- Andiii! - ülök le a porba fáradtan. Teljesen leizzadtam.
- Mi az? - jön oda hozzám. Kezemben a kapa hever én meg a tűző napot csukott szemmel bóbiskolok.
- Ez túl nehéz! Segítesz?
- Jóh! - mondja sóhajtva majd neki áll.
- Ki hitte volna, hogy ez ilyen megterhelő lesz?
- Hát a földeken dolgozni egy nehéz munka!
- Hát így, hogy tényleg magamnak kell dolgoznom igazából így borzasztó! Ha így kezdtük volna, biztos nem lenne ebből sorozat! - mondom mire hangosan felnevetett.
- Nem hiszem, hogy erre lett volna lehetőségünk! - mondja majd a nevetés gyorsan megszűnik. Egy gyenge mosoly marad, és munkáját megint végzi (khm.. munkádat Bence khm..), de a gyors hangulatváltás egyértelművé teszi, hogy friss a seb. Hogy vidíthatnám fel?..
- Na, gyere! - lép elém miután végzett én meg meglepetten nézek fel rá - Fel tudsz kelni belém kapaszkodva? Én nem hiszem, hogy tudnám bárhogy mozgatni a karakterem szóval csak így tudlak felsegíteni! - elmosolyodok, majd megfogom mozdulatlan karját és húznám fel magam mire csak lerántom a földre.
- Bence! - szól hangosabban ijedtében mivel a karaktere a földön hever mellettem.
- Öö..
- Most mit?.. - akad el szava mikor az emberkéje a földön fekve mozog, fut. Eddig is olyan volt a játék kinézete mintha minden feküdne, de konkrétan látni lehetett Andi cipőtalpát. - Mit csináltál? - pánikolt miközben körbe-körbe futott körülöttem az oldalán én meg hasamat fogva nevettem.
- Dhe.. de ez mii? - nevettem. Megpróbáltam felkelni, de Andi lábamnak ütközött és ráestem háttal. - Ho.. hova mész? - kérdeztem mivel nem állt meg.
- Nem tudom csak.. Bence most mit csináljak?
- Állj meg! - szóltam majd hirtelen meg is tette mire ettől azonnal előre dőltem és talpra álltam a tó pereme előtt. - O-o! - volt az utolsó szavaim mielőtt pár egyensúlyért küszködő karlendítés után a vízbe csobbantam. Teljesen elmerültem és éreztem a szeméttel telerakott alját. Sőt mindenhol úszkált szemét benne. Egy arcon is csapott. Gyorsan a felszín felé törtem - Bha.. - lélegeztem nagyot és hallottam Andi szűnni nem akaró hangos, jóízű nevetését
- Bence the.. - röhögött továbbra is. Felnéztem a partra ahol mozdulatlan, fekvő karaktere volt. Majd elmosolyodtam. Azt hiszem sikerült felvidítanom.
De milyen áron. Kászálódtam ki a vízből.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Pelikán Fogságában
FanficHát Andi kérésére írok egy ilyen könyvet ;), de nekem is lenne egy kérésem :\ mivel nem értitek sokan mit szeretnek az ilyen könyvekben akik ilyenek kérlek NE olvassátok a többi könyvem. Vannak rendes, érdekes vagy cuki irományaim, DE vannak ennek e...