29 -Tek Taraf

686 88 52
                                    

Yiğit'in kapıdan çıkmasıyla, Bilge evin kapısını üç kere kitledi.

"Başka yapmamız gerek bir şey var mı?" Dedi Bilge Ahu'ya dönüp. Ahu kafasını iki yana salladı. Temkinli adımlarla balkona çıktığında, Kemal ve Savaş'ı yan yana gördü. Büyük bir hayal kırıklığıyla Kemal'e bakarken geri çekildi ve eve girdi.

Yiğit apartmandan çıkmasıyla ikiliyle burun buruna geldi.

"Hayırdır beyler? Birine mi baktınız?"

"Boş yapma Yiğit. Ahu'nun burda olduğunu biliyoruz. "

Yiğit sinirli bir şekilde baktı Savaş'a. "Kimse burda zorla durmuyor."

"Ahu, senin onu aldattığını bildiği halde senin yanında durmaz. Hala neyin yalanı bu?" Dedi Kemal.

"Ben kimseyi aldatmadım. Şimdi ikileyin."

Geri dönüp apartmana gireceği sırada Savaş adamı kendine döndürüp sağlam bir yumruk geçirdi. Yiğit sendeleyip elini dudağına götürdü. O an sokağın başında bir polis arabası belirdi. Yiğit, dudağının kenarından akan kanı umursamadan Kemal'e yaklaştı.

"Ya burdan defolup gidersiniz ya da sizi beni ve ailemi tehdit etmekten polise şikayet ederim."

Savaş alayla güldü. "Hangi aileden bahsediyorsun sen Yiğit Çelen?"

Yiğit de onun gibi gülerken ellerini beline koydu.

"Son bir sene de çok şey değişti be Savaş. Ben baba oldum. Ahu da anne. Bunlar pek senin kavrayamayacağın kavramlar."

İkili, şaşkınca Yiğit'e bakarken, Yiğit apartmana girmiş ve kapıyı yüzlerine kapatmıştı. Hızlı adımlarla yukarı çıkıp kapıya vurdu.

"Kızlar, benim. "

Ahu hızlıca kapının kilidini açtı. Adamın dudağında ki kırmızılığı görünce yüzünü buruşturdu.

"Bir kere zarar görmesen dişimi kıracağım."

Yiğit eve girip kapıyı kapattı

"İstanbul'a dönsek iyi olur. Burada pek korunabileceğimizi sanmıyorum."

"Hadi biz neyse," dedi Ahu. "Kızları nasıl koruyacağız Yiğit? Ben artık Savaş'tan çok korkuyorum."

Kadının ağzından ilk defa böyle bi cümle çıkmıştı. Yiğit anlıyorum der gibi kafasını salladı.

"Tek bi farkla biz onlardan öndeyiz ve sanırım istemeden çok güçlü olduk."

Ahu kaşlarını çattı. "Nasıl yani?"

"Eva ve Adel, Çelen'lerle İlhanlı'ları birleştiren tek ve en kuvvetli bağ artık."

Ahu anlamış gibi kafasını salladı. "Yıllar sonra, tek taraftayız."

Yiğit kızlarına bakarken gülümsedi. "İlhanlı ve Çelen."

🍷

Yiğit, bavulları kapının önüne koydu.

"Gel işte Bilge. Bi kaç gün tatil yaparsın hem." Dedi Ahu.

"Benim patronu biliyorsun, git ve bi daha gelme der." Dedi gülerek. "Ama en kısa zamanda geleceğim. Kızları Bilge teyzesiz büyütecek değiliz ya."

Ahu kadına sarıldı. "Sen benim tek dostumsun, dikkat et."

Bilge kadından ayrılıp yanağını öptü.

"Sen de önce kendine, sonra kızlara dikkat et." Daha sonra Yiğit'e baktı. "Eh, Yiğit'e de en son dikkat et."

Gülüştüler. "Ayıp ya." Dedi Yiğit. Vedaları bittikten sonra arabaya bindiler.

Çapraz Hayatlar*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin