Monotonija

3.3K 131 14
                                    

Pogledala se u ogledalo. Lazno se nasmijesila, ali je bila zadovoljna onime sto vidi. Obukla je crnu koznu jaknu i izasla iz stana. Kisa je blago topila kosu koju je na pocetku godine obojala u crveno. Majka joj je govorila da izgleda kao ''Moj mali Bozo" ,ali se njoj svidala. Uzela je zalutali pramen izmedu prstiju i zataknula ga iza uha.


Brzim hodom trebalo joj je samo par minuta do skole. Usla je kroz velika vrata u svoju verziju Pakla. Nije bila nevidljiva jer je odudarala od svih ucenika. Odjecom,izgledom,ponasanjem. Uskim, plavim hodnikom otisla je u zenski WC.

Zakljucala se unutra i zapalila cigaretu. Glavu je naslonila na bijela, isarana vrata i polako se spustala prema podu. Nije htjela niti ovako jadna. Glasno se nasmijala, a osmijeh je odzvanjao u skucenom prostoru. Svaki dan ponavljala je isto, bila je u istom prostoru radeci istu stvar. Uvijek se nadala da ce naci neko rjesenje za svoje probleme, bilo kakvo. Samo da bude sretna.

Ashley je dosla u pravom trenutku, bas kada je netko treba izvuci iz depresije. Snazno je lupala sakama o vrata govoreci joj da odmah ustane i otvori vrata. Riot je usporeno ustala i otkljucala vrata. Ashley je silovito otvorila vrata i zagrlila svoju prijateljicu. Izbila joj je zrak iz pluca.

"Znas da se svaki put zabrinem kada se zakljucas. Ne zelim te izgubiti."

Riot nije nista rekla, samo je naslonila glavu na njeno rame. Uzela joj je ruku i zajedno su izasle iz WC-a, a opusak je bacila kraj vrata.

Sve oci su gledale u nju, ali joj to nije smetalo. Znala je da ju smatraju cudakinjom samo zato sto je bila drugacija. Crne marte sa crvenim vezicama bezobrazno su gazile hodnikom. Nosila je crne, rasparane hlace sa srebrnim lancima i majicu kratkih rukava sa printom omiljenog benda, Bring me the horizon. Njena odjeca puno je govorila o njenom karakteru, bila je buntovnica, ali s razlogom. Zivot nikad nije bio fer prema njoj.

Zelenim ocima, obrubljenim crnom olovkom, promatrala je sve te prodane duse. Vecina njih je zeljela isto; novac,slavu,popularnost. Nije voljela te ucenike, ali im se svejedno smijesila.

Usle su zadnje u razred, kao i obicno sjele u zadnju klupu. Riot je odmah stavilla slusalice u usi i pustila muziku. Nije se ni potrudila podignuti pogled kada se profesor nakasljao trazeci malo pozornosti.

"Gospodice Simms, zelite li nas danas pocastiti svojom paznjom?"

Odmahnula je glavom i kratko odgovorila "Ne."

Imala je previse problema da bi se brinula o ocjenama i skoli.

Killed by society (Croatian)Where stories live. Discover now