27 -Eva Ve Adel

1K 101 186
                                    

6 Ay Sonra

"Ahu! Hadi çıkalım bak geç kalacaksın."

Bilge'nin heyecanlı sesini duymasıyla odadan çıktı Ahu. Çantasını omzundan geçirdi.

"Tamam işte geliyorum Bilge. Üç kişi odadan çıkmak zor oluyor kusura bakma." Dedi imayla. Bilge göz devirdi. Daha sonra yanına gelen arkadaşının ayakkabılarını giydirdi. Kalkıp kadının fazlaca büyük olan karnına gülümseyerek baktı.

"Evet ikizler, bugün sizi son kontrolünüze götürüyoruz. O yüzden o küçük odanızda uslu durun ve annenizi rahatsız etmeyin." Dedi kaşlarını çatıp.

Ahu güldü. "İlk azarını da attın çocuklara ya." Dedi.

Gülerek evden çıktılar.

🍷

Odadan çıkarken takım elbisesinin önünü ilikledi Yiğit. Karşıdan imalı bir gülüşle ona gelen kadına o da gülümsedi.

"Akşam yedi de Ruslarla bir yemeğiniz var Yiğit Bey."

"Teşekkürler." Dedi kadının yanından geçerken. Asansöre yöneldiğinde çalan telefonunu cebinden çıkardı.

"Eve geçiyorum abi, acil değilse sonra konuşalım."

"Lan andaval, bizimle görüştüğün mü var az gel bi konuş lan bizle." Dedi Erdem.

Yiğit asansörden çıkarken ceketinin önünü açtı. Telefonu diğer kulağına geçirirken ceketi çıkardı.

"Gecem gündüzüm iş abi biliyorsun. Bilerek yaptığım bi şey değil."

Erdem sıkıntılı bir nefes aldı. "İşini yap ona lafım yok. Ben eski İtalya playboyu Yiğit Çelen'i istemiyorum sadece."

Yiğit ceketini arabanın arkasına atarken kapıyı kapattı.

"Eski değil, ben özüme döndüm."

Erdem tekrar sinirlenmişti. "Sıçarım senin bacağına!"

"Ben de seni seviyorum abi, görüşürüz." Diyerek telefonu kapattı Yiğit."

Arabayı çalıştırırken, tekrar telefonu çaldı. Sekreteri arıyordu.

"Şirketten şimdi çıktım Berrin, ne olmuş olabilir?"

"Yiğit Bey maillerinize bakmıyorsunuz. Üstelik Sezen Özer günlerdir benim şirket hattımı taciz ediyor."

Yiğit kaşlarını çattı. "Ne için?"

"Bilmiyorum. Mailinize gönderdim ama bakmamayı seçtiniz."

"Maillerimi kısaca oku."

Adamın emriyle gözlerini devirdi Berrin.

"Fatih de bulunan dairenizin kira ödemesini geciktirmişsiniz.

Üç gün önce çizimini bitirdiğiniz avm onaylanmış.

Bu akşam Ruslarla büyük bir yemeğiniz var.

İtalya'dan bir arkadaşınız da mail göndermiş ama aksanımı size alay konusu ettiremem.

Ve son olarak da yeni bir iş teklifiniz var."

Yiğit arabasını, son altı aydır oturduğu plazanın önüne çekti.

"Sezen'in numarasını bana yolla. Fatih de ki evi de boşaltmaları için çalışanlardan birini gönder. Evin içinde ki eşyalar, kıyafetler de dahil yakılsın."

Oysa bahsedilen ev, Ahu ile kaldığı evdi ve bunu Yiğit de biliyordu.

"İtalya'dan gelen maili de bana at. İş teklifini de abime gönder, değerlendirsin."

Çapraz Hayatlar*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin