Bölüm •5•

11 3 1
                                    

Bugün cumartesi erkenden uyanmış ,dolabıma bakıyorum, ne giysem acaba neden akşamdan  hazırlamam ki şunu ? Offff
Turuncu gömlek ve eteğimi üzerine geçirip  beyaz spor ayakkabımı ayağıma geçirdim son olarakta kolyemi taktım ve hazırımmm . Koşarak mutfağa ilerleyip annemcağızı kızdırmamak adına bişeyler atıştırdım.

" Ben çıkıyorum bizimkilerle buluşucaz bugün. "  Ufacık yalandan kime zarar gelmiş ki . :)

"Akşam eve geç gelme"

"Tamam anne " diyip daha fazla uzatmadan çıktım .  Watsaba girip yazmaya başladım.

"Evden çıktım şimdi nerdesin? " beklemeye başladım .

" Bende geldim seni bekliyorum. " Adımlarımı hızlandırdım.

Yarım saatin sonunda buluşacağımız yere vardım. Ahhh işte orda , parkın girişinde beni bekliyor. Tamam sakinim . Onun yanına varana kadar kendime bunu söyledim .

  Oda beni gördü. Elimi uzatacakken bi anda sarıldı. Ayıp olamsın dimi bende sarılıyım ;)  Sarıldığımız anda kokusu ciğerlerime doldu . Daha önce bu kokuyu bi yerde duymuş olmam imkansız !!!!

"Bence bi yer bulup oturalım " dedim .

"Bence oturacak daha çok vaktimiz olacak , biraz yürüyelim derim ben "

Ama ben yürümeyi sevmem ki. El mecbur bu günlük hadi bakalımm . Aradaki sesizlikten sonra konuşmaya başadı.

"E  anlat bakalım nelerden hoşlanırsın "

" Geçmişteki ilişkilerde uzun zaman üstüne düşünülür ,uzaktan bakışılır , sevdiği şeyler öğrenilmeye çalışılır , önce yakın arkadaşıyla irtibata geçilir ve gerekli alt yapı oluşturulmaya çalışılırmıştı.

Ama şimdi öylemi bi bakıştığınızda aşk , ufacık bişeyi öğrendiğinizde o kişi hakkında kolayca yorum yapabiliyorsunuz ,insan ilişkileri bu kadar hafife alınmamalı . "

Bu sözlerim onunda onayladığını görebiliyorum . Kanıtımda şu ki

"Hayat başka yönden bakılan bir açı sevdim. Bende bu yönden bakmayı deniyeceğim hatta ilk adımı seninle atıyorum. " Kulağıma eğilip bi kaç fısıldadı kimsenin duymadığı kadar sessiz .

"Kimseye izin verme olur mu ? Seni en derinliklerine kadar ben keşfediyim " Ne kadar güzel sözlerdi bunlar oysa. Tebessüm ettim sözlerine

Biraz daha yürümeye karar verdik. Youn tam karşısında annesinden balon isteyen bi çocuk. O an heycana kapılıp Ferhat' ın elinden tutup sürüklemeye başladım . Boloncu amcaya vardığımızda ondan bi kaç balon istedim .

Ferhat bu davranışıma şaşırıp:

" Ne o prenses canın balon mu oynamak istedi ?

" Yok canım , çok konuşmada yürü hadi " dedim .  Çocuğun yanına yaklaştığımızda yanında diz çöktüm .

" Benim adım Hira , ya senin ki ne ? "

"Merhaba benim adımda Eren "

" Şey biz bu balonlardan biraz fazla almışız , eğer istersen sana verebilirim ? "  Annesine baktı , onayını aldıktan sonra bana baktı .

" Teşekkür ederim Hiracım"  sonra Ferhat ' a dönüp " Abi Hiray' ı üzme olur mu ?  Çok sev onu " dedi.

Ferhat ' ta benim gibi dizlerinin üzerine çöküp  "Sana söz minik adam onu çok sevicem ve onu hiç üzmiycem " dedi . Birbirimize bakıp kocam gülümsedikten sonra  Eren' le vedalaşıp yanından ayrıldık .

Bir saattir yürüdüğümüz için bi yerlere oturmaya karar verdik . Etrafımda göz gezdirip oturacak bir yer olmadığı için çimlerin üzerien oturdum . Ferhat bana şaşkınlıkla bakarken

"Ne bakıyosun öyle beğenemedin mi ? " dedim .

" Hayır sadece beni şaşırtıyosun " dedi. Göz kırpıp önüme döndüm ve oturmasını bekledim. Yanıma oturdu .

Bir saat kadarda oturup bişeyler yemeye gittik . Yemeğimizi yedikten sonra eve gitme vaktim olduğu için ayrılma vaktimiz gelmişti.

" Teşekkürler bugün çok güzel bir gündü  " dedim .

"Hayatımda daha bu kadar çok güildüğüm bi güin daha hatırlamıyorum "  Gerçekten de öyleydi çok gülmüştük.

"Ben artık gitsem iyi olcak " önüme geçti " Gitmene bir şartla izin veririm güzellik "

" Neymiş o ?"

" Haftaya tekrar buluşmaya söz verirsen ? " düşünürmüş gibi yapıp tebessüm ettim .

"Söz"  Sarılmak için bi adım att,izin verdim ve benden beklenmeyecek o şeyi yaptım . Yanağına küçük ve kısa bir öpücük bıraktım . Arkamdan sesi duyuldu.

" Hoşçakal bana tekrar gelmeye söz veren  prensesim "

Onun duyamayacağı kadar kısık bi sesle " Hoşçakal en yakından görebildiğim ve dokunabildiğim gökyüzüm "  Onu ve beni yüzmüzdeki aptal gülümsemeyle başbaşa bıraktım .

Selamm

Umarım bölümler hoşunuza gediyordur . 💕

Allatki minnak ' 🌟'  basarsanız çok mutlu olurum .

Madem  Gidecektin Hiç Gelmeseydin ! ! ! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin