartunk titeket hagyni, csak szimplán nem akartuk elrontani úgymond ezeket a találkozásokat azzal, hogy titeket kell szétszedni minden percben, mert nem bírjátok ki egymás mellett. - fejezte be Ron barátnője mondanivalóját. - na de menjünk mert ők sem lesznek itt egész nap!
- Rendben - mondta komoran Harry, majd felálltak és elindultak a másik "trió" asztalához.
YOU ARE READING
Ellenség vagy szerető?
FanfictionA történet Harry-ék 4. évében kezdődik, amikor is Harry a Trimágus Tusa egyik bajnoka lett. A történetet az eredeti HP történet alapján írtam. Asszerint, hogy szerintem, hogy alakult volna Harry élete, ha Draco is nagyon fontos szerepet játszik be...