●Bölüm 3

27 5 12
                                    

Merhaba karanlık dünyamın en parlak yıldızları:)Nasılsınız?Artık 3cü bölümü yazıyorum.Kafam o kadar rahatlıyorki yazdıkca.Geceleri dışarıda oturuyor ve içimden geçenleri döküyorum sahifalara...Yazıyorum,yazıyorum her defasında dahada rahatlıyorum....3 bölüm yazıcam şimdi...Umarım beğenirsiniz....

Hayatta neyin ne zaman olacağı belli olmaz.Hayat bu.Kimden hangi zerbeyi alacağınıda kimse bilemez...Gerçek olan tek şey var:Her zaman her şey ola bilir.Tamda şimdiki gibi.Bir kaç saat önce birlikde olan,deyip-gülen aile şimdi paramparça....

-"Kızım dilinimi yuttun?Noldu burda?" Gülsüm hanım telaş içinde sordu Aslı'ya.
-Anne abim babama makasla vurdu.Karnına makas soktu.
-Ne?Neden?
-Anne ben çok korkuyorum.Anneciğim...Abime nolucak şimdi?Yine kavga ettiler sonu böyle bitti işte.
-Ah yavrum ah.Haydi içeri geçelim
-Abimi bırakmam orda bırakmam asla...

Yazar anlatıyor...
Ceyhun şimdi ailesinden uzakta...Elinde kelepçe...Kalbi küt küt atıyor.Bu durumda bile ailesini düşünüyor..Naparlar,ne ederler diye...Annesi ne haldedir şimdi kim bilir...

2 gün sonra...
Artık karar verilmişti...Hapishane...Bir kaç yıl orda kalıcaktı.Ailesi paramparça...Tabii siz şimdi Ahmedi merak ediyorsunuzdur.Öldümü,kaldımı diye.Bir laf vardır "kötülere bir şey olmaz".Tamda öyle oldu.Ölmedi.Yaşıyor...Ceyhun için çok geç artık...Hapishane...Çok zor olmalı bu yaşta birinin ailesinden uzakta kalması...Kardeşleri,annesi napar...

1 hafta sonra...
Artık Ceyhunun hapishaneye girmesinden tam 1 hafta geçmişti...Her gün annesini arıyor,onlarla konuşuyordu.Tabii çok zordu böylesi.Düşünsenize annesinin kokusundan uzakta...Ablasından,kardeşinden uzakta...
Hapishanede kaldıkları bölümde 9 kişi vardı toplamda.Hepsi yaşıt sayılırdı.Aralarında en fazla 2 yaş fark vardı.Tabii çoğu cinayetden,bazıları hırsızlıktan girmiştiler buraya.Ceyhun hepsiyle iyi geçinmeye çalışıyordu.Nede olsa onlarla bir yerde kalıyor,aynı yemekten yiyordu.Zaten Ceyhunun anlaşamayacağı kişi yoktur.Eğer karşısındaki kişi adam gibi adamsa çok güzel anlaşırdı.Ama eli,ayağı düz olmayan biri buna yada sevdiklerine bulaşırsa bambaşka adam oluyordu.Aralarında 2 çocuk vardıki onlarla daha yakındı.Oğuz Aslan ve Ferhat Demir...
Oğuz 18 yaşındaydı.4 büyük villadan hırsızlık yaparken yakalanmış ve tutuklanmıştı.Ama kalbi pırlanta çocuktu.Şimdi diyeceksinizki hırsızlık yapanın nasıl olurda kalbi pırlanta olur?!Oğuz annesiyle yaşarmış.Kendisinden büyük kız kardeşi evlenmiş.Babasıda bu çocukken rahmetli olmuş.Yani anne ve oğul ikisi yaşar.Maddi durumları çokta iyi değil.Oğuz taşdan bile ekmek çıkaran erkek tiplerinden.Onun hırsızlık yaptığı evin sahipleri çok bencillermiş.Sokakta filan sahipsiz çocuk görünce azarlarlarmış.O kadar çok bencil ve kötü kalplilermişki Oğuz düşünmüşki bunlardan biraz para alsam çoçuklara dağıtsam akılları başlarına gelir.Ve kafasına koymuşki 4 villadan aynı gecede soygun yapıcam.Ama en sonda yakalanmış.Tabii ev sahipleride en ağır cezayı almaları için ellerinden geleni yapmışlar.Ortaboy,siyahsaçlı hoş görünümlü bir çocuk.
Ferhat Demir...Memleket çocuğu.En büyük hayali doktor olmakmış.Tabii hapishaneye girince işler değişmiş.Evin tek çocuğu.Memleketde babasının borçları yüzünden başlarına bela açılmış.Son anda mebur kalarak birini bıçaklamış.Adam ağır yaralanmış ama ölmemiş.Okulda çok başarılıydı.Hem akıllı,hem güzel kalpli biri. Ferhatında 18 yaşı var.
  Bu 3ü çok iyi arkadaş olmuş...Ceyhun,Oğuz ve Ferhat...


-"Anne acaba abim napıyodur?"
-"Daha demin konuştuk ya Yavuz.Iyiyim dedi"
-"Ay evde ekmek bitmiş.Birazdan sofraya koymaya hiç kalmamış"
-"Abla ben birazdan bir koşu çıkıp alır,gelirim.Hem birazda kilo vermiş olurum.Polis olucam ya ben"
-"Tamam,yavrum.Alırsın.Birazdan çıkarsın"
-"Baş üstüne annelerin en güzeli.Abla sence benden iyi polis olurmuki?"
-"Tabii ablacığım.Hemde çok güzel olur"
-"Ben polis olunca çocukları koruyucam.Onlara zarar gelmesine asla izin vermiycem.Çok çalışıcam ve olucam.Hem sizi hem çocukları koruyucam.Benim tek hayalim bu.Başka hayal kurmadımki ben.Ancak polis olmak istiyorum.Hem sizi mutlu etmek için?hem tüm çocukları korumak için"
-"Benim güzel kalpli kardeşim.Senden çok güzel polis olucak,eminim!
-"İnşallah abla.Hadi ben gidip ekmek alayımda,geleyim"
-"Tamam ablacığım.Seni seviyorum"
-"Bende sizi seviyorum,iyiki sizler varsınız"

Bir bölümünde sonuna geldikkk:)))Nasıl?buldunuz bölümü?İleride neler olucak?Bi fikriniz varmı??Sizleri çok seviyorum ve öpüyorum😍💛Karanlık dünyamın en parlak yıldızları🌸

Kaybolmuş umutlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin