Başladığınız tarihi buraya yazar mısınız?
Dersten çıkıp eve geleli 6 saaat olmuş ve ben aralıksız üç saattir fizik çalışıyorum. Öğrenci millettiyiz , sınava çalışmayı hep son güne bırakırız, bende onlardan biriyim. Fizik dersinden birşey anlamadığımı ders notlarımdan kanıtlayabilirim.Masanın üstünde duran telefonumu elime aldım. Aklıma eski sevgilim geldi. Eski diyorum çünkü biz tam 2 ay , 60gün , 42.200 dakika , 5.184.000 saniyedir konuşmuyoruz. Haklısınız abarttım altı - üstü 2 aydır konuşmuyoruz.
Annemin içerden gelen sesiyle uyuma vaktimin geldiği belli oluyor. Yarın ki ders araç - gereçlerimi çantama koyup yatağa girdim.
Arka arkaya gelen bildirim seslerinden sabah olduğunu anlamak zor değildir. Gözlerimi araladım etraf karanlıktı telefonu elime alıp saate baktım. Nee , kocaman bir NEEE?? Saat gecenin 4 'ü ve bu saatte yazan hangi geri kafalı merak etmiyorum değil açıkçası. Tuş kilidini hızla girip gelen mesajın üstüne tıkladım.
Ferhat_1458 - Merhaba
Ferhat_1458 - Hira
Ferhat_1458 - Hadi ama görüldü yapıp neden cevap vermiyorsunki?
Gecenin bu saatinde uğraşamayacağım. Telefonumu sessize alıp kafamı iyice yastığa gömdüm.Ben öyle pek uyumayı seven biri değilimdir. Okul saatim geldiğinde de annemin bağırış sesiyle falanda uyanmam. Normal bir şekilde uyanıp ünüformamı giydim. Annemin ısrarlarına rağmen kahvaltı yapmadan evden çıktım .
Sonunda fizik derside bittiğinde okuldan çıktık. Canım telefonum aklıma geldiğinde cebimden çıkartıp rastgele bi müzik açtım. Ekranı kilitleyecekken, 15 bildirim dikkatimi çekti.
Ferhat_1458 - Hira
Ferhat_1458 - Sana söz
Ferhat_1458 - Seni çok
Ferhat_1458 - Sevicem
Hadi ama insan tanımadığı birine neden söz versin ki. Göz devirdim ve okumaya devam ettim.
Ferhat_1458 - Lütfen cevap veririmisin?
Ferhat_1458 - Bekliyorum
Buna benzer mesajlar. Okumayı bırakıp watsaba girdim. Esra dünyanın en iyi arkadaşı. Bugün okula gelmemişti. Çok sıkıcı bir gündü. Hemen yazmaya başladımKime: çenesiz
Esraaaaaa
Ne yapıyorsun
Kız yelloz
Ordanda çıkıp tekrar cebime attım telefonumu. Eve geldim ,yemek yedim, şimdide boşboş tavanı izliyorum. Bildirim sesi gelmesiyle elime aldım.
Ferhat_1458- Neden bunu yapıyorsun ki ?
Ferhat_1458- Sadece seninle konuşmak istiyorum.
Görüldü.Görüldüde bırakmayı seviyorum. Öylede yaptım. Bu tam 3 gün böyle devam etti. Üç gün boyunca yazmaktan hiç sıkılmadı. Ben en sonunda sıkılıp yazmaya karar verdim.
- Yazma artık.
- Konuşmak istemiyorum.
- Sonunda yazdın
- Yazmandan sıkıldığım için .
- Numaran var mı ?
- Sanane
- Veririmisin internetim bitecek konuşuruz.
- Tanımadığım birine neden numaramı veriyim ki
- Tanışmak için
- Hahaha çok komikti. İstemez kalsın.
- Neden
- Bir sevgilim olsun istemiyorum.
- Anladım kanka
- Nerden kankan oluyorum ben senin.
- Sevgilim olsun istemiyorum dedin
- Bu arkadaş istediğim anlamına gelmiyor.
- Haklısın
Görüldü.
- Numaranı vericekmisin?
- Hayır
- Hadi ama konuşuruz
- Konuşmak istemiyorum
- Söz hiç üzmıyeceğim seni
- Neden bir insan tanımadığı birine söz verirki?
- Sevilmeye ihtiyacı olduğu için
Görüldü.
İçimde bi yerlerde birşey mi oldu. Ailesimi yoktu ki acaba , yada arkadaşı. Off lanet vicdanım yine ön plandaSelam arkadaşlar.
Beni takip etmeyi unutmayın 💙
Sizi seviyorum , sizde beni sevin.
Sizce Hira yazarmı?
Sevdinizmi bölümü ben sevdim .😘😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Madem Gidecektin Hiç Gelmeseydin ! ! !
ChickLitBen daha önce hiç birşeyler yazmadım . Yazarak ve sizin yorumlarınızla öğreneceğim. Öncelikle şunu belirtmek istiyorum; tabletle yazdığım için bazı yazım hatalarım ve eksikliklerim olabilir, bu sebepten sizden özür dilerim. Kitabımın konusu aşk üze...