Κεφάλαιο 15 "Εκείνο το φιλί"

36 3 0
                                    


"Πρέπει να έρθεις στο νοσοκομείο είναι σοβαρά"

Εκείνη τη στιγμή έχασα τη γη κάτω απτά πόδια μου όμως ακόμη κι αν δεν είχα δίπλωμα  πήρα το αυτοκίνητο σαν μανιακή και βγήκα στο δρόμο πηγαίνοντας στο νοσοκομείο. Η αγωνία μου είχε χτυπήσει κόκκινο και ομολογώ πως ήμουν πολύ απαισιόδοξη.

Μέσα σε λίγα λεπτά μπορουσε κάνεις να με δει να τρέχω σαν την τρελή σε κάθε όροφο του νοσοκομείου και να ρωτάω όποιον βρω μπροστά μου που βρίσκεται ο αδερφός μου. Μετά από ώρα τελικά είδα τον Ίαν έξω από ένα δωμάτιο στην εντατική του νοσοκομείου. Βρισκόταν ήδη όρθιος προσπαθώντας να δει μέσα από ένα θολό παραθυράκι. Ήταν ανήσυχος και ανά μικρα διαστήματα, όσο έκανα για να φτάσω στο τέλος του διαδρόμου όπου βρισκόταν εκείνος, περπατούσε νευρικά μέχρι το διπλανό δωμάτιο εντατικής και κρυφοκοιτούσε.

"Ίαν του συνέβη στον Ματ" φωνάζω έτοιμη να ξεσπάσω σε κλαματα.

"Και οι δύο είναι άσχημα μόλις τους έβαλαν στο χειρουργείο. Ήσουν η μόνη που ήξερα πως έπρεπε να ειδοποιήσω. Είσαι αδερφή του και----" ακουγώταν πνηγμενος από την αγωνια. Αμέσως τον διεκοψα.

"Ιαν σε παρακαλώ πες μου τι συνέβη."του λέω ενώ καταλαβαινω πως δεν μπορώ να συγκρατήσω άλλο τον άγχος που ένιωσα εκείνη τη στιγμή.

"Τους πυροβόλησαν" λέει μονολεκτικά κοιτάζοντας με με έντονο βλέμμα.

"Μου λες πως δεν πυροβόλησαν μόνο τον αδελφό μου;"

"Είναι και ο θείος μου μέσα και δυστυχώς δεν έχουμε νέα τους"

Κάθομαι για λίγο σε κάτι σιδερένιες καρέκλες και χωρίς να βγάζω άχνα και προσπαθώ να συγκρατήσω την ψυχραιμία μου. Κάθεται και ο Ίαν δίπλα μου και τοποθετεί το χέρι του πίσω από την πλάτη μου ενώ εγώ προσπαθούσα χωρίς λόγια παρά μόνο με τι βλέμμα μου να τον κάνω να καταλάβει πως δεν έχω όρεξη να φλερτάρω μαζί του, πόσο μάλλον να έρθουμε κοντά ενώ το μόνο πράγμα που με απασχολεί είναι να μάθω αν ο αδερφός μου είναι καλά. Δεν ήθελα να ανοίξω κουβέντα γιατί ήξερα πως πάλι θα νευριαζα και ήταν το τελευταίο που ήθελα στην προκειμένη περίπτωση.

Ξαφνικά ένας γιατρός βγαίνει από το δωμάτιο που προσπαθούσε να κρυφοκοιταξει ο Ίαν και εγώ έπεσα πάνω του μέσα στο άγχος και τον ρωτούσα πως είναι ο αδερφός μου.

"Έχουμε αφαιρέσει τις σφαίρες κι από τους δύο όμως ο ένας βρίσκεται σε πολύ κακή κατάσταση."

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 06, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Dirty Mind Donde viven las historias. Descúbrelo ahora