Bu bölüm Bella ile ortak bir şeyler yapmak istedik. Umarım beğenirsiniz. Üstelik Çapraz Hayatlar ve Sevda Kurşun'u bitince de size bir sürprizimiz var 💕
Bol bol yorum bekliyorum, iyi okumalar.
"Mis kokulu kızlarım benim miss. Tamam Arzu abla ben giydiririm kızları. Teşekkür ederim."
Ahu kadını gönderdikten sonra, yatakta öylece yatan kızlarına baktı.
"Bu kadar tatlı olmanız bazen başımı döndürüyor hanımlar." Dedi elini beline koyup. Kızlara bakarken gülümsemesi büyüdü.
Onları giydirirken bir yandan da dün yaşadığı şey geliyordu aklına. Yiğit geri döndü sanmıştı. Sonrasına ise sokak bomboştu.
Kızları öylece bırakıp hediye kutusunun kenarında, kargo şirketinin gönderdiği tarihe baktı.
Bundan bir hafta önce sipariş edilmişti. Hayal kırıklığıyla bıraktı paketi. Yüzüne bir gülümseme yerleştirip kızlarına döndü.
Adamın ölümüne alışmak zorundaydı.
🍷
Kızları cicili bicili giydirdikten sonra odadan çıktı Ahu. O sırada kapı çalmıştı. Eva ve Adel'i yemek sandalyelerine oturttu.
"Elçin Hanım..."
Ahu, Arzu'nun şaşkınlık dolu sesiyle kapıya döndü. Topuklu ayakkabıları parke zeminde tok bir ses çıkarırken kadın etrafı süzerek salona girdi. Daha sonra ise bakışları Ahu ile buluştu.
"Tanışıyor muyuz?" Dedi çantasını Arzu'ya uzatarak. Bir yandan Adel ve Eva'ya bakıyordu.
"Sanmıyorum." Dedi Ahu ve umursamaz bir tavırla kızlarına döndü. Önlüklerini bağlıyordu.
"Elçin ben," dedi kadın kafasını yana eğerek. Ahu'ya bakmaya devam ediyordu çünkü tepkisini merak ediyordu.
"Elçin Özer, Savaş'ın ablasıyım. "
Ahu duraksadı. Savaş'ın bir ablası olduğunu dahi bilmiyordu. Dikleşti ve kadına baktı tekrar. Kadının yüzünde bir gülüş belirmişti.
"Hayırlı bir iş için geldim."
"Abla?"
Elçin sesin geldiği yöne çevirdi bakışlarını. Savaş merdivenlerden indi ve ablasına sarıldı.
"Bu kadar erken geleceğini bilmiyordum. Geçsene, Ahu ile tanış."
"Hastanede bi kaç işim vardı." Dedi Elçin Ahu'ya doğru yürürken. Kadına elini uzattı.
"Tanışmamız bugüne kısmetmiş."
Ahu bakışlarını Savaş'a çevirdi. Savaş Ahu'yu kolunun altına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapraz Hayatlar*
FanfictionAhu bir iki adım atıp yaklaştı adama. "Biliyor musun, sevilmemişlik hissi insanı uçuruma itiyor. Seni çağırdığımda Sezen'in yanına gitmen... Her şey orda patladı. Sana hamile olduğumu söyleyecektim ama sen o kadına gittin." Ahu ağlamaya devam ediyor...