❤Part ( 5 )❤

1.1K 47 67
                                    

روايه خيال الادم

رضا محمود

ذهب آدم الي حمام الجامعه بعدما القت خيال عليه العصير اغتسل ثم ذهب وهو يتوعد لخيال .

👑👑👑👑👑

عند خيال ونهي

خيال بتعب وضحك : اااه يارجلي رجلي ورمت يانهي اااااااااه ..وعندما افتكرت منظر آدم: ههههههههههه بس يستاهل نيهههههههه .

نهي: الله يخربيتك ده انتي مصيبه انا اصلا لحد دلوقتي مش مصدقه انك تعملي كده في آدم الحديدي ياليهوي ده احنا نهايتنا ع ايده .

خيال: هههههههه ولا حديد ولا خشب ياماما هو اي حد اشوفه يقولي آدم الحديدي آدم الحديدي ايه القرف ده ياربي بس برضه يستاهل ههههههه شوفتي شكله كان عامل ازاي ههههههه كان شكله وكأنه عامل ببي 😓 هههههههههههه وبعدين قالت بصررررراخ : تستااااااااااهل يالدم ياحديدي ههههههههههه.

نهي متصنمه .

خيال : نهي....نهي انتي يابنتي انتي مش معايا ليه .

نهي : No comment. ( في اي ده انا خفت 😓😓 ) .

خيال : نهاااااااااااااااا .

نهي وهي تبتلع ريقها : خ ..ي.ا.ل.ل.ل.

خيال : اي يابت شفتي اسد قدامك ولا ايه هههههههه ..متقلقيش معاكي رجاله نيهههههههههه.

مش من وراء خيال اشار الي نهي بالذهاب .

ذهب نهي من جانب خيال وقفت بالجهه الأخري.

خيال بقلق : نهي في اي يانهي نهي.. رجعتي ليه يانهي .

الشخص : انا ال قولتلها .

خيال بخوف : ا.ن..ت .ابتلعت ريقها.. احم احم بتعمل ا..ي ..هن..ا .

الشخص هو آدم😓 : هههههههه وانتي مش عارفه .

خيال : عاوز ايه .

آدم: ههههههه بجد مش عارفه .

خيال عملت نفسها مش عارفه : لا مش عارفه .

آدم: تحبي اعرفك .

خيال : احم احم ياريت .

آدم: هههههههههه بقيتي فار مبلول دلوقتي وال انتي عملتيه كنتي فرحانه وانتي بتعمليه .ثم اكمل بصراخ : صححححححح .

👑👑👑👑👑

في المدرسه

هيام بتعب : اوووووف كان يوم متعب اوي يابت ياجورى .

جورى : ومين سمعك ياختي .

هيام : طيب يالله نروح .

جوري : يالله .

ذهبت كل واحده الي بيتها .

👑👑👑👑👑👑

في فيله الحديدي

خيال الادم (الجزء الاول والثاني من روايه عشقها المتملك المغرور)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن