Bölüm •2•

34 3 1
                                    

Ferhat yani mesaj atan kişi, şahıs öf herneyse iki gündür tek bir mesaj bile atmadı. En son görüldüde bırakmıştım. Neden merak ediyorumki banane. Yazmamasını istiyordum zaten ,al işte oldu.
Esra ,Ali'nin koluna girmiş, Hakan'da Asiye sarılmış bankta oturuyorlar. Ali,"Esram acıktınmı?"
Esra," Evet sevgilim"
"Yelloz ne zaman doydunki" dedim.
Asi," Haklısın kuzi hiç doymuyor kendisi."
Esra,"kesin lan"
Hakan,"Asicim sana lanmı dedi , " Bacanak birşey söylermisin sevgiline"devam etmelerine izin vermeden Aliye döndüm
"Alişim banada tost alırmısın?" dedim. Ali Hakan'ı da alıp kantine gitti. Asi hızla bana dönüp dürtünce
"Salak şey korktum ne var insan gibi söylesene " dedim.
Asi ,"Noldu senin şu çocuk yazmadımı bi daha " diyince yüzüne baka kaldım, bu bunu nerden biliyor ya ben birşey söylemedim. Tam soracakken :
Asi," Bakma öyle kuzenimsin ama birşey anlatmıyorsun. Bende telefonunu karıştırdım."
Ee tabi uyuzdan beklenecek hareket. Karıştırmıştır, ama kızmam zaten ailede sevdiğim tek kişi. Düşünceye dalmışken Asi' nin sesiyle kendime geldim.
" Çocuğa yüz vermedin tabi , ne olcak evde kalcan bu gidişle."
" Ne kalcam be. Tanımadığım biriyle niye konuşuyum."dedim.
Asi,"Tanışmak için" diyince Esrayla resmen hayvan gibi güldüler. Surat astım. Aliyle Hakan sonunda teşfik edebilmişlerdi. Acıkmıştım, sabahta yemedim zaten. Hakan'ın elindeki tostumu alıp aceleyle yemeye başladım. "Lan yavaş boğulcaksın , bide bana diyorsun hiç doymaz diye " dedi Esra.
Asi ," Aman bırak ,kötüye birşey olmaz". Dedi.
"Sevgilinizke uğraşsanıza bana sataşacağınıza. Alişim kızın içine düştün yeter baktığın" dedim , basketbol sahasında oynayan kızı kastederek.
"Ehh be baldız ,ne istedin benden" dedi Ali. Esra benle uğraşmayı bırakıp, Aliye döndü.
"Demek o kız haa sorarım ben sana " dedi. Pis bir gülüş atıp , Hakan'a döndüm.
"Gördün bak bir lafıma bakıyor, istersen bulaş bana. Hadi bekliyorum" dedim
Hakan," yok valla ben almıyım" dedi. O esnada zil çaldı sınıflara dağıldık.

Eve geleli iki saat oluyor, ben ise şimdi yatağıma uzan!ış düşünüyorum. Neyi dediğinizi duyar gibiyim sanki. Hemen açıklıyım Ferhat'ı düşünüyorum. Sanki sanane dediğinizide duydum. En son'sevilmeye ihtiyacım olduğu için' dedi ama merak ediyorum. Belkide irterneti bitmiştir,olamazmı,o yüzden yazmıyordur. Lanet girsin ,dayanamıyorum yazacağım.

Hızla telefonu alıp yazmaya başladım.
'Selam' yazdım. 2gün önce aktifti yazısını gördüğümde ofladım. Ohaaaa ben şok sadece 1 dakika içerisinde aktif oldu,ve saniyesinde yazıyor.
Ferhat_1458 - Selam
' Napıyorsun'
Rahatsız etmedim dimi' dedim
"Saçmalama tabikide rahatsız etmedin"
"Hiç sen"dedi
'Sevindim
Adam gibi cevap ver napıyorsun '
" Tamam canım sakin ol
Çalışıyorum "
Görüldü.
Ben şuan niye sırıtıyorum . Tanımadığım biri sana canım diyor , sen sinirleneceğine gülümse. Kendine gel Hira. Mesaj sesiyle ekrana baktım.
" Ordamısın? "
' Evet , birdaha bana canım deme.
Kolay gelsin'
"Ama "
' Sana mesaj attım diye hemen şey sanma'
" Ney?"
'Şey işte'
" Ney işte?"
'Daha sormaya devam edicekmisin?Görüldüde bırakmamı istermisin?'
"Yok yok
Hem ben aldım zaten cevabımı. "
Görüldü.
Ne cevabı almıştı ki yanlış anladı kesin,suç sende sana ney diye soruyor söylesene. Elin ayağın birbirine dolaşıyor. Salak salak salak.

Merhaba .😘😘

Nasıl beğendiniz mi? Umarım hoşunuza gitmiştir.

Oylamayı ve bei takip etmeyi unutmayın .

Sizi seviyorum💙💙

Madem  Gidecektin Hiç Gelmeseydin ! ! ! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin