Merhaba en parlak yıldızlarım:)Nasılsınız?İyisinizdir inşallah.Neler yapıyorsunuz?Artık 4cü bölümle karşınızdayım.Bu bölüm diğer 3 bölüme nazaran azcık büyük olucak.Ben hemen bölüme geçiyorum.Iyi okumalar🤗💕Yorumlarınızı bekliycem.
Burak Akay mahallesi...
-Derin sana bu arabaya bin dedim.
-Tayfun bıraksana beni canımı acıtıyorsun.Çok içmişsin sen.
-Derin bin şu arabaya!
-Cemal bir şey söylesene.Arkadaşın nasıl olsa.Bıraksın beni...
-Tayfun bırak haydi kızı.Yarın sağlam kafayla konuşursan ne konuşucaksan.
-Ben sakinim!Bin şu arabaya,Derin!
-Tamam bırak binicem.Ama Cemal kullansın.
-Ben kullanıcam bin dedim.
-Tamam,tamam.
Derin ön koltukta,Tayfunun yanına oturdu.Cemal arka koltuğa geçti.Tayfun Dinç...Zengin ailenin tek çocuğu...Derine aşık...Eskiden sevgiliydiler.Amma sonra anlaşamadılar,ayrıldılar.Sevgili olmadan önce arkadaşdılar.Cemalda onların arkadaşı.Tayfun biraz sert,bencil biri.İstediği her şeyi elde ede bileceğini düşünüyor...Derine hala aşık..Ve onu yeniden elde etmek için her şeyi yapar...Surati 100....
-Tayfun,lütfen yavaş kullan.Öldüreceksin hepimizi...
-Derin dayanamıyorum...Sensizlik çok zor...Benden neden ayrıldın?!Seni çok seviyorum....110...
-Delimisin sen?!Yavaş kullansana...
-Evet deliyim!Deli yaptın beni...
-Cemal,bir şey söylesene Tayfuna,yoksa ölücez 3müzde.
-Haydi abi durdur arabayı.Sakince konuşalım.Kız haklı.
-Ben sakin makin olamam!Seni seviyorum anlasana...
-Tayfun ama ben seni sevmiyorum.Konuştuk ayrıldık.Lütfen durdur arabayı...
Ve güm... O ses...Araba çarptı...Bir çocuğa...-Tayfun naptın abi sen?
-Aman Allahım!Sana şu arabayı dikkatli kullan demiştim!Napıcaz şimdi?!
-Ben naptım?!
Kan akıyordu...Zavallı çocuk...Kanlar içinde bayqın yatıyordu...-Ambulansı aramam lazım.Neydi bu sokağın adı?!Tayfun durdursana arabayı!Neden çalıştırdın!Çocuğa yardım etmemiz lazım!-Derin telaş içinde konuşuyordu...
-Sus!Derin Sus!!!
-Ne susu?Cemal neydi şu sokağın adı?
Ve ikinci güm...Araba çarptı yine..Ama bu sefer birine değil,ağaca çarptı...Yoldan geçenler arabanın etrafına toplaştı...Bir kişi ambulansı aradı...-"Aslı nerde kaldı Yavuz?Bir ekmek alıcam diye çıktı 1 saatdi dönmedi"
-"Gelir anne.Merak etme.Koşuya falan dalmıştır kilo vericem diye"
-"İnşallah öyle olur"Yazar anlatıyor...
Her şeyden habersizdiler...Gülsüm hanım ve Aslı bilmiyorduki Yavuz dönemez...Arabanın çarpıb kaçtığı,yerde kanlar içinde yatanın Yavuz olduğunu bilemezdiler...Eğer öyrenselerdi hayatlarının çöküşü olucaktı belkide...Bir oğulları hapiste,biri kanlar içinde...Hayata umutlarını kayıp edeceklerdi...Belkide hayata tutundukları tek şey umutlarıydı...Umutlarınıda kayıp etselerdi neye tutunurlardıki?!2 saat sonra...
-Yok ben artık dayanamam.Yavuzu aramaya çıkıyorum.
-Anne,valla bende merak ettim.
-Sen evde kal.Birden eve gelir.Evde biri olsun bari.Eğer gelirse haber et bana.
-Tamam.Bulursan sende bana haber edersin.20 dakika sonra...
-"Anne noldu?" annesini telaş içinde arayan Aslı sordu.
-Kızım yok,bu çocuk hiç bir yerde yok.Ben polise gidiyorum.
-Bende gelicem.Orda görüşürüz.
-Tamam tamam.Çabuk ol.Kapa telefonu.Yazar anlatıyor yeniden...
Yapayalnız kanlar içinde yatan Yavuz...Ordan geçen karı-koca haber ettiler ambulansa...Yavuzun geçtiği yerden pek sık araba nede insan geçmezmiş o saatlerde...2 saatden artık can çekişmiş orda...Yaşaması bir mucize olurdu herhalde...Eğer yaşarsa umutları yeniden doğacaktı belkide...Tutundukları tek şey... Umutları....
Ambulans geldi.Biri kız biri erkek olmakla iki doktor indi..Nabzını yokluyorlar...Vee...
Malesef...Her şey için geçti...Çok geç...Geleceğin polisi yoktu artık...Bir ailenin umudu kayboldu. Hayallerini gerçekleştiremedi.Hayalleri değil hayali olucaktı belkide...Nede olsa tek hayali vardı.Polis olmak.13 yaşlı çocuktu o daha..."Polis olucam ve çocukları koruyucam hep" derdi...Ama Yavuz yok artık...Sevdikleri öğrendikden sonra onlarında umutları bitecekti..Nede olsa tutundukları tek şey umutları...Bizim hikayemizin ismi "kaybolmuş umutlar"...
"Kaybolmuş umutlar" 'ın hikayesi daha şimdi başlıyor...Evet.Bir bölümünde sonuna geldik😊Ailemiz büyüyor.O kadar mutluyumki.Her kese teşekkür ederim.Iyiki varsınız....
Yavuzun ölüm anlarını yazmağı bende hiç istemezdim😞Çok sevmiştim onu...
Hele hapishaneden Ceyhun öğrenince napıcak acabaa😑Yorumlarınızı bekliycem.
Kendinize iyi bakın en parlak yıldızlarım☄💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolmuş umutlar
ActionSelamlar.Nasılsınız?🌸Ben yeni başladım yazarlığa.Insallah ilk kitabım hayırlı,uğurlu olur ve hepinizi tanıma fırsatına nail olurum🤗Ama inanıyorumki hepinizi çok sevicem. Eğer yazımda bir problemim olursa lüften kusuruma bakmayın.Türk türkçesini ne...