Arkadaşlar bu bölümün tamamen fikri BlacKitty_Kawaii arkadaşımıza aittir.
Sabah uyandım ve aşşağıya indim. Aklımda bir plan vardı. Gölge'nin mutlu olmadı için maria'yı dünyaya çağıracaktık. Silver zaten sabah gideceğim diyordu gitmişte. Bizimkileri çağırıp bu işi yapıp. Gölge'nin mutlu olmasını sağlayacaktık. Zoey' ve creamı eve çağırdım. Oturduk ve yapacağımız şeyi onlara anlattım. Yapacağımız şeyi kabul ettiler fakat olup olmayacağından şüpheleydiler. Ayini yapmaya basladık. Saçma salak seyleri söyledikten sonra (JWKQGSSJJQHX) kapının orda bir ısık yanıp söndu. Cinler periler geldi. Kapıya koşarak çıktik ve kapida maria vardı. Aaa baska kim olacaktı ki zaten töbe töbe. Hemen Gölgeyi aradım ve buraya gelmesini söyledim. O sırada ise Maria ile ilgilendik. Kapı çaldı ve acmaya gittim. Kapıda gölge vardı. Maria ayağa kalktı ve Golge'ye döndü. Gölge ne olduğunu şaşirmistı. Yazık. Maria gölgeye daha çok yaklaşti ve kollarıni açtı. Golgede ona sarıldı.
Gölge: S-sen nasıl buraya geldin..
Maria: *amy'i göstererek* o kız sayesinde.
Gölge bana döndü ve
Gölge: Teşekkürler Rose.
Amy: Bir şey değil.
Sonra bana sarıldı ve
Golge: Sana soğuk davrandığım için cok özur dilerim. Ben aslında seni çok seviyorum.
Amy: Bende seni seviyorum.
(Maria ablası arkadaşlar)
Gölge: gerçekten mi
Ellerini tuttum ve
Amy: Evet.
Kızarmıştım. Aynı sekilde oda. Ama mutluydum. Aniden kapi caldı ve acmaya gittim. Kapida Blaze ve Silver vardı. El ele tutuşuyorlardı.
Amy: Ooo hayırli olsunnn
Blaze: Ahaha.
Silver: Sanaa hayırlı olsun Amy
Amy: Neden?
Silver: Her seyi biliyoruz.
Amy: Nasıl?
Silver: Zoey sağolsun :)
Zoey aniden kahkaha attı hemen yetiştirmiş. Şapşal.
Evet bu kitabında sonuna geldik her şeyin bir sonu vardır. Oy vermeyi unutmayin. Kusura bakamyın biraz savsak yazdım ama olsun. Oy vermeyi unutmayın seviliyorsunuz♡♡