ANDIII

437 14 6
                                    

 - ANDIII! MERRE VAN A TELEFONOM! - kiabáltam dolgozó szobámban.. azaz ahol videóztam. Hangos szavaimra csend érkezett. Nagyot sóhajtottam. - Basszus.. - motyogtam egészen hangosan. Fel kellett volna hívnom a Zsömit, hogy a vihar miatt nincs wifi. A nélkül kicsit nehéz online GT5-ni.

 Idegesen sóhajtva szinte végig söpörtem asztalomon az így is nagy káoszt fokozva. Mindent újra és újra új helyet találtam mindennek.. és egyik legújabb feltalált, feng shuit adó hely sem adott nagyobb rendet.. meg persze a telefon sem lett meg.

 - Basszus. - morogtam. Idegesen végig futtattam ujjaim hajamon.

 Hirtelen egy ugatást hallottam mögülem mire ugrottam

 - Jaj.. Masni! - néztem rá majd lehajoltam, hogy megsimogassam bucóját. - Na mi van? - gügyögtem neki - Segítesz megkeresni a telefonom? - kérdeztem mire csak vidáman leült. Aranyosan lihegve, farkát csodálva nézet, mintha kaját várna - Mi van haspók? - kaptam fel és adtam feje tetejére pár puszit.

 Hirtelen hangos villámcsapás zavarta meg a megnyugtató eső zaját. A kutyák rémülten ugattak és Masni ki is ugrott a kezemből.

 - Jaj.. - néztem a futó kutyára - Ez jó közel volt! - néztem a sötétíttet ablakra. Egyszer csak más színű fényt látok. Megkerülöm a zöld hátteret. Azt hittem valamit rosszul látok vagy álmodok. Az eddig kikapcsolt gépen a Stardew Valley ment. - Mi? - mentem közelebb lassan. Megpróbáltam az egérrel majd billentyűzettel kilépni, de semmi, - ANDI? - kiabáltam - TE TROLKODSZ? - kérdeztem más magyarázat híján miközben még mindig a képernyőre volt tapadva tekintettem. Hirtelen szédülni kezdtem mire elengedtem az elektronikus eszközt majd bal kezemmel fejemet fogva hátrálni kezdtem. Lassan minden elhomályosodott. Megint hallottam kutyák ugatását meg tappancsaik tipegését mögöttem majd sípolás elnyomta ezt. Nem tudtam felfogni mi történik nem, hogy reagálni. A félelem és valami hideg átfutott testemen. Minden erőm elhagyott és földre estem majd minden elsötétült...

(Ezt sietve írtam szóval majd még javítom (két nap alatt készítettem meg a fejezet és egy nap alatt a borított szóval mind a kettőt javítom.) Bármi észrevételt vagy építő jellegű kritikát szívesen fogadok ^^ Nem a "szar,, az nem számít annak. Ennél egy kicsit bőven kifejtésre gondoltam.. ha lehet. Minden hétfőn rész, na csá. Szép napot/estét mindenkinek 😅��)

Pelikán FogságábanOnde histórias criam vida. Descubra agora