Jasny ekran mojego telefonu oświetlił ciemny pokój.
[Nowa wiadomość tekstowa]
Shindo: Nie skończyliśmy jeszcze naszej rozmowy ...
Właśnie dotarłam do mojego pokoju. Byłam z Shindo przez cały dzień, chodząc z nim do miejsc, których potrzebowała jego babcia. Jednak najciekawsza rozmowa, jaką odbyliśmy od czasu naszego spotkania, musiała zostać odwołana, ponieważ robiło się późno, a my już przyjechaliśmy do U.A. Kiedy więc rozczarowałam się, opadłam na łóżko, zadzwonił telefon i nie mogłam powstrzymać uśmiechu. Pisaliśmy już od kilku godzin i chociaż było już naprawdę późno, nie czułam zmęczenia. Szczerze mówiąc, nawet nie zdawałam sobie sprawy, jak późno się robi.
Shindo: Jednak nie rozumiem tego
Shindo: Łatwiej z tobą rozmawiać
Uśmiechnąłem się do wiadomości tekstowej, nie wiedząc, czy miał to na myśli w dobry sposób, ale w jakiś sposób przeczuwając, że to zrobił. Przekręciłam się na moje duże łóżko twarzą w dół, aby telefon nie spadł mi na twarz, jak zwykle.
(T / I): Dzięki, tak sądzę?
[Shindo pisze]
[Shindo pisze]
Zmarszczyłam brwi, kiedy już nie ma przyszły wiadomości, chcąc wiedzieć, co napisał, ale nigdy nie wysłał.
Shindo: Chodzi mi o to, że łatwo się z tobą zaprzyjaźnić. Dlaczego nie miałabyś być tak blisko ze swoimi kolegami z klasy?
Ciągle marszczyłam brwi przez kilka sekund, czując, że gdyby to nie było to, co najpierw napisał, a potem pomyślałam o swoim pytaniu. Prawdopodobnie dlatego, że było naprawdę późno. Właściwie miałam teorię, że nic dobrego nigdy się nie wydarzyło po północy. Ale nie spałam i rozmawiałam z nim po tej godzinie, więc skończyło się na tym, że nie byłam w stanie kontrolować siebie i wypuścić niektórych rzeczy, nawet nie czując, że nie powinnam, wręcz przeciwnie.
(T / I): Powiedziałam tobie. Nie mogę ufać każdemu i zwykle po prostu zostaję z tyłu i patrzę.
(T / I): Ale jesteśmy przyjaciółmi, po prostu nie spędzam z nimi całego czasu ani nie mówię im nic ważnego o sobie.
Ekran pozostał taki przez kilka minut, przez co nerwowo przygryzałam dolną wargę.
Shindo: Jesteś jednak blisko z Bakugo
Shindo: Od wszystkich ludzi z twojej klasy nie spodziewałbym się, że będziesz z nim najlepszą przyjaciółką.
(T / I): Dlaczego?
Shindo: Ponieważ jesteś taka inna ... A on jest bardzo ... wybuchowy.
Śmiałam się głośno z jego tekstu, myśląc o tym, jak dokładny był jego opis.
(T / I): Nie jest tak naprawdę, jak wszyscy myślą.
[Shindo jest offline]
CZYTASZ
Yo Shindo x Reader [Polish]
FanfictionSpotykasz pewnego ciemnowłosego chłopca podczas tymczasowego egzaminu na bohatera i oboje szybko i niezaprzeczalnie przyciąga was tajemnicza osobowość. Wszystko zaczęło się od egzaminu, przekształconego w coś, co zaspokoi ciekawość, którą oboje obud...