~10~

188 28 5
                                    

Yanlarina gittim. Gerçekten iyi anlaşıyorlardi. Aniden kalktilar ve

Blaze, Gölge: Biz gidelim.

Amy: oturun az daha

Blaze: Yok kanka. Teşekkürler tekrar geliriz sonra. Göruşürüz.

Amy: Tamam.

Onları geçirdim. 2 saat sonra Silver'i aradım ve bize gelmesini söyledim. Yarım saat sonra kapı çaldı. Bende kapıyı acmaya gittim. Kapıyı açtığımda Silver vardı.

Amy: Hoşgeldin :)

Silver: Hoşbuldum.

Içeri geçtik ve oturduk.

Amy: Nasılsın?

Silver: Iyiyim desem yalan olur.

Amy: Sıkma canını. Daha iyilerine layiksın sen. Onların mutlu olması senin mutlu olmayacağın anlamina gelmez. Hala anlamiyorum. Neden değerini bilmiyorlar.

Silver: Bende bir şeyi anlamıyorum.

Amy: Neyi?

Silver: Nasıl Gökyüzündeki Bir yıldız kadar guzel olduğun halde seni sevmiyorlar?

Kızarmıstım. Ama mutluda olmuştum. Silver benim her zamn abim gibiydi hep beni korumuştu gerekn sevgiyi o bana vermişti.

Amy: bilemem. Aman neyse boşversene ya.

Silver: Bir şey sorabilir miyim?

Amy: Tabiki!

Silver: Sevgi anlasmak mıdır?

Amy: Ee.. sevgi anlaşmak değildir. Küçük seyler içinde sevilir. Veya nedensizde sevebilirsin. Bence öyle yani herkesin düşüncesi farklı olabilir.

Silver: Sağol :) neyse ben gideyim. Geç oldu

Amy: İstersen burada kal.

Silver: Eee... bilemedim ki. Kalsam mı

Amy: AAAA!! Kal işteee kalsam mı ne yaa!!

Silver: Tamam tamam 😂😂

Silver: Salak şey (şaka amaçlı)

Amy: Sensin o yaaa 😂😂

Dedim ve odasına kadar ona eşlik ettik güldük eğlendik o odasına gitti. Bende kendi odama girdim. Allahım sanki kelebekler gibiydim. Çok rahatlamıştım. Yatagıma yattım ve Ne zamndır böyle olmadığımı hatırladım. Silverde pozitif bir enerji vardı. Ama... sadece dışında içinde nasıl bir enerjisi var bilemiyorum. Belkide kalbi paramparçadır. Belkide gerçekten dışı gibi mutludur. Ve onun küçüklüğü ve ailesi hakkında bir bilgimiz yoktu. Belkide kabus gibi bir küçüklüğü vardır. Bilemem ama artık ondan sonra bende onu mutlu edeceğim! Onda bulamadığım şeyi mutluluğu buldum. O benim en iyi arkadaşımdı. Ve hala öyle hatta abim gibi umarım sonsuza dek aramız iyi kalır.

Arkadaşlar biraz fazla diyalog oldu. Kusura bakmayın. Oy vermeyi unutmayın sizi seviyorum.♡♡

Sonsuz.. (ShadAmy) /•TAMAMLANDI•\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin