Sirius szemszöge
Elengedtem Sarah kezét, aki búcsúzóul egy csókot lehelt a számra, és meghagyta, hogy délben legyek az irodájában. James ezt pont elcsípte, és gigantikus vigyorral az arcán közeledett felém a folyosón, Lisa Benettel az oldalán.
Miért is nem láttam Lisát már egy ideje?
Már emlékszem. Külföldi bevetésre küldték, körülbelül két napra rá, hogy Flover ismét eltűnt. Egyiptomban kellett utána néznie pár elvetemült muglinak, akik beragadtak egy piramis belsejébe.
Valami megváltozott rajta. Azon kívül, hogy lebarnult, szőke haját pedig még világosabbra szívta a nap, mintha meghízott volna. De nem úgy, ahogy az össze-vissza zabáló emberek többsége, inkább olyan volt, mintha csak egy icipicit megpuffadt volna. A vádlija, az arca, a karjai... és mintha a hasa is nagyobb lenne...
Úgy látom, valaki kirúgott végre a hámból – kacsintott rám James, és úgy vállon vert, hogy majdnem kirepült a másik oldalon a szegycsontom. – Milyen érzés volt?
Mielőtt válaszolhattam volna, Lisa képen vágott. Nem tudom, hogy az ütés, vagy a meglepetés ereje volt nagyobb, de neki csapódtam a folyosó falának, és égő arcomhoz kaptam a kezem.
Mi a franc bajod van, én nem Remus vagyok, hogy verj! – csattantam fel.
Nekem mi a bajom?! – ordított a nő magából kikelve. – Néztél te már tükörbe?
Édes, kicsi, bogaram, mennyei mámorban úsznék, ha nem most jönnél rá, hogy milyen sármos vagyok – szóltam vissza epésen.
Nem csak sármos vagy, hanem kétszínű is – sziszegte.
És akkor esett le, hogy miről beszél.
Sarahról beszél.
Rólam beszél.
Ez nem az, aminek látszik – nyögtem ki.
Teljesen mindegy, hogy micsoda – válaszolta - , egy ilyen húzás után, meg sem érdemled Flovert. És tudod, mit mondok, Black? Soha nem is voltál elég jó hozzá.
Teljesen lefagytam. Annyira igaza volt. Undorító vagyok.
A nő még utoljára kinyitotta a száját, de végül csak legyintett egyet, és faképnél hagyott. James pislogva nézett hol utána, hol rám, végül óvatosan megszólalt.
Ne emészd magad miatta.
Ágas. Megcsaltam őt. Teljesen mindegy, hogy milyen célból, tegnap este lefeküdtem Sarahval.
Flover nem jön vissza, Sirius. Nem is vagytok együtt. Nem bánná, ha megtudná, hiszen nem emlékszik semmire, és nem is fog.
James. Mi lenne akkor, ha Lilyvel történt volna ugyanez? Képes lennél lemondani róla? Képes lennél akárcsak ránézni egy nőre valaha?
A férfi barna szemében fájdalom és megbánás fénye villant.
Ha Lilyvel ez történne, megölném magam – suttogta.
Nekem is ezt kellett volna tennem – morogtam.
Most rajtam volt a sor, hogy magára hagyjam a falnál ácsorgó James Pottert súlyos gondolataimmal.
YOU ARE READING
Még egy csésze metafizikát?
FanfictionMár négy év telt el azóta, hogy Flover visszatért a saját dimenziójába. Igyekszik élni az életét, és legfőképp felejteni a felejthetetlent. Ezzel talán még nem is lenne semmi baj, ha nem lenne Joy Denem, aki igyekszik minél eredetibb ajándékkal kész...