Yolculuk

414 12 2
                                    

Buğün Esmanur  Beni aradı

"Lan.Kalk hadi bi kaç mağaza gezelim."dedi.Tatil için o kadar eşya almıştık ama hayla Esmanur  kıyafet almamız konusunda ısrar ediyor neymiş efendim yetmezmiş yav o kıyafetlerle biz 2 yıl giyinirdik  neyse sonunda kabul ettim ve buluşacağımız cafe ye vardığımda Esmanur çok ciddi bir şekilde suratıma bakıyordu. yine her zamanki gibi geç kalmıştım ve yine her zamanki gibi Esmanur sinirliydi.

konuşmaya ilk olarak ben başladım.

"Ee burda böyle birbirimizei bakacağız hani mağzalara filen bakıcaktık. Dedim güler bir yüzle ama Esmanur hiç tavrını değiştirmeden.

" Ya bir kere olsa buluşma yerlerine erken gelemzmesin sen hep bekletiyosun beni.Yakında senin yüzünden meyve vereceğim burda bir daha buluşma satimizi 1 dakika geçsin bede seni beklemiyeceğim." Dedi aslında haklıydı hep bekletiyordum ama benim suçum değildi mutlakaevden çıkarken ya bir sorun oluyor yada bir şeyi evde unutup geri dönüyordum.sonunda Esmanur 'u güldürmeyi başarmıştım.

"Eee seninde gönlünü aldığıma göre artık şu mağzalara bakmaya başlasakmı e mağlum sen mağzalara girince kendinden geçiyorsun." demiştim gülerekten Esmanur bunun üzerine bir kahka attı ve herkes bize bakmıştı bi anlığına.

"Benmi mağzalarda kendimden geçiyorum asıl sen kendinden geçiyorsun hatırlatırım bir elbiseyi 1 saatte ance seçmiştin unutum sanma." doğru demişti  bir elbiyeyi 1 saatte anca seçmiştim ama hayla diğerini mi alsaydım die düşündüğüm oluyor.

"E her neyse ney hadi artık gidelim şu mağzalara bakalım bak sadece bir gün kaldı yatcaz kalkcaz akşam olcak gidicez son hazırlıklarımızı yapalım artık dimi.Esmanurun heycanı yüzüne değil sakarlığına vurmuştu sandalyeden kalkarken garsonla çarpışmış ve garsonun elindeki menüleri yere düşürmesine sebeb olmuştu  ondan sonra ben kalkıp esmaya hafif bir sesle.

"Oooo aşkınız başladı hayırlı olsun." dedim sırıtır bir şekilde.

"Ha ha haa seni kadar komik bir kuzene sahip olduğum için çok şanslı hissediyorum kendimi ve ya aslında yakışıklı garsondu hemn benden de uzun kara kaşlı kara gözlüydüde iyi olurdu aslında."  

ben orda kahla basmıştım. Yine herkes bize bakmıştı. 

Garson  bize gelip sessiz olmamızı eğerolmassak bizi dışarı çıkartmak zorunda alacağını söyledi.

Esmanur hemen cevap verip .

"Aman gidiyorum zaten kalamdık sizin cafenize yürü Seden ya adama bak tip." ben Esmanuru susturmaya çalışmıştım ama pek becerdiğim söylenemzdi Esmanur la hemen oralarda yakın olan bir bir mağzaya girmiştik .Esmanur hemen kot dar bir pantolon üzerine ise kırmızı siyah kareli bir gömlek ayakkabı olarakta converse beğenmişti tabi bir de Esmanurun olmassa olmazı çanta o çantasız bir hayat düşünemiyordu utanmasa tuvalete giderken bile çanta takıcaktı ama ALLAHtan takmıyordu Esmanur sonunda banada bir şey bakmama gerektiğini söyledi bende hemen bir bol .T-hırtve onun pantolonuna benzer dar bir pantolon aldım ve tabiki altına converse  siyahtı ben fazla çanta takmayı sevmezdim ondan Esmanurun bana çanta seçmesini söylemiştim kız 2 dakika geçmeden bana çantayı bulmuştu kesin bir ses tonuyla

"Kesinlike bu çantayı almalısın hem sana çok yakıştı." ben Esmanurun şeçimlerini sevdiğim için hemen çantayı aldım kasaya geldiğimizde fiyatı duyunca Esmanur bi anda çoka geldi  bütün eşyaların toplamı 350 tl idi.Bir yanlışlık olup olmadığını sorduk bir yanlış olmadığını söylemişti kasıyer ama kensinlişkle vardı biz bu kadar pahalı bir şey almamıştık .kasiyere

"Lütfen bir sorun olup olmadığına bakarmısınız bu kıyafetler bu kadar tutmaz." Esmanurun siniri çok bozulmuş ce mağzanın dışına hava almaya çıkmıştı .kasiyer

"Evet efendim çok özür dileriz bir bütün eşyalar ikişer kere geçmiş çok özür dileriz efendim."

"Sorun değil. biran önce şu kıyafetlerin fiyatını ödeyim gidersem sıkıntı olmiycak ama bıraz daha durursam sıkıntının kralı olucak lütfen şunları kasadan geçirirmisin." kasiyer üzgün bir şekilde kasadan kıyafetleri geçirdi ve bu sefer sadece 200 tl tutmuştu hemen parayı ödeyip dışarı çıktım Esmanur beni kapının önünde bekliyordu .

"Ne oldu bir hatamı olmuş o kasiyere 350 tl vermedin dimi bana verdiğini sakın söyleme."

"Hayır hayır sakin ol bir hata olmuş hatayı düzeltik bende parayı verdim şimdi sakin ol al kıyafetlerin de burda sakin ol şampiyon."esma gülmüştü e herzamnki gibi onu güldürmeyi başarmıştım ee tabiki başarırım çünkü benim.

DAHA İLK HİKAYEM BEĞENMEMİŞ OLABİLİRSİNİZ AMA DİĞER BÖLÜMLER DAHA SÜRÜKLEYİCİ OLUCAK İNŞALAH BEĞENİRSİNİZ  VOTELERİ VEYA BİR ŞEYLER EKLEMEK İSTERSENİZDE YORUM ATABİLRSİNİZ SAYGILAR :D SİZİ SEVİYORUM <3 :D

Gece YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin