(de volgende dag)
Ik werd wakker en voelde me een beetje duizelig. Ik had bijna niet geslapen door de pillen van Kobe. Ik draaide me om en gaf Kobe een kus op zijn voorhoofd. Hij was al wakker en gaf mij een kus terug op mijn lippen. Ik lachte zacht en stapte uit bed. Ik ging achter zo'n doek staan. (ik weet niet hoe het noemt) Ik deed ander ondergoed aan en ging naar mijn koffer. Ik pakte er een hemd en een wit kleedje met spaghettie bandjes uit en deed het aan. Het kleedje was een beetje kort en ik moest het soms naar beneden trekken. Kobe kwam uit bed en deed zijn armen rond mijn buik. Hij begon mij in mijn nek te kussen en ik draaide mij om deed mijn handen rond zijn nek en gaf een kus op zijn mond. Hij pakte mijn heupen vast en zei dat ik mooi was. Ik wreef met mijn handen over zijn bloten buik en ik voelde zijn spieren. "En zijn ze mooi" vroeg hij. Ik keek terug naar omhoog en lachte. Blijkbaar was ik naar zijn gespierde buik aan het kijken. "Ja heel mooi" antwoordde ik en ik ging op het bed zitten. Kobe deed een hemd en een short aan en ik ging samen met hem naar beneden. Ik pakte een glas fruitsap en zette de tafel klaar samen met Kobe. Ik had echt super veel honger!! Ik at vier kommetjes cornflakes met melk. Kobe daarintegen had niet zo veel honger en had maar twee boterhammen op. Na mijn ontbijt ging ik terug naar boven en maakte mij klaar. Ik deed wat make-up op en ging terug naar beneden. Ik deed mijn schoenen en mijn jas aan en gaf Kobe nog een kus voor ik naar buiten ging. Onderweg nam ik nog een pil en stak een sigaret op. Ik vond dat het stonk maar ik was er al aan verslaafd geworden. Eigenlijk wou ik helemaal niet roken maar ik moest het wel doen voor Elien want anders hoorde ik niet meer bij hun. Ik ging naar mij thuis en toen ik aankwam zag ik juist Elien langskomen. Ze groette mij en vroeg hoe het ging. "Goed" zei ik en ik ging samen met Elien naar binnen. Mijn vader zat met zijn 'toekomstige vrouw' aan tafel en ik zei ze gedag. Ik ging boven in mijn kamer iets halen en nam Elien mee.
"Waar is je zusje"? vroeg ze aan mij.
"Noem ze niet mijn zusje ok, ze is echt super arrogant en zegt de hele tijd dingen over mij enzo. Echt een verwent nest"
"Je moet je niet zo laten doen, de volgende keer moet je haar terugpakken"
"Hoe moet ik dat dan doen"?
"Door een gevoelige plek van haar te raken, bijvoorbeeld iets over een ex ofzo."
"Ok dan"
Toen ik klaar was ging ik terug naar beneden en zei mijn vader en zijn 'toekomstige vrouw' nog even gedag. Ik wil haar naam gewoon niet uitspreken, ik vindt het echt walgelijk om te denken dat zij mijn nieuwe moeder moet worden. Ik en Elien besloten om samen iets te gaan drinken in één of andere bar. Dat was het plan maar dan werd alles overhoop gehaald. Daar zag ik dan mijn stiefzus staan, Elise. Elien zag haar natuurlijk en ging naar haar toe.
"Jij moet zeker Elise zijn"
"Ja dat ben ik en jij bent zeker Elien, iedereen kent jou"
"Ja ik weet het, gelukkig kent niet iedereen jou"
"Wat wil je daarmee zeggen"
"Daarmee wil ik zeggen dat jij een DIKKE VETTE SLET bent"
"Hoe kan jij dat nu weten kijk eens naar jezelf"
"Ik weet het wel hoor dat je gewoon Erika voor schut hebt gezet omdat haar adem naar rook rookte waar haar vader bij was. En nu is hij boos op Erika en heb jij het verpest"
"Elien stop alsjeblieft, ze kan er niets aan doen"
"Ah nee"? "Niemand doet zoiets bij mijn vriendin"
"Kijk he ga gewoon weg en bemoei je met je eigen zaken"
"Ik met mijn eigen zaken bemoeien, kijk eens naar jezelf ARROGANT mens" "Komaan Erika zeg ook eens iets jij bent hier het slachtoffer, ik heb je toch gezegd dat je je niet moet laten doen, het is nu je kans om ze terug te pakken"
"Ok, Ik wil dat je niet meer zoiets doet of zegt tegen mijn vader, ik zal het zelf wel oplossen de volgende keer"
"Meen je het zeg je het echt zo? Laat mij maar" Luister naar mij als je nog eens zoiets doet zal je ert spijt van krijgen"
"TRUT" roepte Elise. Nu ging het komen dacht ik in mezelf. En ja het was al zover.
"Wat zeg je tegen mij. Hier..." en Ze gaf Elise klop tegen haar oog en neus.
"Elien stop alsjeblieft, wat heb je gedaan" Ik zag dat Elise aan haar neus bloede en dat haar oog rood zag. Ik wou haar helpen maar Elien pakte mijn hand vast en trok mij mee.
"Ik heb je gewaarschuwt, je hebt me gehoord" Ik wist niet wat ik moest doen of zeggen. Eigenlijk wou ik teruglopen maar dat zou Elien niet goed keuren.
"Wel misschien kunnen we een andere keer iets gaan drinken ik moet nog ergens naartoe tot morgen"!! en Elien ging weg. Ik begon te wenen en liep snel weg. Ik wist niet naar waar ik moest, naar huis, naar Kobe,... Onderweg kwam ik dan ook nog eens Taylor tegen. Hij zag mij wenen en kwam naar mij. "Wat is er gebeurd"? "Niets Taylor alles is goed" Ik duwde hem weg en wandelde snel verder. Ik had geen zin om met iemand te praten dus besloot ik om naar mijn lievelingskoffiebar te gaan en bestelde een koffie. Ik kon het wel gebruiken.
JE LEEST
I have changed since he was in my life? (voltooid)
RomanceDit verhaal gaat over Erika een 16-jarig meisje. Ze is niet zo heel populair. Ze verbergt zich een beetje op school tot ze Anna, Stefan en Taylor leert kennen. Taylor en Erika hebben een speciale band, ze voelen iets voor elkaar, alleen durven ze he...