Még egy éve belefogtam egy dramione történetbe. Az elmúl hetekben elővettem, és egy rakás dolgot újragondoltam, és megszületett az első fejezet. Úgyhogy ez most gyakorlatilag egy figyelmezfelhívás mindazok részére, akik szeretik ezt a kategóriát olvasni. Nem feltéltelnül egy hirtelen egymás nyakába borulós történet, és nem is csak erre a két szereplőre korlátozódik a cselekményszál, inkább közvetlenül a háború utáni eseményeket hivatott bemutatni, illetve az átalakulást, a trauma feldolgozást.
Itt hagyom nektek a fülszöveget hozzá, és a borítót is :)
Annyit még, hogy mivel ez egy folyamatban lévő történet, ezért a frissítések ritkásabbak lehetnek, nem tudom, hogy tudok majd az írással haladni :)Egy háború mindig nagy veszteségekkel jár, mind a vesztes, mind a győztes oldalak számára. Beszélhetünk területi nyereségről, taktikai sikerekről, hirdethetjük a dicső napot, amikor nyertünk... de a harcból hazatérők szeme elárulja a fásultságot, a meghurcoltatást. Magukkal hordozzák a győzelmet, a veszteségeket, a halottakat, a fájdalmat. Rémálmokat éjszaka, ellenségek és barátok soha többé ne mozduló alakját. Egy háború egy egész nemzedék életét változtatja meg. Átitatja a mindennapjaikat, a reggeli kávéjukat, a rutinjukat. Egy háború generációk gondolkodásmódját alakítja át, olykor hitet, olykor reményt, máskor bizalmatlanságot, és lemondást szül. Sokszor a lelki sebek sokszor mélyebbek, mint a fizikai sérülések. A gyógyító feladata tehát nemtől, kortól elhatárolódva, politikai, vallási, és faji különbözőségeket félretéve megnyugvást hozni a külső-belső karcok számára.
Hermione Granger mindig is tudta, hogy gyógyító akar lenni. Draco Malfoy mindig is választani szeretett volna. Sirius Black feloldozásra vágyott. Perselus Piton pedig egy családra. A háború pedig mindannyiuknak megadta a lehetőséget a változásra.
YOU ARE READING
Még egy csésze metafizikát?
FanfictionMár négy év telt el azóta, hogy Flover visszatért a saját dimenziójába. Igyekszik élni az életét, és legfőképp felejteni a felejthetetlent. Ezzel talán még nem is lenne semmi baj, ha nem lenne Joy Denem, aki igyekszik minél eredetibb ajándékkal kész...