{Erik}
Toen de trein was aangekomen pakte ik mijn foto's in mijn hand en mijn tas rond mijn schouder en ik stapte uit de trein. Ik zocht meteen naar de kledingwinkels. De eerste waar ik naar binnen ging was de h&m. Ik keek naar mijn foto's en zocht dan kledingstukken die erop leken. Ik zag een hele mooie pul. Een golfje met rood en grijs. Ik vond hem wel leuk en ging hem meteen passen. Toen ik de pul aanhad bewonderde ik mezelf in de spiegel. Ik keek naar mijn foto's en zag er ook een golf in staan, alleen iets anders maar het leek er wel wat op. Ik pakte hem al meteen mee en keek nog wat verder in de winkel er was nog een hele leuke t-shirt van coca cola. Ik keek eens naar mijn foto's. Ik zag veel t-shirts met tekst of print op staan. Dat zal dan wel de mode zijn, dacht ik. T-shirts met print of tekst op. Ik paste hem ook maar en hij stond echt geweldig. Ik vond ook dat hij heel goed zat. Ik keek nog wat rond maar er was niet echt iets dat me aantrok. Ik ging dan maar naar de kassa en betaalde. Ik wandelde verder naar de volgende winkels. Ik had nog een pul met NERD op gekocht en een pul met ARTIST op. Toen ik juist in een winkel wou stappen kwam er iemand naar buiten, ik laat haar voor en hoorde toen een gepiep. Ze duwde me opzij en loopte weg. Ik viel op de grond. Er kwam een vrouw naar mij en ze belde naar de politie om te zeggen dat er zojuist iemand iets gestolen had. Mijn hoofd deed pijn. Ze zette me binnen op een stoel en verzorgde mij. Toen ik ijs tegen mijn hoofd had, kwamen er twee agenten naar mij. Ik moest een schets maken van het meisje dat ik had gezien. Toen ik klaar was gingen ze weg en ik vertrok ook maar. Waarom moet dit toch altijd bij mij gebeuren. Ik ging dus toen maar de hele straat met winkels af. In de middag was ik nog even ergens in een klein restaurantjes iets gaan eten, en daarna was ik nog in een andere straat met winkels geweest. Ik kocht nog een paar leuke pullen en ging dan terug naar het station. Ik keek wanneer de trein terug reed en ik zag dat mijn trein over 3 minuten zou vertrekken. Ik loopte zo snel ik kon naar spoor 3 en ik was juist te laat. De deuren sloten en de trein vertrok. Ik moest nu nog 25 minuten wachtten. Dus ging ik op een stoel zitten en bekeek mijn kleren die ik gekocht had. Een paar kleedjes en rokjes, een kousenbroek, schoenen, t-shirts en een paar pulletjes. Ik had ook nog een leuke ketting gekocht en nog een paar juweeltjes. Ik voelde me echt goed in mijn lijf. Toen de trein was aangekomen ging ik naar binnen en ging zitten.
Toen we aankwamen stapte ik uit en pakte ik mijn fiets. Ik reed naar huis en stapte naar binnen. Ik hoorde mijn broer broer en mijn vader tegen iemand praten in de keuken. Ik ging kijken en zag Anna en Taylor daar staan. Ik keek mijn vader en Niels, mijn broer, met een dodelijke blik aan. Ik zei tegen Anna en Taylor: "Als jullie hier nog één voet binnenzetten zal ik jullie buiten trappen met mijn voeten zo hard ik kan. Ik wil jullie hier nooit meer zien!! Of ik zal mijn vrienden eens op jullie afsturen. En papa,... Niels,.... Als jullie die tuttebel en die bedrieger hier nog een keer binnenlaten gaan jullie de gevolgen wel merken. Dit had ik nooit van jullie verwacht". roepte ik. Taylor kwam naar mij toe en pakte mijn schouder vast. Ik trok hem van mij los, maar hij kalmeerde mij en legde terug zijn handen op mijn schouders. Ik klopte hem met mijn vuist, en hij had een bloedneus. Anna keek naar zijn neus en pakte een doekje. "Verzorg je toekomstige bruidegom maar". zei ik voor ik naar mijn kamer liep en mijn deur boos toe sloeg. Ik ging op mijn bed liggen met mijn hoofd op mijn armen en begon te huilen. Zo hard als toen ik hoorde dat mijn moeder dood was. Ik sloot mij op en viel in een diepe slaap.
JE LEEST
I have changed since he was in my life? (voltooid)
RomanceDit verhaal gaat over Erika een 16-jarig meisje. Ze is niet zo heel populair. Ze verbergt zich een beetje op school tot ze Anna, Stefan en Taylor leert kennen. Taylor en Erika hebben een speciale band, ze voelen iets voor elkaar, alleen durven ze he...