~3~

276 35 21
                                    

Arkadaşlar artık yoruma ve okunmaya göre bölüm yazıcam :) iyi okumalar ^^

Sonic gittikten sonra bende dışarı çikmak istemiştim. Odama gidip üstümü değiştirdim. Sonra evden çıktım. Yolda boş boş gezerken aniden. Ağzıma biri eliyle kapattı ve burnuma garip bir koku geldi aniden kendimi tanımadığım birinin kollarında buldum. Ve bayıldım. Uyandığımda bir sandalyeye bağlıydım ağzımda bantlıydı. Karşımda... biri vardı. Ama yüzü gözükmüyordu. Hay anasını ya. Böyle işlere kaldık.. nasıl kurtulacağımı düşünüyordum. Ama bulamıyordum ipler o kadar sıkıydı ki neredeyse ölecektim. Aniden bir ses geldi.

X: AHAH! artık elimdesin Rose..

"..."

Amy: N-ne?

Hass... ölecegim kesin. Bu kimdi.. ama bir şey kesinleşti. Duydugum bir kız sesiydi.

X: Acı çekiceksin..

Neyden bahsediyordu bu..

X: Herkesi elimden almanın bedelini ödeyeceksin.

Ne elinden alması bilmiyorum bile lan.
Aniden yüzunu gösterdi ve bu kişi...
Sally idi şaşkin şaşkın onun yüzüne bakarken aniden telefonu çaldı ve gitti. Yanimda bir bıçak vardı. Onu almaya çalışırken aniden sandalyeyle beraber düştüm.. Allah kahretsin.. Bıçaği aldım ve ipi kesmeye başladım..
Aniden deriin bir acı hissettim.. iplerden kurtulmuştum ama. Bileğimide kesmiştim. Cıkıs yeri ararken yukarida bir cam gördüm. Oaraya zar zor olsada çıktım ve eve gitmek için yola koyuldum.. yolda fazla kan kaybettiğim için bayilacak gibi oldum. Ve eve geldim.Önume hemen gölge geldi. Gözümün önü karardı ve bayıldım..

Pls oy verin lütfeeen,:(♡

Sonsuz.. (ShadAmy) /•TAMAMLANDI•\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin