Eski düşmanımla yüz yüze durduk ve bir kez daha duruşumuz ilk gecede ki gibiydi.
Bugün kazanmasına izin vermeliyim! ! Bir daha başarısız olursam, bana Sarthis demeyin! !
Bu yüzden sabırla ona şunu öğrettim: "Kalkanımın ne kadar sert olduğuna bakma, onu yok etmek için sihrini bu noktaya gerçekten yoğunlaştırabilirsin, anladın mı? "
Luke başını salladı, "Anladım. "
Devam ettim, "ve bu benim sihirli kılıcım, yaydığı alevler arasında bir boşluk var, bu zaman aralığını kavra, anladın mı? "
Luke başını salladı, "Anladım. "
Ayrıca Fafnir'i de işaret ettim, "Zayıflığı boynun yaklaşık beş inç altında, ejderha pullarının kaplamadığı tek yumuşak nokta bu. ......"
Fafnir yüzünü buruşturdu ve hapşırdı ve muhtemelen zayıflığını bu zayıf Kahramana neden açıkladığımı merak ediyordu.
Böylece yeniden kavga etmeye başladık. Sadece kabullenecek bir tip olmasam da, hala bir havlunun yaklaşık yüzde seksenini atmak üzereydim*... Sonuç olarak, bugün Kahramanın biraz farklı göründüğünü hiç düşünmemiştim.
Kahretsin! Bugün çok güçlü! !
Kılıç hareketlerinden yoruldum ve kılıç enerjisinin arkamdaki paha biçilmez Archaeopteryx ** (bir dinazor türü) iskeletini kestiğini gördüm.
Neden! !
Sadece on dakika önce, düz bir zeminde yürürken düşebilecek bir güçsüzdü! !
Benimle mi oynuyor? ! !Tüm Şeytan Kralı'n Kalesi'nin şiddetli, yıkım ofisi tarzı saldırısı altında yıkılacağını ve son hamlesiyle kılıcıyla doğruca bana saldırdığını gördüm. Kazanmıştı. Gözlerimi kapattım ve kutsal kılıcının ucu benden birkaç milimetre uzakta durdu.
İçini çektiğini duydum, "Gerçekten bana karşı kaybetmek istiyor musun Sarthis? "
Gözlerimi açtım ve sadece kılıcının bana çok yakın olmadığını, yüzünün de bana çok yakın olduğunu gördüm. Bu gece gücü nihayet yüzüyle aynı seviyedeydi. O zümrüt yeşili gözler hüzünle bana baktı ve sonunda kılıcı kaldırdı.
Luke esnedi ve gerildi, "Pekala, uyku vakti geldi. "
Sersemlemiştim ve elimi uzattım, "Bekle, gitme. "
Başını çevirdi ve bana şüpheyle baktı, "Uyumuyor musun? Yoksa benimle yatmak mı istiyorsun?
"...... Kim seninle yatmak ister ki!"
Kafamda yüzlerce soru vardı, hepsini tek nefeste söyleyemiyordum. Bu yüzden en önemli sorulardan birkaçını seçtim ve ona kurşun gibi ateş ettim:
"Şu anda beni öldürmek için milyon şansın vardı.Neden beni yenmedin? Ve nasıl birdenbire bu kadar güçlü oldun? Daha önce oyunculuk yapıyor muydun? Bunu neden yaptın? "
Açıkçası, eski düşmanımın beyin kapasitesi bu kadar çok soruyu aynı anda cevaplamaya yetmedi, bu yüzden gülümsemeyle,
"Çünkü senden hoşlanıyorum Sarthis. ""Öksürük! ! ! "
Beş yüz yıldır İblis Kralıydım ve bu hayatımın en şok edici günüydü.
Çok uzun zamandır hayattayım ve biri bana gerçekten itiraf etti - hatta yüzüme doğru bir adım attı, yüzüm kıpkırmızı olmuştu.
Yüzümü kapattım,
"Şaka mı yapıyorsun? ""Nasıl şaka yapabilirim? Her kelimeyi ciddiye alıyorum."
Luke geri döndü, önümde çömeldi ve ellerimi aldı - tepki verecek zamanım bile olmadı ve kızaran yüzüme baktı."Bu yüzden sana, Kahraman tarafından yenildikten sonra İblis Kral'a ne olacağını sordum."
Luke gülümsedi ve bana biraz utanmış bir şekilde baktı."Bu ...... Köylü olmak istediğine göre, benimle köye gelmek ister misin? "
Birkaç saniye sustum, "Sen üst düzey zihin okuma büyüsünü biliyor musun? "
"Evet," dedi Luke. Bu yüzden beni geri çevirmeyeceğini de biliyorum. Dahası, pişirdiğim yemeği zaten yedin ve eminim ki başkalarının yaptıklarını artık yiyemezsin. Yani seni desteklemem için bana güvenmen gerekecek. "
Elimi nazikçe tuttu.
"Hayatımın geri kalanında seninle yaşamak istiyorum. "
.........
İblis Kral yenildikten sonra, sonuçları ne oldu?
İblis Kral A, İblis Kral B ve İblis Kral C,
İblis Krallarının toplantısına katılmak icin benimle gelmek için ısrar eden Luke'a baktılar ve hepsi sessiz kaldı.Şeytan Kralı A , "İkiniz için en iyi dileklerimi sunuyorum. "
Daha sonra hem B hem de C durumu anladılar ve bana iyi dileklerini sundular, bu da onları duyunca dişimin ağrımasına neden oldu.
Luke gülümsedi, "Teşekkür ederim. Ve Sarthis ile ilgilendiğiniz için teşekkür ederim. Bunlar yeni hasat ettiğimiz sebzelerimiz, özellikle denemeniz için buraya getirdik. "
Yüzümde herhangi bir ifade olmadan, "O benim şefim. Archæopteryx iskeletimi kesme borcunu ödemesi için yanında kalmak zorunda kaldım. "
Luke kabul etti, "Evet, ama el ele tutuşup öpüşüp birlikte uyuyacak olan üst ve alt ilişki türü bu--"
"DUR! Sen, sessiz ol! ! "
Başkalarının sonucunu bilmiyorum ......
Ama benim için eski düşmanım ve ben mutlu bir Son yaşadık.
----------------
ÇN:Son! Bu yolculuk boyunca burada kaldığınız için hepinize teşekkür ederim ve umarım bu kısacık hikayeyi beğenmişsinizdir.. Hatam varsa lütfen affedin.. Diğer calismalarima da destek olamayı unutmayın
Yeni bir hikaye çevirmeyi düşünüyorum adı Lord ve Dragon
Konusu da şöyle: Küçük ve zayıf bir ülkenin genç efendisi bir gün denizin yanında bir ejderhayı kurtarır.
O zamandan beri ülkesi müreffeh, zengin ve güçlü oldu.
Bu, evlenmeyi reddeden bir alay konusu olan bir Lord ile her gün alay edilen zavallı bir ejderhanın hikayesidir.
Bölüm sayısı :20
Tür : Shounen Ai , Romantik , Komedi
Umarim onuda beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Kralı olarak, Çok üzüldüm Çünkü Kahramanım Çok Zayıf 1.0 (BL)
Fantasy《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 Ben İblis Kralı Sarthis'im. Eğer senaryoya göre gidersem, Ben İblis Kralı, her beş yüz yılda bir kader gecesinde kahraman tarafından yenilmeliyim. Eğer yenilmezsem oyun alanını gorkemli bir sekilde terk edemem ve bir tembel...