Bölüm•7•

9 3 1
                                    

Selammm lütfen yorum yapın :)

Koskocaman bir hafta geçti. Ferhatla bugün öğleden sonra buluşuyoruz. Yani hep birlikte. Ne vardı daha sonra tanışsalar.

İç sesim :  Sen iyice bu çocuğu kıskanıyorsun.

Ben : Yok öyle birşey

İç sesim : İç sesiyle konuşan seçili manyaklar dan biri olduğunu var sayarsak, var öyle birşey canım

İç sesime göz devirip kıyafet seçmeye koyuldum. Bahçeli bir kafeye gideceğimiz için , bakmayın öyle elbette ben seçtim,  o yüzden kalın şeyler seçmemeye özen gösterdim. Üzerime pembe bir tişört ve üzerinde tüy desenleri olan eteğimide  üzerime geçirdikten sonra işte hazırım.

Mutfağa geçtiğimde annemin yine döktürmüş olmasına aldırış etmeden " Annelerin bir tanesi" sulu öpücüklerimden birini anneme bahşettim.

- İzin isteyeceksen gerek yok, akşam babam evde olmadan evde ol yeterli.

- Annelerin bir tanesi demişmiydim.

-Dedin.

-Peki.    Tekrar sulu öpücüklerimden birini bahsettiğimde  , " bunu yapmış mıydım" dedim.

-  Deli kız , hadi birşeyler atıştırda aç çıkma evden.

- Sen yeter ki iste canım annem ,, havadan öpücük yollayıp yemeye koyuldum.

Saat 11' e geldiğinde kendime boy aynasından son kez bakıp evden çıktım.

Siz: Günaydın

Siz: Hazırlandı mı ?

Mavim: Evet hatta sen diğerlerinden daha erken gelirsin diye evden bile çıktım. Sözleştiğimiz yere doğru yürüyorum.

Siz : Süper

Siz : Bende evden çıktım ve geliyorum.

Mavim: Sizinkiler den bahsederken biraz , nasıl davranmam gerektiğini söylersin.

Siz : Sen olduğun gibi davran yeterli.

Siz: Oraya gelince konuşuruz

Mavim: Dikkat et

Mavim: Yolda da canını sıkacak birşey olursa mesaj at.

Siz: Okey

Mavim: Bay bay fıstık
Görüldü.

Buluşma yerine geldiğimde içeri seri adımlarla girdim. Ferhat'ı bulamam çok uzun sürmedi. Arkası dönük oturuyordu. Yanına yaklaştım ve işaret parmağımla omuzuna dokundum.

Başını bana çevirdi, ayağa kalktı,biraz beni süzdü. Tabiki bende onu süzdüm.

Kocaman sarıldı, bende kocaman sarılarak karşılık verdim. Bir insanın kokusu bu kadar muhteşem olamaz ya.... Centilmen beyfendimiz sandalyemi çekti ,oturmam için.

-Naber söylemeden geçemeyeceğim, çok güzel olmuşsun.

- Teşekkürler, sizde fena sayılmazsınız

- Yanınıza layık olduğum kadar

- Hiç olur mu beyefendi  layık mayık

- Affınıza sığınırım, hanımefendi. İkimiz aynı anda küçük bir kahkaha attık.

Aradan yarım saat geçmişti ki bizimkiler geldi.

- Selam kardeşim,dedi Ali

-Selam, diye karşılık verdi  Ferhat.

Madem  Gidecektin Hiç Gelmeseydin ! ! ! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin