➳
𝔇nes se Irwen probudila opravdu velmi brzy, včerejší výcvik totiž nebyl skoro vůbec náročný a ona šla spát dříve než obvykle. Ten samý výcvik ji čekal ale i dnes, za což byla Irwen docela ráda, střílení z luku není nic náročného a elfku to i baví.
➳
Zvedla se z postele a protáhla se. Ještě si jednou zívla, zvedla se a pak už udělala jen pár kroků ke svému oblečení, které jí Haleth už včera večer připravil na lukostřelbu, a převlékla se. Nechápu, proč se o mě všichni musí tak starat, vždyť oblečení si dokážu připravit i sama, povzdechla si Irwen, když vyšla z pokoje a začala scházet schody. ,,Protože jste přeci princezna, má drahá," ušklíbl se Haleth, který ji slyšel. Haleth byl velmi malého vzrůstu, ale krátké nohy mu vůbec nebránily v tom být velmi rychlý. Byl také velmi bystrý, chytrý a slyšel úplně vše, co se kolem šustne, na což Irwen nepomyslela, když vycházela z pokoje, neboť si ani nevšimla, že Haleth stojí kousek od ní. ,,Kolikrát ti mám ještě říkat, abys mě tak neoslovoval," protočila oči Irwen.
,,Já jsem ale povinnen Vám tak říkat," bránil se Haleth a seběhl schody dolů rychleji než Irwen vůbec stačila něco říct.
➳
V jídelně na ni už čekala snídaně. ,,Dobré ránko, princezno," pozdravila Filauria Irwen. ,,Dobré," řekla Irwen a sedla si ke stolu. ,,Kde je Gaemon?"
,,V kuchyni, ještě připravuje snídani pro zbytek královské rodiny," odpověděla Filauria a šla Gaemonovi pomoci. Gaemon a Filauria byli manželé už trošku v letech, přesto pracovali v kuchyni velmi rychlým tempem a vaření jim opravdu šlo. Měli čtyři syny a dvě dcery, všichni byli ale už dávno dospělí a žili si své životy někde na jihu Tarrinu v horách Isolé, což bylo poněkud daleko od hlavního města, kde bydlela celá královská rodina, a proto byly také občas obzvláště ve Filauriini obličeji vidět známky stesku.
➳
Irwen se najedla a za vynikající snídani, jako za každé jídlo, poděkovala. Pak už ji odvedl Haleth na výcvik.
ČTEŠ
Irwen - elfí princezna
FantasyIrwen je mladá elfka, žijící v největším elfském království v říši Ula'ree jménem Tarrin. Každý den musí procházet různými výcviky, aby se mohla stát pravou elfskou bojovnicí a pomáhat ve válkách, až do jednoho dne... ***omlouvám se, jestli jsou v p...