8] Slzy

230 15 3
                                    

Ležela jsem bez hnutí na posteli. Nespala jsem. Bylo něco málo po půlnoci. Tváře jsem měla mokré od slz. Brečela jsem. Jako bych si až teď uvědomila, co se stalo. Nikdy už neuvidím rodinu. Jsem v hradu plném upírů. Slzy mi začaly téct znovu. Snažila jsem se nebrečet, ale nešlo to. Chtěla jsem být silná, ale nebyla jsem.

***
Ráno jsem se vzbudila ještě dřív než pro mě přišla Kate. Byla jsem unavená. Usla jsem někdy kolem třetí ráno, navíc se mi zdála noční můra. V noci jsem probudila jsem se a slyšela bouchnutí dveří jako by někdo odcházel z mého pokoje. Přestala jsem se tím zabývat. Určitě se mi to jenom zdálo.

Oblékla jsem si černé džíny a tričko s dlouhým rukávem stejné barvy. Černou jsem měla ráda.
Došla jsem k posteli a zapla jsem telefon abych se podívala kolik je hodin. Bylo přesně šest. To znamenalo, že pro mě Kate přijde za dvě hodiny.

Neměla jsem, co dělat. Mobil už se mi skoro vybil a já se začala nudit.

Vstala jsem z postele a přešla k výklenku ve zdi ze kterého šlo vidět ven na právě vycházející slunce. Vždy jsem měla ráda východy slunce, ale ještě více západy. Sedla jsem si tam a opřela si hlavu o chladné sklo. Přemýšlela jsem jestli někdy budu žít zase normální život. Byla jsem skleslá. Hlavně z toho, že poslední věta kterou jsem mamce řekla byla: ,,Nenávidím tě za to, že jsme se přestěhovali do Anglie!" Po tváři mi znovu stekla slza. A další. Znovu jsem brečela.

***

Na chvíli se mi podařilo znovu usnout, jenže mě probudil dotyk na mém rameni.

,,Vypadáš příšerně." Konstatovala Kate, když jsem vstala. Zoufale jsem se zasmála. Až teď jsem si všimla, že má Kate černé oči.

,,Ehm, Kate? Proč máš černé oči." Překvapeně se na mě podívala a šla k zrcadlu.

,,Camille. Ona krvácí." Řekla to vyrovnaně. Chvíli mi trvalo než jsem to pochopila.

Krev - černé oči - žízeň.

O krok jsem couvla. Kate s černýma očima je děsivá. Mého strachu si nejspíše všimla, ale nedala to na sobě znát.

Přikývla jsem jako že to chápu.

,,Po snídani vám začíná výcvik." Kate se otočila ke dveřím a já šla za ní. Na nic jsem se neptala. Bylo vidět, že je rozladěná.

***
Po snídani jsem se našla rychle převléct, protože mi začínal výcvik.

Nesmrtelná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat