- Ööö Bence?
- Hm? - fordultam Andi felé mikor házam előtt állt meg.
- Mi történt a postaládáddal? - mutatott a mellettem lévő, behorpadt tetejű fémszerkezetre.
- Nem tudtam, hogy nyílik! - motyogtam idegesen nevetve. Elmosolyodott, de szerencsémre nem piszkálódott.
- Na és mi volt benne?
- A varázslótól egy levél! - kezdtem el újra olvasni - csak ajándékot küldött.
- Amúúgy.. benézhetnénk hozzá!
- Szerinted van bármi köze a..
- Én már semmit nem tudok! - sóhajtott - Annyi furcsa dolog történt mostanság. Bármi, aminek apró esélye is van, hogy megoldja.. ezt - hadonászott a képernyő előtt - azt szívesen megpróbálom.
- Akármit? - kérdeztem vigyorogva
- BENCE! - kiáltott mire elröhögtem magam.
- Jó csak..
- És még te mondod, hogy nem gondolsz semmi rosszra!
- Bocsi, bocsi - nevettem - nem hagyhattam ki
- DE! - mérgelődött, de a frusztrált sóhaj után apró mosolyra húzódott ajka.
Átmentünk az ismerős erdő sűrűjén a toronyhoz. Olyan fülledt és meleg volt még itt is. Andi végig azon nevetett, hogy az egyik kis árnyéktól, amit a fa adott a másikig rohantam igyekezve minél kevesebb forró pillanatot a napot tölteni (Bence nem úgy értette.. de ha belegondolsz).
Végre beléphettünk a meglepően hűvös épületbe. A varázsló ugyanolyan merevséggel állt ott.- Nem úgy tűnik, mintha tudna valamit! - nézet az üres tekintetbe
- Mit vártál? - kérdeztem
- Nem tudom! - sóhajtott majd odament, hogy beszéljen vele. - Semmi különös! A volt feleségéről dumál!
- Ennek a párbeszédnek nem fent kéne megjelennie? Mármint tudod! A síneknél!
- Én már nem tudom.. nézzük meg ott mi a helyzet?
- Egy próbát megér!
- Akkor hajrá! - nyögte frusztráltan. Azt hiszem álmos.. meg..
- Andi? Mikor ettél utoljára?
- Csak.. pár órája.. ezt megnézzük előtte!
- Oké csak ne..
- Majd eszek utána nyugi! Jól vagyok! - motyogta és komor tekintettel a karakterét irányította. - Köszi, a támogatást Redlight! - mutatott egy szívet mellé fáradt mosolyt. Azt hiszem nem kéne meglepődnöm azon, hogy ez mindkettejüket megviseli.. ha kijutok, innen biztos tartunk egy jó hosszú szünetet..
YOU ARE READING
Pelikán Fogságában
FanfictionHát Andi kérésére írok egy ilyen könyvet ;), de nekem is lenne egy kérésem :\ mivel nem értitek sokan mit szeretnek az ilyen könyvekben akik ilyenek kérlek NE olvassátok a többi könyvem. Vannak rendes, érdekes vagy cuki irományaim, DE vannak ennek e...