Selam en parlak yıldızlarım.Nasılsınız?
Umarım iyisinizdir:)Şimdi ilk bölümü yazıcam.Bu benim ilk kitabım.O yüzden bazı yanlışlıklar yapa bilirim.Bunuda zaman zaman öğreneceğime eminim.İlk başlarda bölümler çok kısa ol bilir:)Ama dediğim gibi çok heyecanlıyım.Size iyi okumalar en parlak yıldızlarım:)●Bölüm 1
Tuk tuk (kapı çalıyor)
-Oğlum, kapıyı açı ver yavrum.
-Tamam anne.
-Ooo reisimizde gelmiş.Nasılsın kardeşim?
-Abi abii biliyormusun artık 300 qram daha verdim.Bende polis ola bilicem artık.Sınavlara giricem.Ve o bölümü kazanıcam!!
-Yaparsın tabi aslanım.Biz sana güveniyoruz...biz sana güveniyoruz....sana güveniyoruz...
Sara'lar ailesi 5 kişiden oluşmaktadır.İçki düşkünü baba,gecesini gündüzüne katarak çalışan anne,öncelikle hep ailesini düşünen büyük oğlan, saf,güzel olan ailenin tek kızı
ve polis olmayı her şeyden çok isteyen evin küçük oğlanı...Kendi hallerinde yaşayan aile.Maddi durumlarında olan sıkıntıdan dolayı hem anne,hem büyük oğlan çalışıyordu.Baba kumarbazdı.Kazandığı tüm paralarıda içkiye veriyordu zaten.İçip içip bir yerlerde uyuyup kalıyordu.Anne yani Gülsüm hanım çok çalışıyordu.Evlere gidip temizlik yapıyordu.Evlatları için gecesini gündüzüne katmışdı.Büyük oğlan yani Ceyhun Sara okuldan elave çalışıyor,annesine yardım ediyordu.18 yaşı olmasına bakmayarak çok çalışkan,okulda başarılı,akıllı biri idi.Aslı evin tek kız çoçuğuydu.16 yaşında..Abilerine fazla bağlıydı.En sonda küçük oğlan Yavuz 13 yaşı olmasına bakmayarak fazla kiloluydu.Çoçukken geçirdiği hastalık yüzünden şişmanlamışdı.En büyük hayali polis olmaktı.Ama kilo vermesi lazımdı..-Yavuz,geldinmi ablacığım?Nasılsın?
-Geldim abla.Artık 300 qram verdim.
-Afferin sana reisimiz.
"Anne benim çıkmam lazım.İşe gecikicem"
"Tamam Ceyhun.Dikkat et yavrum"
"Abi Derine selam söylersin"
"Hadi lan ordan"
"Çoçuklar Derin kim?"
"Anne abimin hoşlandığı kız"
"Anne yok öyle bir şey.Kaçtım ben" -Ceyhun apar-topar çıktı evden.
"Anne bakma sen ona.Seviyor belli etmiyor"
Yazar anlatmaya devam ediyor...
Ceyhun spor salonunda temizlikçi görevinde çalışıyor.Bazı günleri akşamlar,bazı günlerse sabahlar gidiyor çalışmaya.Çalıştığı spor salonuna haftada 3 kez gelen Derin isimli kıza aşık."Ceyhun geldinmi koçum.Hadi başla hemen işe" Spor salonu görevlisi Ceyhunu görür-görmez söyledi.
"Tamamdır"Merhaba en parlak yıldızlarım:)Nasılsınızz??Bölüm sıkıcı gele bilir ama ilk bölümüm idi diye biraz heyecan filan anca bu kadar olduu:))Ha bu arada aşk meşk işleri olucak ama konumuz aşk olmayacak.Yani olaylar karışıcak ireliki bölümlerde.Sizce olaylae nasıl gelişicek??Neler olucak??Derin nasıl bir kız ?Fikirleriniz çok önemli.
Bölümü bitirdikden sonra şarkıyı açalımm lütfen.Bölümden önce koymak istemedim.Ama ireliki bölümlerde öne melodi koymayı düşünüyorum.Ben bölümü yazarken bu şarkıyı dinliyordum.İstedimki sizde dinleyesiniz💜Kendinize iyi bakın yıldızlarım...Sizlerii seviyorumm🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolmuş umutlar
ActionSelamlar.Nasılsınız?🌸Ben yeni başladım yazarlığa.Insallah ilk kitabım hayırlı,uğurlu olur ve hepinizi tanıma fırsatına nail olurum🤗Ama inanıyorumki hepinizi çok sevicem. Eğer yazımda bir problemim olursa lüften kusuruma bakmayın.Türk türkçesini ne...