Helen: Şanslıymış. Çubuk akciğerin önemli bir yerine gelmemiş ama çok yaklaşmış. Ben bir süre daha uyutmayı öneriyorum. Şimdi uyanırsa canı çok yanabilir.
Natasha sessizce Helen'e teşekkür etti. Kendisi bu durumlarda çok fazla bulunmuştu ama hiç çocuklarının başına gelmemişti. Tony ve Bucky aşağıda Wanda ileydi. Peter ise Fallon ile beraberdi. Tony Stark'ın kızı olarak çok fazla kaçırılmıştı. Hatta Dawn yerine kaçırıldığı da olmuştu. Ama ilk defa bir dost onu kaçırmıştı. Bir de erkek arkadaşını delmişti o manyak. Önemsiz bir ayrıntı tabi.
Nat: Peki ya Dawn?
Helen: O konu... Kendini hazırlaman lazım Natasha.Wanda neden normalde camdan izlediği hücrede olduğunu biliyordu. Tony ona kızmıştı Fallon için. Logan ve Dawn'a ne olduğunu bilmiyordu. En azından Logan ı deldiğini görmemişti. Bucky ve Tony ifadesizce ona bakarken ne yapacaklarını düşünüyordu.
Bucky: Eğer çocuklarıma ciddi bir şey olmuşsa sakinliğimi koruyamam Stark.
Tony: Seni şu anda bile engellemem. Fallon'ı kaçırdığı ve tehtid ettiği için bile onun boğazına sarılmak istiyorum. Kimse senin yaptığını bilmez. Evrak işlerini ben yaparım.
Bucky: Kendim de gizleyebilirim ama evet evrakları sen hallet... Hoşgeldin Natalia. Durum ne?
Tony arka tarafa baktı. Gerçekten de Nat gelmişti. İkisinin ortasına geçti ve ifadesizce Wanda'ya baktı.
Nat: Logan iyi. Bir süre daha uyutacaklar. Ama iyi. Dawn ise...
Bucky gerilir.
Nat: O Wanda'ya daha fazla yakındı biliyorsun. Bu onun DNA'sını değiştirmiş.
Tony: Artık babası ben miyim? Yoksa annesi miyim?
Nat: Dawn'ın artık güçleri var.
Tony: Babası Wanda mı olmuş?
Nat: Neden ya Tony?
Bucky: Eğlenceli kısımda ben vardım sıkıntı yok. Güçleri var derken.
Nat: Wanda'ya benzer ama büyü gibi değil... tabi bu Fallon ve Sun'ın tahmini. Helen DNA'da değişiklik var deyince Fallon'ı çağırıp onunla konuştum.
Tony: Sun kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers: Next Generation
FanficPeter Parker önderliğinde yeni nesil yenilmezlere merhaba deyin. Ve bana da....