Ingerülten kopogtattam az asztalon az ujjaimmal és a falra felfüggesztett óra másodperc mutatóit szuggeráltam. 5 perce csengettek be énekórára, de én már most a végét vártam. Ösztönös reakció volt ez tőlem. Ha valami fájt, akkor hűvös lettem és elutasító. De inkább vagyok vele szemét, mint, hogy lássa, mennyire fáj az, amit láttam. Csakhogy ő tudja. Tudom, hogy tudja, látom a tekintetében. De a lényegen ez sem változtat. Nem tud semmit se visszacsinálni és holt biztos vagyok benne, hogy nem fog szerelmet vallani nekem. Ez a valóság és nem egy nyáltól csöpögő tinifilm.
- Igaz a hír, hogy Kolossal jársz? - zökkentett ki a gondolataimból Meli.
- Igen igaz.
- De nem azt mondtad, hogy Danit - kezdte.
- Nem - mondtam a kelleténél durvábban.
- Bogi mi történt tegnap?
- Semmi. Tegnap Kolossal voltam - rántottam meg a vállam.
- Azt hiszem rosszul hallottam. Bogi mégis mi a fene történt veled?
- Semmi!
- Nem hiszek neked!
- Az a te bajod - sziszegtem.
- Bogi a legjobb barátnőd vagyok, tudom, hogy hazudsz és azt is tudom, hogy a viselkedésednek köze van Danihoz.
- Tévedsz, egyszerűen csak szerelmes vagyok - néztem rá.
- Hát jó - bólintott. - Nem tudom mivel érdemeltem ki, hogy titkolózol előttem. Ez nem te vagy Bogi, te egy fiú miatt nem bánnál így velem - vágta az arcomba a kelleténél hangosabban.
Lesápadtam, a szemem könnybe lábadt, ajkam megremegett. Meli komoran nézett maga elé egy pillantásra sem méltatott. Szaggatottan vettem levegőt és a tekintetem akaratlanul is Dani felé vándorolt. Viszonozta a tekintetem majd másfelé nézett.
Óra után Meli szó nélkül pattant fel és elsők közt ment ki a teremből.
- Bogi tudnánk beszélni? - kérdezte Dani.
- Meli után kell mennem!
- Ez nem várhat - vágta rá.
Körbe hordoztam a tekintetem. A többiek előtt nem mondhatom neki, hogy kapja be. Megvártuk, míg mindenki kimegy majd Dani becsukta az ajtót és felém fordult.
- Sajnálom, hogy látnod kellett azt, hogy én meg Stella - kezdte.
- Ha arról a nőcskéről akar beszélgetni, akkor, ne fáradjon - mordultam fel az ajtó felé indulva.
- Márpedig végig fogsz hallgatni! Kislány vagy még érthető, hogy amit láttál azt nehezen tudod megemészteni.
- Ne! Ezt ne! Ne beszéljen velem ilyen lekicsinylően, csak mert fiatalabb vagyok magánál. Nem vagyok kislány! - pördültem felé dühösen.
- Nem akartam lekicsinylő lenni és vannak dolgok, amikhez igenis fiatal vagy még!
- És azt maga miből gondolja? Honnan tudja, hogy nem volt dolgom még fiúval?
- Onnan, hogy ismerlek Bogi! Tudom, hogy te nem olyan lány vagy!
- Eddig talán nem voltam olyan - suttogtam.
- Nem teheted ezt! Nem fogom hagyni, hogy te meg Kolos - mordult fel és a keze ökölbe szorult.
- Semmi köze hozzá az égvilágon semmi köze hozzá, hogy mit teszek. Nem fogok visszalépni, végig csinálom a versenyt, de Kolossal!
KAMU SEDANG MEMBACA
Reménysugár
Fiksi RemajaBartha Boglárka 2 éve nem hallgat zenét. Ezzel tartozik az édesanyjának, mert őt a zene ölte meg. Vagyis Bogi ezt gondolta egészen addig míg nem találkozott Magyar Dániellel. Dani úgy robbant az életébe mint egy hatalmas tornádó és mindent, de tény...