deel 20

45 4 0
                                    

"Wat vind je daar van"? vroeg hij. "Je nieuwe vriendin"? vroeg ik. "Je bedoelt vriendin van samen zijn"? "Ja dat bedoel ik. Dat is toch leuk dat zijn er vanaf nu drie meisjes in huis en ben jij niet meer de enige" zei hij glimlachend. "Ben je mama al vergeten ofzo." "Erika" "Neen zei is onze nieuwe moeder niet. Niemand neemt mama haar plaats in". zei ik boos. Ik voelde tranen opkomen. Hoe kon hij dit doen? "Erika"!!! "Je zou blij moeten zijn voor mij en niet puberachtig doen"!! "Je zou je moeten schamen" zei hij boos. Hij werd rood van boosheid. "Ik schaam me nergens voor" zei ik. "Ik ga naar boven. Spelen jullie maar het gelukkig gezinnetje maar ik doe niet mee"!!!roepte ik. Ik liep naar boven deed kleren aan en schoenen. Ik pakte mijn tas en liep de trap af. Onderweg kwam ik mijn broer tegen maar ik liep door. Alleen ging het niet. Mijn vader, Annabel en Elise waren achter hem. Ik duwde hem om door te geraken. "Erika rustig" zei mijn vader. Maar mijn broer duwde mij per ongeluk tegen de grond. Ik greep meteen mijn pols hij deed super veel pijn. Ik lag daar en iedereen hing over mij. "Sorry het was niet mijn bedoeling" zei mijn broer. Mijn vader pakte mijn pols vast maar ik trok hem weg. Ik stond op en duwde ze allemaal aan de kant. "Dit had ik nooit van jullie gedacht". "Nog veel geluk met je nieuwe gezinnetje en je nieuwe dochter" zei ik tegen mijn vader en broer. Ik liep de deur al wenend uit en dan zag ik ook nog eens Erika met Stefan en Taylor. Ze keken naar me en ze zagen me wenen. "Erika" riep mijn vader nog naar me. Ik draaide me om en zei: "Jullie zijn allemaal sukkels. Het was beter als we hier niet naartoe waren verhuisd" riep ik tegen Anna, Stefan, Taylor en mijn familie. Ik liep weg zo ver ik kon. Ik wist zelfs niet waar ik heen ging, maar dat kon me op dit moment niet veel schelen. Opeens kreeg ik een SMS van mijn vader. En even later ook van mijn broer, Taylor en Anna uiteindelijk ook. Opeens kreeg ik ook een berichtje van Elien. Ze vroeg of ik mee naar een party ging. Ik zei ok en ze vroeg waar ze mij moest komen halen. Ik zei aan het park en we spraken of om 7 uur in het park. Ik was nu al ver weg van school. Ik keek even in mijn tas of ik geld bij had. Opeens zag ik een jongen. Hij was gisteren ook op het feest. Ik was zijn naam al vergeten maar hij vroeg of ik met hem mee sigaretten ging kopen ik zei ok en we gingen samen naar de winkel. Hij vroeg of ik er ook wou en ik zei "neen" maar hij zei dat ik wel een opkikkertje kon gebruiken. Hij had wel gelijk, het is thuis al moeilijk genoeg met Annabel en haar dochtertje. We kochtten allebei een pakje en we pakten er allebei één. Ik moest nog hoesten omdat ik het nog niet gewoon was maar na een tijd viel het wel mee. Ik was er niet echt verslaafd aan en mijn vader zou dit niet goed keuren. Maar ik ben wel groot genoeg. Hij neemt een nieuwe vrouw en dochter in huis, wel ik neem een paktje sigaretten in huis. Dat is beter dan z'n nieuwe trutten in huis te hebben. Ik vroeg aan de jongen hoe hij weer hete. Hij zei " Oh ik ben Kobe en jij bent Erika zeker?" "Ja dat ben ik. En danku voor de opkikkertjes" zei ik. "Zullen we deze avond uit gaan? Er is een party feestje bij mij thuis voor een paar vrienden van mij. vroeg hij aan mij. "Ok dat klinkt geweldig" zei ik terug. Hij pakte mijn hand vast en trok hem mee naar zijn huis. Hij had een prachtig huis. Binnen was het modern, ik vond het echt geweldig. Kobe vroeg of ik mee de versiering en alles ging klaarzetten enzo. Ik knikte en samen maakten we alles klaar. "Ga je ook naar de party van de eeuw"? vroeg hij aan mij. "Welke party van de eeuw?" "Elien geeft een party van de eeuw. En iedereen mag iemand meenemen. Dus zou je met mij willen gaan?" vroeg hij. "Tuurlijk het klinkt geweldig" antwoordde ik lachend terug. We deden verder met het versieren en alles was echt super mooi. Ik had echt zin in het feestje vanavond. Hij pakte mijn hand vast en vroeg of ik zijn kamer wou zien. Ik zei lachend ok en ik ging mee met hem naar boven. Zijn kamer was echt mooi en groot! Zijn kamer had de kleur blauw. Ik vond het echt super mooi en hij had een tweepersoons bed. Hij trok in zijn bed en hij ging naast mij liggen. "Je hebt een hele mooie kamer" zei ik. "Dankje" zei hij terug. Ik draaide mijn hoofd naar hem en hij draaide zijn hoofd ook naar die van mij. Hij pakte mijn hoofd vast en begon mij hevig te kussen. Hij ging op mij liggen en ik kuste hem hevig terug. Dit deed me echt denken aan Taylor. "Zijn je ouders thuis"? vroeg ik. "Ja ze zijn beneden nog wat aan het klaarzetten" zei hij terug. "Maar ze merken er niets van hoor. En hij begon mij weer hevig te kussen. Ik kuste hem hevig terug . Hij kuste in mijn nek en ik moest lachen. Hij begon mij terug op mijn mond te kussen toen opeens iemand de deur opendeed. Kobe pakte mijn hand vast en ik stond mee recht. Daar stonden we dan hand in hand. Ik keek naar de jongen die in de deuropening stond en lachte naar hem. Maar al snel ging mijn lach weg. In de deuropening stond Taylor. Ik deed mijn handen over elkaar en zei tegen Kobe dat ik naar beneden ging. Ik ging langs Taylor de deur uit en liep van de trap af. Ik zag dat de drank gebracht was en ik zette alles in de koelkasten. Toen hoordde ik de jongens boven precies roepen. Ik liep naar boven en zag dat ze een conflict hadden. "Erika kan ik je even spreken"? vroeg Taylor. Ik keek naar Kobe en hij knikte naar mij. Hij ging naar beneden en ik zette mijn armen over elkaar en luisterde naar wat hij te zeggen had.

I have changed since he was in my life? (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu