*bir süre sonra*
Gözümü açtığımda karşımda Gölge duruyordu.. Ona baktığımda hafif gülümsedi ve bana baktı onun gülüşü çok güzel... eşsiz bir gülüşü var ama. Tabiki bunu şanslı olanlar görebilir. O kadar soğuk görünür ki korkarsınız. Gülüşü dünyalara bedel...
Aniden odaya Silver daldıSilver: Ames!! Uyandı mı!??
Öyle bir bağırdı ki sağır olacaktım.. yazık garibime.
Blaze: Bağırma silver kız daha yeni uyandı..
Silver: Özür dilerim mutluluktan oldu
Kolumu kaldırıp bileğime bakmıştım bileğimde sargı bezi vardı.. ne hikmetse her zamn var zaten ama bu sefer kanlı..
Aniden gölge hariç herkes odadan çıktı. Ne olduğunu anlamadım ama yerimde doğruldum ve düzgünce oturdum. Ve gölge şunları söyledi.Gölge: Seni çok merak ettik. Neredeydin? Ve koluna noldu!?
Nasıl iza edeceğimi bilmiyordum. Sadece gölgenin gözlerine bakmakla yetinmiştim. O ise acıyla ve sorgu ifadesi ile bakıyirdu bana. Diyecek bir şey bulamıyordum.
Ve tekrar sorduGölge: Ames. Ne oldu diyorum!?
Amy: Eee... şey. Bugün beni biri kaçırdı.. bende kurtulmaya çalışırken iplerle beraber yalnışıkla bileğimide kestim...
Gölge: N-ne.!? Ciddi misin!? Kimdi o gördün mü!
Amy: Gördüm. O.. kişi Sally idi.
Çok sinirlenmişe benziyordu. Kesin bir şey olacaktı..
Gölge: Tamam.
Bana yaklaştı ve gözlerini kapattı daha çok yaklaştı ve beni öptü!! Ne oluyor..?
Ahh... ama sanırım aşık olmuştum.Bu bölümü shadamy_69 e hediye ediyorum onun için erken yazdım..
Umarım beğenirsiniz oylamayı unutmayın ne olur ♡♡♡