#6

88 4 2
                                    

Autor pov.

Jeongguk wstał przez promienie słońca dostające się do sypialni przez odsłonięte okno. Położył się na plecy i rozłożył ręce na całą szerokość łóżka.

-Ała..

- Co jest..?

Jeongguk szybko usiadł patrząc na osobę obok. Obok niego leżał Jimin.

-Kookie? Co robisz?

-Kookie?

Jimin wstał szybko  zszokowany obecnością Jeongguka w pokoju, a tym bardziej w tym samym łóżku co on. Złapał się za głowę trochę marudząc pod nosem na jej ból. Przypomniał sobie co wczoraj robili. Całowali się.
Zasłonił twarz swoimi dłońmi będąc zbyt zawstydzony żeby spojrzeć na Jeona.

-Jimini, nie zakrywaj się.

Powiedział Jeon odsuwając dłonie Jimina od jego twarzy uśmiechając się na widok różowych policzków mniejszego. Patrzyli sobie w oczy dopóki, ktoś nie wparował do pokoju.

-Wstawajcie! Już nikt nie śpi!

- Taehuyng debilu! Nie krzycz.

-Chodźcie jeść. Jin zrobił śniadanie.

Jeongguk wstał z łóżka kiedy Tae zamknął za sobą drzwi.

- Aaaa! Ubierz się!

Odwrócił się żeby zobaczyć  Jimina zakrywającego swoją twarz.

-Yaa! Ty też się ubierz!

Jeon wyjął z szafy oversizeowy t-shirt dla siebie i dla Jimina. Rzucił go w mniejszego. Wyjął też dwie pary spodenek dla siebie i dla Jimina.

-Dziękuję, ale mogłeś nie rzucać.

Jimin też wstał z łóżka i szybko ubrał się w podarowane ubranie. Jeongguk spojrzał się na niego kiedy Jimin odwrócił się przodem do niego.

- Uroczy...

-yhmm... Dziękuję.

Zaczerwieniony Jimin uciekł z sypialni zostawiając zskokowanego właściciela domu. Jeon usiadł na łóżku.

- Wczoraj się całowaliśmy. Prawie doszło do-

Nie dokończył bo do pokoju wszedł Joon.

-Idziesz? - przytaknął na pytanie - To lepiej się pospiesz bo Tae wszystko zje.

Weszli do kuchni i usiedli.
Jeongguk obok Jimina z jego lewej, z  prawej Joon z Jinem, a z drugiej strony Jimina Tae.

Zjedli śniadanie przy śmiechach i rozmowach.

- Co robiliście po tym jak poszliście do pokoju?

Zapytał Jin patrząc na Jimina i Jeongguka.

-My-

Dzwonek do drzwi przerwał wypowiedź Jimina. Jeongguk wstał i poszedł otworzyć drzwi. Kiedy je otworzył, zobaczył Sunmi.

- Sunmi! - Przytulił ją do siebie i zaprowadził do kuchni.

- Cześć wszystkim. - Przywitała się, a wszyscy na nią spojrzeli i wszyscy poszli ją przytulić, kiedy Jimin siedział patrząc na cały obrazek. Był zazdrosny. O Jeongguka że ją przytulał.

-Jak dawno cie nie widziałem.

- Dlaczego go nie odwiedzasz? A zwłaszcza nas?

Było słychać pytania skierowane do dziewczyny.

-Pamiętajcie, że się jeszcze uczę i nie mam tyle wolnego czasu.

Jimin wstał i podszedł do dziewczyny się przywitać.

- Cześć, my się nie znamy. Jestem Jimin. - Wystawił do niej dłoń.

- Hej, jestem Sunmi.

To co usłyszał dalej rozproszyło wszystkie złe myśli o niej.








- Jestem młodszą siostrą Jeongguka.





********************************
To bardziej niespodziewany gość był niespodzianką, ale dla Jimina.

Głosujcie i komentujcie 😚

Doctors --kookminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz