10.fejezet - Féltékenység és Szerelem

527 16 3
                                    

Eltelt egy hónap az első próba óta. Harry azóta nagyon boldog volt. Barátai nem is említették neki a legutóbbi idegösszeomlását. Abban a hitben élt, hogy nem történt semmi sem. Próbálták elfeledtetni vele az átkot több, kevesebb sikerrel.

Eljött a bál napja. Harry és Ron a Parvati ikreket vitte a bálra. Egyikük sem nagyon örült neki, ugyanis Harry Dracot szerette, Ron pedig Hermionét akarta elvinni. Rettentő féltékeny lett, mikor megtudta, hogy Viktor Krum hívta el Hermionét.

Harry és Ron a szobájukban készülődtek. Ron utálta azt a régi ruhát, amit Mollytól kapott.

- Nem hiszem el, hogy anya ezt a ruhát küldte nekem. Mindenkinek normális gönce van. De neem. Nekem ezt kell viselnem.

- Nyugi Ron. Nem is olyan szörnyű. - kuncogott Harry.

- Ha ha. - felelte gúnyosan a vörös - Rettentően vicces vagy.

Harry még megigazította a haját, felvette szemüvegét, majd barátjához fordult - Nem lenne baj, ha elöször a mardekár pincéjéhez mennénk?

- Jólvan te kis hős szerelmes. Menjünk.

- Köszönöm.

Harry úgy gondolta, hogyha már nem hívhatja el barátját a bálra, ő fogja elvinni. Amikor meglátta barátját, hirtelen még szerelmesebb lett. Fel sem tűnt neki, hogy megállt a "nyálát csorgatva". Bámészkodásából barátja ütögetése ébresztette fel.

- Harry, tudjuk, hogy tetszik, de ne izgulj fel rá. - nevetett Ron.

Harry elengedte a füle mellett és csak a szőkére figyelt, aki közben odaért hozzájuk.

- Sziasztok! Na készen álltok? - mosolygott Draco.

- Szia Draco. Én igen, de Harry nem nagyon.

- Nyugi Harry, mondtam már, hogy nembaj. Persze nem fogom jó szemmel nézni, de ha szeretnéd a bál után felkérhetlek egy táncra. - kacsintott a szőke hajú.

Elkezdődött a bál. Először a bajnokok nyitottak egy tánccal, majd mindenki szépen lassan csatlakozott. Tízig még mindenki táncolt, utána meg elkezdtek elszállingózni. A bál végére Harryék és Ronék csak ültek és beszélgettek. Ron még mindig nagyon dühös volt Krumra, és egyenesen undorral nézte a táncoló párost.

- Kimegyek kiszellőztetem a fejem. - szólalt meg Harry.

- Rendben haver. Menj csak!

Harry elindult szépen lassan a folyosókon. Éppen a hatodik emeleti folyosón sétálgat, amikor egy kéz ragadja meg és a falhoz nyomja, majd a kéz tulajdonosa egy szenvedélyes csókban részesíti. 

- Hiányoztál. - mondta a feketehajú.

- Ne tudd meg milyen féltékeny voltam. - mosolygott Draco

Harry megragadta Draco karját és csak nevetve húzni kezdte maga után egy emelettel feljebbre. Egy falhoz érkeztek, ami előtt Harry elsétált háromszor. Megjelent egy ajtó majd benyitott. Egy gyönyörű nagy nappaliban találták magukat. Volt benne egy kandalló, egy kanapé és egy hatalmas üres hely. Találtak egy lemezlejátszót is.

- Azt mondtad a bál után még felkérsz. - mosolygott Harry.

- Így igaz. - suhintott a pálcájával, minek hatására elindult a zene. - Szabad egy táncra? - hajolt meg.

- Többre is! - mondta boldogan Harry.

Éjfélig csak táncoltak boldogan. Élvezték egymás társaságát, élvezték az életet.
Most a kanapén pihentek egymásnak dőlve. Nézték a ropogó tüzet, néha elcsattant egy-egy csók.

Ellenség vagy szerető?Where stories live. Discover now