●Bölüm 2

32 6 13
                                    

Merhaba en parlak yıldızlarım:)Nasılsınız?Artık 2ci bölümle geldim.Umarım beğenirsiniz.Aslında yazarak baya bi kafamı dağıtıyorum.Bana bir arkadaşım tavsiye etdi yazarlığı💜🌸Ona burdan çook teşekkürler.Gerçekten bana kendimi çok iyi hiss ettiriyor😍Yazarken tüm problemlerimden uzaklaşıyorum,onlar hakda düşünmüyorum.Şimdi bölümü yazmaya geçiyorum.İyiki varsız karanlık gecemin en parlak yıldızları💛

 

-Anneciğim bende çıkıyorum.
-Nereye Aslı?
-Bir arkadaşımla buluşucam.
-Tamam kızım.Geç kalma sakın.
-Tamam.Haydi görüşürüz.
     3 saat sonra...
-Hocam ben tüm işleri bitirdim,çıkıyorum.Yarın gelicem yine.
-Tamam Ceyhun.Çıka bilirsin.

Ceyhunun anlatımıyla...

Acaba Derin bu gün neden yoktu?Belkide işi falan çıkmıştır.Yoksa o sporu asla ihmal etmezki.Neyse gelen sefere artık görürüm.

Tekrar yazar anlatıyor...

Ceyhun eve doğru yürüyordu.Sonra ablasını karşı yolda gördü.Bir adam ablasını tutup silkeliyordu.Yanına yaklaşınca babası olduğunu gördü.Koşarak gitdi,babasını kızdan ayırdı.Öfkeli bir şekilde:
-Napıyosun baba?!
-Abi,abii ben çok korktum.İçmiş gene bu.Tutdurdu parada para.Yardım et lütfen.
-Tamam korkma bitanem.
-Bak eğer bir daha bu kıza bulaşırsan bu hayatı sana dar ederim!
  Ceyhun ablasınıda alıp uzaklaştı ordan.Birlikde eve geçtiler.
    İşte böyle adamdı Ahmed Sara.İçip-içip evlatlarına saldıran,bağıran,onlarla ilgilenmeyen "baba"...Borçları yüzünden başı beladan eskik olmayan adam...

-Biraz daha iyimisin bitanem?
-Evet abi
-Bak eğer o adam bir daha sana para yüzünden bulaşırsa hemen bana haber veriyorsun.
-Tamam abi.Annem nerde?
-Bakkala gidicekti.Ordadır herhalde.
-Aa abi,abla siz ne zaman geldiniz?-şaşkın yüzüyle odaya dahil olan Yavuz sordu.
-Çok olmadı reis.Hadi sen odana.Ödevlerin var daha.
-Tamam abi.

2 saat sonra...

"Çoçuklar yemek hazır haydi sofraya.Siz yiyin,benim işim var"
-Nereye anne?
-Bir evden aradılar.Temizlik için.En fazla 3 saate kadar evde olurum.
-Dur bende seni geçireyim,işim var zaten.
-Ee o zaman bende geliyorum,okul için bir kaç eşya lazım.Abimle alırız.--Dedi tombik yüzüyle Yavuz.
-Çocuklar yemek peki?
-Dönüşte yeriz.Sorun yok.
-Tamam.Haydi çıkalım o zaman.Aslı kızım sen evde kal.Bir şey lazım olursa telefon açarsın.
-Oldu.Bayy
   Aslı'nın anlatımıyla...
"Yine evde kaldık tek başımıza.Eh napalım sosyalda gezelim biraz"
Tuk tuk (kapı çalıyor)
"Allah Allah kimki acaba annemler bir şeymi unutdu?!"
-Nasılsın kızım?
-Baba,ayıldınmı sen?Hani demin sokak ortasında az kalsın öldürecektin ya beni.
-Ben hep ayıkım kızım.Baba-kız arasında ufak tartışma yaşadık o kadar.Zaten ben çıkıcam şimdi.
-Neye geldin,niye gidiyon?
-Para lazım.Alıp çıkıcam.
-Annem'ler evde yok ama.
-Kız napıcam ben senin anneni.Para diyorum para.
    Ahmed yatak odalarına girdi.Yatağın yanındakı küçük çekmeceden parayı aldı.

-Ama onlar ev kirası ve faturası için lazım olan para.
-Kız bana ne?!Bana para lazım.
-Ama baba...
-Aması maması yok!Çekil önümden,yoksa çarparım bir tane ağzının ortasından.
-Eh sende çok oldun ama ha.Çarparsansa çarp.O bizim ev paramız.Sokaktan toplamıyoruz.
-Yeter ama senin dilin fazla uzamış!
  
Ahmed Aslı'nın  boğazından sıkı-sıkı tutup boğmaya çalıştı. Sonra kapı çaldı.Aslı bağırmaya çalıştı.Gelen Ceyhundu.Içeriden ablasının bağırtısını duyunca kapıyı kırdı.Odaya dalar-dalmaz Ahmede yumruk indirdi.
"Sana o kızdan uzak dur demiştim"

Ahmed yine boş durmadı.Kızı vurmaya çalışınca Ceyhun ütü masasındaki makası alarak Ahmedin karnına sapladı....Ahmedin karnında kan fışkırıyordu...Aslının kıpkırmızı yüzü korkudan bembeyaz olmuşdu.30 dakika sonra polis ve ambulans arabası geldi..Ve o kelepçe sesi...Ceyhunun koluna kelepçe takıldı..Ahmed ambulansa kaldırıldı...Aslının "abi nolur gitme demesi"...Tam o anda Gülsüm hanım ve Yavuz geldi.
-"Aslı kızım noluyor burda?"
-"Annee annee abimi götürüyorlar"
-"Ne? neden?Ceyhun oğlumm,ceyhunumm"
     Ceyhunu polis arabasına bindirdiler.Ambulans ve polis arabası arka-arkaya çıktılar...Komşular dağıldı...Gülsüm hanım yerde oturmuş elleri yüzdünde ağlıyor...Yavuz ve Aslı bir-birine sarılmış ağlıyor...
    Her şey bitti belkide.Yada  her şey daha  şimdi  başlıyordu...Bir şeylerin başlaması için bazı şeylerin bitmesi gerek zaten...

Merhabaa en parlakk yıldızlarım.Bölümü nasıl buldunuz?🌸Sizce Ahmed ölücekmi?Ceyhun bundan sonra napıcak?Neler olucağıyla ilgili fikirleriniz varmı?Haydi çökünnn yorumlara💕💜

Kaybolmuş umutlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin