1

190 13 2
                                    


Po incydencie w Kamino i odpowiedniej odpowiedzi z UA, aby uczynić szkołę z internatem, All Might, Aizawa i Present Mic odwiedzili rodziców każdego z uczniów, aby wyjaśnić im, dlaczego było to konieczne ,podjęcie  takich środków ostrożności. Wtedy naprawdę myślałam, że będę musiał przejść przez piekło i z powrotem, aby przekonać mojego ojca, że ​​pozwolił mi odejść, ponieważ w końcu zawsze mieliśmy tylko siebie i po wszystkich atakach złoczyńców wiedziałam, że tego nie zrobi. chcą mnie zaryzykować. Jednak przekonanie go okazało się dużo łatwiejsze niż myślałam.

 " rozumiem środki, które podejmujesz" powiedział mój ojciec, patrząc poważnie na Aizawę "Ale z następującymi wydarzeniami, to tylko się pogorszy ..."

 "Całkowicie się z tobą zgadzam, Sir (I/TT )" powiedział Aizawa "I to jest dokładnie powód, dla którego z UA staramy się zmniejszyć ryzyko i zagrożenia dla naszych uczniów "

Ojciec westchnął, patrząc na niego znad prostokątnych okularów. 

„Nie chcę narażać mojej córki na jakiekolwiek niebezpieczeństwo, ale nie chcę też zmuszać jej do zrobienia czegoś, czego będzie żałować. Więc co chcesz zrobić, (t / i)?" zapytał mnie. To będzie trudne, zarówno dla niego, jak i dla mnie, ale to wszystko, abym mogła spełnić swoją ambicję bycia silną. Wystarczająco silniejszą, by przeszłość (t / i) była ze mnie dumna. Wystarczająco silniejsza, by móc chronić mojego tatę i tych, którzy tego potrzebowali, tak jak mój ojciec i ja potrzebowaliśmy kogoś, kto nas uratuje, kiedy moja mama nas opuściła, zabierając wszystko, co mieliśmy ze sobą i mężczyznę, który ją oszukał i wykorzystał. Wszystkie dni w U.A wraz z obozem szkoleniowym były bardzo przydatne dla rozwoju mojego qurika, uświadamiając mi, jak niewielki potencjał moich własnych umiejętności faktycznie wykorzystywałam.

Moja indywidualność: Dym.

 Na początku, kiedy dotarłam do U.A, myślałam, że jestem w stanie przekształcić się tylko w ciemny dym z czerwonymi i błyszczącymi resztkami popiołu, i to nie przez długi czas, ponieważ mogłam utrzymać tę formę tylko do 5 sekund. Więc za każdym razem, gdy używałbym swojego qurika przez dłuższy czas lub bardzo często, miałbym coś podobnego do ataków astmy, z tą różnicą, że zamiast używać inhalatora, musiałem użyć vape, aby wchłonąć dym

Ale trening był nie tylko przydatny do wydłużenia czasu użytkowania i wytrzymałości bez ataków astmy, ale także do rozwinięcia specjalnych ataków, których nigdy nie mogłam sobie wyobrazić, że jestem w stanie wykonać i które bardzo chciałam wykorzy...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ale trening był nie tylko przydatny do wydłużenia czasu użytkowania i wytrzymałości bez ataków astmy, ale także do rozwinięcia specjalnych ataków, których nigdy nie mogłam sobie wyobrazić, że jestem w stanie wykonać i które bardzo chciałam wykorzystać dzisiaj na egzamin na tymczasową licencję bohatera. W końcu dotarliśmy na miejsce i klasa zatrzymała się przed budynkiem, sprawiając, że niektórzy z nas, jak Mineta i Jiro, zaczęli się denerwować. Ja natomiast rozglądałam się z zaciekawieniem,zupełnie swobodnie, przyglądając się pozostałym aspirantom. „Plus Ultra!" energicznie wrzasnął nieznany głos, nagle, wyrywając mnie z zamyślenia. Skierowałam swoją uwagę na właściciela tego wylewnego krzyku, tylko po to, by znaleźć ormiańskiego uśmiechniętego chłopca.

Yo Shindo x Reader [Polish]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz