-
Öncelikle son kez merhaba! Bu kurguyu yazma amacımı eminim ki anlamışsınızdır. Kendim için yazdığım bir kurguydu. Yeni değildi, baya önceden taslakta duran birçok hatası olan bir kurguydu. Geçenlerde dolaşırken farkedip düzenleyip yayımlamak istedim ve yaptım. Umarım hepiniz beğenmişsinizdir.
Şimdi kendim için yazdığım bu kurguda gerçeklik payı olan tek bir şey var, o bahsedilen anılardan birisi gerçekti. Ki o anıyı öne sürerek yazdığımı hatırlıyorum. Kısacası bunu yazmaktaki en büyük pay, o anıya ait. Ve umarım ki, istediğim şekilde aktarabilmişimdir her şeyi.
Şimdi, küçük bir konuşma yapma zamanı!
Kurgudan anlaşıldığı üzere bu Sunya'nın kendi içinde verdiği savaşı kazanarak kendini sevmekle alakalı. Sizden de bunu istiyorum. Belki kendi içinizde bir savaş olmayabilir, bilmiyorum ama lütfen kendinizi her daim sevin. Bir başkasının sizi sevmesine gerek yok ya da ihtiyacınız da yok. Siz her şekilde kendinize yetiyorsunuz.
Kurguda geçen cümleler gibi, hepiniz çok eşsizsiniz. Mükemmel ve bu dünyada bulunan insanlar gibi teksiniz. Kişiliğiniz, dış görünüşünüz, her şeyiniz size özel ve tek.
Bir başkasının onayına, yardımına ihtiyacınız yok. Hepiniz kendinize sahipsiniz ve tekrar ediyorum, eşsiz ve özelsiniz. Sevilmeye layıksınız, hepiniz sevilmeyi hakeden insanlarsınız. Sakın bunu unutmayın lütfen, anlaştık mı?
Tek bir kez yaşayacaksınız ve bir kez buraya geliyorsunuz. Yani, ne istiyorsanız, aklınıza ne koyduysanız kimsenin size engel olmasına izin vermeyip yapın. Güzel anılar biriktirin, kendinizi her daim sevin ve kendinizi asla ezdirmeyin.
Her ne kadar ben sizi tanısam ya da tanımasam da veya siz beni tanıyıp tanımasanızda bendeki yeriniz özel. Hepinizin. Özel olduğunuzu bilin. Görmesemde, tanımasamda ya da konuşmamış olsak bile sizleri ve kendimi seviyorum. Lütfen sizde kendinizi sevin.
Sizden küçük bir isteğim olacak, yapıp yapmamak size kalmış tabii. Sadece bir kez bile olsun aynanın karşısına geçip kendinizi baştan aşağı inceleyin ve gülümseyin. Bunca zaman ne acı çektiyseniz buraya kadar dimdik ayakta olduğunuz için kendinizle gurur duyun, olur mu? Ben hepinizle gurur duyacağım.
Küçük bir konudan daha bahsetmek istiyorum; kurguyu kendime yazmıştım bunu demiştim. İsim açısından illa Sunya olmak zorunda değildi çünkü başka bir isim koysam bile, bu konuşmada yine kendime yazdığımı söyleyecektim.
Asıl demek istediğim, neden başka isim değil de Sunya ismi? Kendi kullandığım isim olduğu için değildi sebebi. Anlamıydı, anlamı her şekilde kurgudaki her şeyi yansıtıyordu diyebilirim.
Anlamı, yani sıfır, her şekilde farklı anlamlar biçilebilirdi. Toplamadaki etkisi olmayan bir sıfır olabilirdi ya da çarpmadaki en büyük etkiye sahip bir sıfır. Ya da bir insanın sevdiği bir sayı, belki de hiç sevilmeyen bir sayı. Ya da hiç göze batmayan bir sıfır olabilirdi.
Tabii bunlardan daha fazlası da olabilirdi fakat bu anlamlar genel olarak ikiye ayrılıyor. Ya görünmez olurdun, ya da kendinle gurur duyup varolurdun. Başta görünmez olmayı istedim fakat bazı şeylerin farkına varınca kendimle gurur duyup varolmayı seçtim. Bu yüzden kurguda Sunya ismini kullandım. Kendime yazdığım ilk zaman bu isim yoktu ama düzenlerken bunu koymak istedim. Evet, bu ismi seviyorum ve fazlasıyla benimsedim de. Düşündüm ve dedim ki, neden kurguda cidden bu benimsediğim ismi kullanmıyorum? Ve kullandım.
Ben Sunya'yım. Kendimi her şekilde kabullenen, gurur duyan ve seven biriyim. Sadece, Sunya'yım.
Saçmalamış olabilirim belki, bilmiyorum çünkü aklıma ne geldiyse yazdım. Her neyse. Ve dediğim gibi kurguda birçok hatam olabilir, kurguyu en baştan oturup yazmadım çünkü. Birkaç ekleme ve düzeltme yaptım sadece. İlk yazdığım halinden parçalar kalmasını istediğimden hepsini değiştiremedim, kıyamadım. Bu yüzden betimleme, anlam bakımından veya başka türlü hatalarım olabilir. Varsa affedin beni.
Unutmadan, final bölümü yoktu. Bunu yazarken o bölüm yoktu. Aslında ölüyordu minik Sunya. Yani o anki ben, kendimi öldürüyordum. Fakat ben, şu anki ben, değiştirdim. Bir son ekledim. Öldürmedim o minik Sunya'yı ve şu anki haline getirdim. Sadece final yeni yazılmış, bir de açıklama kısımlarına minik eklemeler yapıldı.
O kadar yani.Neyse, bu yazıyı ve kurguyu okuyan, oylayan, yorum atan, eleştiren, beğenen, seven, kısacası önem verip zaman ayıran herkese çok ama çok teşekkür ederim.
Bir sonraki mini kurgumda ya da normal bir kurgumda görüşmek dileğiyle, hepinizi çok seviyorum!
-
• Sunya •
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- SUNYA -
FanfictionMerhaba Sunya, Bu deftere senin adın verdim, çünkü içimi sana dökmeye ihtiyacım var. Ayrıca kendini sevmen içinde yazıyorum. Çok değerlisin sen, bunu unutma.